خانهاخبار
رنو مگان RS 2018 با قدرت بیشتر معرفی شد

رنو مگان RS 2018 با قدرت بیشتر معرفی شد

رنو سرانجام پس از شایعات فراوان، مگان RS 2018 را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد.
۱۳۹۶/۶/۲۲

پس از درز تصاویر جاسوسی بی شمار، و شایعات فراوان، نسل جدید رنو مگان RS در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی شد. این، یکی از محبوب‌ترین هاچبک‌های اسپرت در سگمنت C به شمار می‌رود که تکنولوژی‌های جدید فراوان، یک موتور بنزینی توربو جدید و دو جعبه دنده متفاوت از ویژگی‌های مهم آن هستند.

image

اجازه دهید صحبت را با اعداد مهم آغاز کنیم. موتور به کار رفته در رنو مگان RS 2018 حجم 1.8 لیتری دارد که با پرخوران توربوشارژر تغذیه می‌شود و جایگزین نمونه 2.0 لیتری در نسخه قبلی شده است. این موتور پیش از این در خودروی اسپرت آلپاین A110 به کار رفته بود که قادر است 280 اسب بخار قدرت تولید کند. برای اولین بار در تاریخ رنو مگان RS، این مدل با دو جعبه دنده متفاوت در دسترس خواهد بود. یکی 6 سرعته دستی دو کلاچه و دیگری 6 سرعته خودکار با شیفترهای تعویض دنده و سیستم لانچ کنترل.

image
image

اگر این قدرت هم برای شما کافی نیست، می‌توانید منتظر رنو مگان RS تروفی بمانید که انتهای سال آینده میلادی عرضه خواهد شد و قدرتی معادل 300 اسب بخار خواهد داشت. البته عملکرد این دو نسخه، یعنی شتاب اولیه و حداکثر سرعت آنها هنوز اعلام نشده و احتمالا دسامبر 2017 این اتفاق خواهد افتاد.

image
image

تمام نیروی موتور به چرخ‌های جلو فرستاده می‌شود و برای کنترل این قدرت، لازم است که کمک‌هایی از شاسی و سیستم فرمان هم داشته باشید. به همین منظور، مهندسین رنو، دو ویژگی در RS تعبیه کرده‌اند که در سگمنت خودش بی‌نظیر است. یکی 4Control سیستم چرخش هر چهار چرخ و دیگری سیستم توقف هیدرولیکی در جلو و عقب. همچنین دو تنظیم مختلف برای شاسی وجود دارد؛ یکی Cup و دیگری Sport که در تنظیم Cup، دیفرانسیل لغزش محدود هم وجود دارد.

image
image

برای توقف خودرو، دیسک‌های 355 میلی متری در جلو با کالیبر برمبو قرار دارند که خریداران می‌توانند به جای آن، دیسک آلیاژی آهن و آلومینیوم را به عنوان آپشن سفارش دهند.

image

این هاچبک داغ تنها در نمونه 5 درب عرضه می‌شود و ویژگی Multi-Sense رنو در آن حضور دارد. این ویژگی 5 حالت رانندگی راحت، معمولی، اسپرت، مسابقه و حرفه‌ای را در اختیار راننده قرار می‌دهد که بدین ترتیب، مگان RS 2018، وسیله مناسبی برای استفاده در هر شرایطی است.

image
image

همچنین لیست بلند بالایی از سیستم‌های ایمنی برای این خودرو عرضه می‌شود مانند کروز کنترل تطبیقی با ترمز اضطراری، هشدار حرکت بین خطوط، هشدار نقاط کور، دوربین عقب و دستیار پارک.

image

سفارش این خودرو از اوایل سال 2018 در اروپا آغاز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۷/۷
صد میلیون بدید خدا بده برکت

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۶/۶/۲۲
فوق العادست
طراحی عالی با مشخصات خوب و قیمت خوب در دنیا و قیمت فضایی در ایران!

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۲۲
ایرانخودرو:بدینش به ما 280 میلیون آبش کنیم بره