خانهاخبار
آیفون X رویایی نیست؛ اطلاعات جدید از میزان رم سه آیفون جدید اپل!

آیفون X رویایی نیست؛ اطلاعات جدید از میزان رم سه آیفون جدید اپل!

شایعات پیرامون آیفون‌های جدیدی که اپل از آن‌ها در روز سه‌شنبه رونمایی خواهد کرد، شدت گرفته است. در اطلاعات فاش شده توسط Steve Troughton-Smith، توسعه‌دهنده سیستم‌عامل iOS، به حافظه رم آیفون‌ X و آیفون 8 پرداخته شده است.
۱۳۹۶/۶/۲۱

یک توسعه‌دهنده‏ی وب‌ با بررسی کدهای مروبط به نسخه «گلد مستر» سیستم‌عامل iOS 11، به این موضوع اشاره می‎کند پرچمدار جدید اپل با نمایشگر اولد که با نام آیفون X وارد بازار خواهد شد، به نمایشگر 5.8 اینچی اولد مجهز شده است. همچنین، آیفون 8 پلاس نیز که از صفحه‏نمایش 5.5 اینچی استفاده می‌کند و با آیفون 7 پلاس جایگزین خواهد شد؛ سه گیگابایت رم را به کاربران ارائه می‌دهد. در مقابل، آیفون 4.7 اینچی اپل در سال 2017 یعنی آیفون 8 نیز تنها با دو گیگابایت حافظه رم راهی بازار خواهد شد.

برای مقایسه با آیفون‌های 2016، باید اشاره کرد که آیفون 7 به دو گیگابایت رم و آیفون 7 پلاس به سه گیگابایت رم مجهز شده بود. اطلاعات فاش شده با گمانه‎زنی‎های گذشته مینگ‌چی کو پیرامون مقدار حافظه رم در آیفون‏های جدید اپل هم‎خوانی دارد. در آن زمان، گفته شد که دو آیفون 5 اینچی اپل در سال 2017 با سه گیگابایت رم عرضه می‌شود؛ این در حالی است که آیفون 4.7 اینچی اپل تنها به دو گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

image

سرعت انتقال اطلاعات در حافظه‌های رم مورد استفاده در آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X تا 10 الی 15 درصد سریع‎تر از آیفون 7 خواهد بود؛ این موضوع به افزایش عملکرد آیفون‎های جدید در پردازش محتوای واقعیت افزوده کمک خواهد کرد.

در رابطه با آیفون‌های جدید، پیش‌تر قابلیت‌هایی مبنی بر حذف دکمه Home، حذف حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر، سیستم تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی و اموجی‌های متحرک و قابل شخصی‌سازی براساس چهره‏ی کاربران، تأیید شده بود. همچنین، خبری از دکمه نرم‎افزاری Home در آیفون‌های جدید اپل نیست و به جای آن، یک نوار در پایین صفحه‌ وجود دارد که با بالا کشیدن آن، صفحه Home Screen نمایش داده خواهد شد.

 آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم و بدنه‏ای از جنس شیشه، عرضه خواهند شد و طراحی مشابهی با آیفون‌های 2016 اپل دارند؛ با این‎حال، مشخصات سخت‎افزاری آن‌ها ارتقا پیدا کرده است.

اپل در تاریخ 21 شهریور، رویداد خبری را در کوپرتینو برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود آیفون‏های جدید این شرکت یعنی سه مدل آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با سری سوم ساعت‌های مچی اپل واچ و اپل تی‌وی معرفی شود. اپل واچ 3 به اولین ساعت‌مچی هوشمند اپل تبدیل خواهد شد که از LTE پشتیبانی می‌کند؛ و Apple TV نیز با پشتیبانی از رزولوشن 4K ارائه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

x

۱۳۹۶/۶/۲۴
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده داداش شما همون سونی سامسونگ و شیائومی بخر///ضمنا تویی که از ایفون بدت میاد تو این تاپیک عرض اندامت چیه دیگه برو دنبال همون سامسونگت الکی جو سازی نکنین....مرسی

سعید

۱۳۹۶/۶/۲۲
آپل؟؟خخخخ واقعا خیلی پرتی

شهاب

۱۳۹۶/۶/۲۱
htc بدنه آلمینیومی زد اپلم بعدش زد
htc شیشه از اپلم زد
و کار اپل نوآورانه به حساب میاد
?

امیر

۱۳۹۶/۶/۲۱
قشنگ تابلوئه نویسنده های متن میخوان ایفونو خراب کنن همه جای این سایت بصورت زیرکانه طرفداریه سامسونگ شده

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۲۱
آپل فقط دو سری از گوشیاشو فلزی داد بیرون قبل اون گوشیاش شیشه ایی بودن حتی قبل سونی