خانهاخبار
تصویر جدیدی از پنل جلویی Mate 10 هوآوی

تصویر جدیدی از پنل جلویی Mate 10 هوآوی

انتظار می‌رود Mate 10، گوشی تازه هوآوی، 16 اکتبر رسما معرفی شود. تصویر زنده پنل جلو این گوشی شب گذشته در فضای وب منتشر شد و طراحی نهایی آن را تایید کرد.
۱۳۹۶/۶/۲۱
image

گوشی Mate 10 هوآوی قرار است 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی شود. این گوشی مدتهاست که در مرکز شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف قرار گرفته است و شب گذشته هم تصویر زنده دیگری از آن لو رفت. این تصویر زنده موسوم به Mate 10 توسط یک منبع چینی منتشر شده است و پنل جلو این گوشی را نشان می‌دهد.

اگر خاطرتان باشد، تقریبا یک هفته پیش تصویر زنده پروتوتایپ گوشی مذکور در حالت روشن در فضای وب منتشر شد. این تصویر تازه از پنل جلو هم کاملا شبیه به همان گوشی به نظر می‌رسد و به‌ همین خاطر تقریبا مطمئن شده‌ایم که شاهد طراحی نهایی Mate 10 هستیم.

image

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های دو طرف کناری صفحه‌نمایش بسیار باریک طراحی شده‌اند و لوگوی هوآوی هم در حاشیه باریک پایین آن دیده می‌شود. ظاهرا قرار است حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل پشتی تعبیه شود چراکه حاشیه باریک پایین صفحه نمی‌تواند میزبان آن شود و دکمه فیزیکی خانه هم از طراحی آن حذف شده است.

انتظار می‌رود هوآوی حداقل دو نسخه از این گوشی را به نام‌های Mate 10 و Mate 10 Lite یا Mate 10 Pro معرفی کند. صرف‌نظر از اسم این نسخه‌ها، تصویر لو رفته امروز درواقع پنل جلو نسخه پیشرفته‌تر و احتمالا گران‌تر این دوگانه را به نمایش می‌گذارد.

این گوشی قرار است صفحه‌نمایش 5.99 اینچی لمسی با وضوح تصویر 1440 در 2880 و نسبت نمایش 18:9 داشته باشد و به پردازنده Kirin 970 هوآوی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. انتظار می‌رود ماژول دوربین اصلی Mate 10 دو لنز 12 و 20 مگا پیکسلی از برند Leica داشته باشد و حسگر سلفی آن هم 8 مگا پیکسلی باشد. ضخامت گوشی مذکور 7.5 میلی‌متر و ظرفیت باتری‌اش 4000 میلی‌آمپر است. همچنین شایعه شده است که این گوشی گواهی مقاومت در مقابل نفوذ آب و گردوخاک IP68 دریافت کرده است و سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو به همراه رابط کاربری EMUI تازه به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۷
حمید حیف نظرم تایید نشد ولی اینو بدون معلومه خیلی تعصب داری رو هنگ جی بزار میت 10 بیاد بعد ببینم کی به کی میگه بیخود بعدم من میخوام بخرم تو چرا حرص میخوری ؟

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۶
حمید پیکان یه زمانی سوپر من به حساب میومد ولی خب مدل بهتری اومد و پیکان اشغال به حساب میاد دقیقا مثل ال جی در ضمن من حاضرم بخرم تو چرا حرص میخوری ؟؟ لطفا نظرمو اینبار تایید کنید

milad

۱۳۹۶/۶/۲۳
طوفان تو راهه . . .

حمید

۱۳۹۶/۶/۲۳
آخه کی 3 تومن میگه به این آشغال چینی با این صفحه نمایش داغون و بی کیفیت ال سی دیش آخه امید هر وقت پیکان ماشین به حساب اومو حبابی هم برند موبایل به حساب میاد??

یونس

۱۳۹۶/۶/۲۳
عالی عالی عالی
هنگسونگ و اپل فقط پول تبلیغات میگیرن
در عمل چیزی جدیدی م ندارن
ملت رو چاپیدن
اما
هواوی بی نظیره
الان جایگا دوم رو داره و بزودی م
اول میشه واقعا بهترینه.
هنگسونگ اشغال و اپل با اون سیب کرمو جلو هواوی کم میارن دیگه
زنده باد هواوی