خانهاخبار
قیمت نهایی و تاریخ عرضه Mi MIX 2

قیمت نهایی و تاریخ عرضه Mi MIX 2

پرچم‌دار تازه شیائومی امروز رسما معرفی شد اما جزئیات قیمت و تاریخ نهایی عرضه آن هنوز از سوی مقامات این سازنده به تأیید نرسیده است.
۱۳۹۶/۶/۲۱

شیائومی روز گذشته Mi MIX 2 را در خلال رویدادی در چین رسما معرفی کرد. در این مطلب می‌خواهیم به مهم‌ترین جزئیات درباره تاریخ و قیمت نهایی این گوشی بپردازیم.

تاریخ عرضه

گوشی Mi MIX 2 شیائومی امروز 11 سپتامبر (20 شهریور) رسما معرفی شد و قرار است تنها در رنگ مشکی به عرضه برسد البته نسخه گران‌تر آن (Special Edition) در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار می‌شود. شیائومی در خلال رویداد معرفی این محصول تازه به تاریخ دقیق آغاز فروش آن اشاره نکرد اما جزئیاتش به‌زودی مشخص می‌شود. گوشی Mi MIX سال گذشته در ماه اکتبر معرفی و در ماه نوامبر هم وارد بازار شد. به همین خاطر حدس می‌زنیم Mi MIX 2 احتمالا از ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد. این گوشی احتمالا ابتدا در چین عرضه می‌شود و پس‌ازآن باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی برای عرضه‌اش در سایر بازارهای جهان چه تصمیمی می‌گیرد.

image

قیمت نهایی

همان‌طور که گفتیم، نسخه اصلی گوشی مذکور به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود و در سه نسخه با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. انتظار می‌رود قیمت نهایی عرضه این نسخه‌ها هم به ترتیب 506، 552 و 614 دلار باشد. البته این قیمت تقریبی است و احتمالا با ورود به بازارهای مختلف و در نظر گرفتن هزینه حمل و مالیات، دستخوش تغییر می‌شود.

image

نسخه گران‌تر Mi MIX 2 که به نام Special Edition و با بدنه‌ای یکپارچه از جنس سرامیک معرفی شده است، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به قیمت حدودا 720 دلار وارد بازار چین می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۶/۲۲
اگه اس۸ رو شکست داده صد در صد هنگیu11 رو‌شکست داده چون هنگ تی سی بی کیفیت ترین برند دنیاست باید با glx ادغام بشه

keyban

۱۳۹۶/۶/۲۱
این گوشی به خاطر بدنه سرامیکی‌و‌طراحی منحنی و همین طور نازک بسیار زیباس و با قیمت ۵۰۰ دلاری حرفی برا گفتن نمیزاره. اینم اضافه کنم ورژن اول این گوشی با پردازنده ۸۲۱ سامسونگ اس۸ با اسنپ ۸۳۵ رو توی سرعت و مولتی تسکینگ شکست داد

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۲۱
مشخصاتی خوب در کنار ظاهر بسیار بسیار زیبا
????