خانهاخبار
صف خریداران آیفون‌های جدید مقابل اپل استور سیدنی پیش از معرفی!

صف خریداران آیفون‌های جدید مقابل اپل استور سیدنی پیش از معرفی!

پس از انتظار فراوان، بالاخره امروز آیفون‌های جدید اپل معرفی خواهند شد؛ اما طرفداران بی چون و چرای این شرکت حتی پیش از رونمایی رسمی از این گوشی‌ها و مشخصات آن‌ها، بار دیگر پشت درب‌های فروشگاه‌های رسمی اپل صف کشیده‌اند.
۱۳۹۶/۶/۲۱

در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب به وقت تهران، آیفون‌های جدید معرفی خواهند شد. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، پرچم‌داران امسال در سه مدل و با نام‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X رونمایی می‌شوند و امسال خبری از سری S نیست. اما حضور آیفون‌های جدید در بازار از زمان معرفی فاصله زیادی خواهد داشت، با این وجود عده‌ای از طرفداران پر و پا قرص یا به اصطلاح عامیانه «دو آتیشه» اپل، حتی پیش از روز رونمایی از مدل‌های جدید، با امید وصال سریع‌تر به آیفون‌های مذکور پشت درب اپل استور شهر سیدنی صف کشیده‌اند.

image

گفته می‌شود که سفارشات برای پیش خرید آیفون‌های جدید در روز ۱۵ سپتامبر ثبت خواهد شد و احتمالا سه گوشی مذکور در روز ۲۲ سپتامبر راهی بازار می‌شوند. افرادی که مقابل اپل استور سیدنی صف کشیده‌اند، باید دو هفته دیگر منتظر بمانند تا گوشی محبوب‌شان را در دست بگیرند. با توجه به این که گفته می‌شود خط تولید نسخه ویژه دهمین سالگرد معرفی برند آیفون یا همان آیفون X با کمبود قطعات مواجه است، انتظار می‌رود به زودی خریداران بیشتری به این صف‌ها بپیوندند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

marsad

۱۳۹۶/۶/۲۲
آقا سپهر
حقوق ی ماه کارمند ایرونی خوشبینانه بگیم 4 تومنه که میشه 1000 دلار. بدلیل بی ارزش بودن پول ایران
اما حقوق ی ماه کارمند کشورای اروپایی به دلار بگیم 5000 دلاره حداقل
یعنی 5 برابر
اینی که میگن گرونه، نسبت به گوشیهای دیگه میگن. نه اینکه مثل ما کل حقوق ی ماه رو بذارن برای یه گوشی

سپهر

۱۳۹۶/۶/۲۱
چرا اتفاقا پول زیادیه براشون، الان ویدیو های گلکسی اس ۸ و آیفون ۷ که خود امریکاییا درست کردن رو ببینی همه میگن گوشیای گرونین. شما اینجا نشستی میگی گرون نیست؟ از چند تا خارجی بپرس اگه گفتن گرون نیست من خودم برات یکی میخرم

esmaeilpoor

۱۳۹۶/۶/۲۱
1000 دلار یا بیشتر واسه این کشورها پولی به اون صورت نیست،ولی واسه کشور ما حقوق ۴ ماهه یه کارگره با اضافه کاری،فقطم تو کشور ماه تا ۶ حباب قیمت وجود داره،اون کشورها با اون همه در آمد حبابی وجود نداره?بماند که ۴ ،۵ میلیون تومن هم دیگه پولی نیست تو کشور ما،اما در اوردنش کار بسیار سخت

حسام

۱۳۹۶/۶/۲۱
اوه اوه چه صفی اصلا تهش معلوم نیست