خانهاخبار
تلویزیون آنلاین یا همان تلوبیون چقدر در ایران طرفدار دارد ؟

تلویزیون آنلاین یا همان تلوبیون چقدر در ایران طرفدار دارد ؟

امکان مشاهده پخش زنده و آرشیو سی شبکه تلویزیون ایران بصورت آنلاین در وب سایت و اپلیکیشن تلوبیون طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
۱۳۹۶/۶/۲۱
image

امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی تا حدی بالاست که در بسیاری از موارد از امکانات جدیدی که فراهم شده خبر نداریم ! اما البته همیشه هستند جوانان کنجکاو و باهوش که از آخرین فناوری های روز دنیا بهترین استفاده را میکنند .

یکی از جدید ترین فناوری هایی که در تمام دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، وب سایت ها و اپلیکیشن های تلویزیون آنلاین است . حالا بسیاری از مردم ترجیح میدهند که برنامه ها و فیلم های مورد نظرشان و یا حتی مسابقات ورزشی را بصورت زنده از طریق موبایل یا لپ تاپ خود مشاهده کنند.

به گزارش ویرلن؛ در ایران «تلوبیون» پرطرفدار ترین وب سایت و اپلیکیشن تلویزیون آنلاین است که بطور جالب توجهی این روز ها محبوب شده است ، بطوری که این وب سایت امروز جزو 20 سایت پربازدید اول ایران است و اپلیکیشن موبایل تلوبیون نیز تاکنون بالای 3.5 میلیون دانلود داشته است .

اما تلوبیون چه امکانات ویژه ای دارد ؟

  • پخش زنده­ و آرشیو برنامه­ های 30 شبکه تلویزیونی
  • آرشیو مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم
  • آرشیو هزاران فیلم سینمایی ایرانی و خارجی
  •  آرشیو سریال های ایرانی و خارجی
  • آرشیو کامل برنامه­ های جذاب تلویزیونی مانند: خندوانه، دورهمی، ماه عسل و ...
  • آرشیو صدها کارتون و انمیشن جذاب
  • دسترسی به بخش ویژه برنامه­ های کودک و نوجوان
  • امکان استفاده در تمام ساعات شبانه روز، تنها از طریق اتصال به اینترنت
  • امکان ذخیره سازی همه­ برنامه­ ها با 3 کیفیت و حجم متفاوت

 

با استفاده از تلوبیون می­توانید به صورت کاملا رایگان به همه­ سریال­ های پخش شده توسط تلویزیون دسترسی پیدا کنید و به تماشا یا دانلود آن­ها بپردازید. تمامی مسابقات فوتبال و برنامه­ های ورزشی به همراه لحظات مهم و حساس در تلوبیون ذخیره شده ­اند. مجموعه ­ای از صدها کارتون و انیمیشن رایگان می­تواند ساعت­ ها کودک شما را سرگرم کند.

image

بعد از نصب کاملا رایگان این برنامه می‌توانید به امکانات آن که شامل پخش زنده و آرشیو تمام برنامه‌های ۳۰ شبکه تلویزیونی، آرشیو تمامی مسابقات ورزشی داخلی و خارجی، آرشیو برنامه‌های جذاب مانند خندوانه، دورهمی، نود و آرشیو فیلم ها و سریال های جدید و همچنین بخش ویژه برنامه های کودک و نوجوان است دست پیدا کنید؛ همچنین استفاده از تلوبیون این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان و هر جایی که خواستید به تماشا یا دانلود برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان بپردازید.

image

گروه سیما رایان شریف با ارائه تلوبیون امکان مشاهده فیلم ها و سریال های محبوب در فضای آنلاین را بصورتی فراهم کرده است که اکنون ما حتی با اینترنت سیم کارت نیز میتوانیم در گوشی موبایل فیلم تماشا کنیم .

برای مشاهده وب سایت تلوبیون به آدرس www.telewebion.com مراجعه کنید و برای دانلود اپلکیشن اندروید تلوبیون در کافه بازار نام آن را جستجو کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۶/۲۱
چقدی نت مصرف میکنه ؟

reza.91

۱۳۹۶/۶/۲۱
نه مسخرس دوروز کار میکنه ده روز خرابه بیخود گوشیتونو به این نرم افزارا کثیف نکنین!
نه تحت وب درست کار میکنن نه با اندروید یا هر سیستم عامل دیگه ای

omid1369

۱۳۹۶/۶/۲۱
پهنای باند سایتشون(حالا اسمش هرچی که هست) پایینه، مثلا وقتی والیبال یا فوتبال زنده میبینی بیننده ها زیاد شه، اونقدر تیک میزنه... یا کلا نشون نمیده(بعد 10 ثانیه نشون دادن) این مشکلشون رو درست کنن قطعا عالی میشه

قاسم

۱۳۹۶/۶/۲۱
تلویزیون ایران اصلا یه برنامه به درد بخور داره که ادم وقتشو حروم کنه واسش؟؟؟

حسین

۱۳۹۶/۶/۲۱
با اینترنت حجمی به این گرونی صرف نداره همچین کاری.