خانهاخبار
تصاویر دوربین اصلی Mi MIX 2 شیائومی منتشر شد

تصاویر دوربین اصلی Mi MIX 2 شیائومی منتشر شد

تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی Mi MIX 2، پرچم‌دار بدون حاشیه شیائومی، چند ساعت پس از معرفی رسمی آن توسط سازنده منتشر شد. این تصاویر به‌خوبی کیفیت دوربین گوشی مذکور را به نمایش می‌گذارند.
۱۳۹۶/۶/۲۱

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی تازه‌ترین پرچم‌دارش را امروز در خلال رویدادی در کشور چین رسما معرفی کرد. پیش‌ازاین به معرفی مشخصات فنی و طراحی ظاهری Mi MIX 2 پرداختیم و حالا نوبت به بررسی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی یعنی دوربین آن رسیده است. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی و سلفی برای اغلب کاربران یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب گوشی هوشمند به شمار می‌رود. در این مطلب تلاش کرده‌ایم به ویژگی‌های دوربین این پرچم‌دار بدون حاشیه بپردازیم و نمونه‌های تصاویری را که توسط آن ثبت شده است، به شما نشان دهیم. پیش از هر چیز لازم است توضیح کوتاهی درباره دوربین‌های این گوشی دهیم. Mi MIX 2 به دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی با اندازه پیکسلی 1.25 میکرون در پنل پشتی مجهز شده است که از ویژگی تثبیت تصویر (OIS) در 4 محور مختلف پشتیبانی می‌کند. این ویژگی پیش‌ازاین هم در دوربین گوشی Mi 6 شیائومی تعبیه شده بود و این اولین باری نیست که شیائومی آن را در گوشی‌های هوشمندش به کار می‌برد. تصاویر منسوب به دوربین گوشی Mi MIX 2 امروز توسط کمپانی سازنده آن به‌صورت رسمی منتشر شدند و نشان دادند که دوربین اصلی گوشی مذکور قادر است عکس‌های باکیفیتی ثبت کند.

این 4 تصویر روی فروم اصلی وب‌سایت شیائومی به اشتراک گذاشته شدند و علی‌رغم فشرده بودنشان از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در این تصاویر شاهد هستیم رنگ‌ها واقعی هستند و دوربین قادر است جزئیات را به‌خوبی ثبت کند. تصویری که از غروب ثبت شده است نشان می‌دهد که دوربین Mi MIX 2 می‌تواند در نور کم هم تصاویری باکیفیت و بدون نویز ثبت کند. تصویر منظره شهر از نمای بالا که حدس می‌زنیم پکن باشد هم از ثبت جزئیات به‌خوبی خبر می‌دهد. البته این تصاویر در اندازه واقعی‌شان ارسال نشده‌اند و نمی‌توانیم به‌طورقطع درباره آن‌ها نظر دهیم اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و به همین خاطر تقریبا مطمئن هستیم که تصاویر ثبت شده در اندازه اصلی‌شان می‌توانند حتی بهتر از این تصاویر باشند.

Mi MIX 2 نسل دوم فبلت‌های بدون حاشیه شیائومی پس از Mi MIX است که امروز با دو کانفیگ رم 6 و 8 گیگابایتی رسما معرفی شد. شیائومی قرار است سه نسخه این گوشی را با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 عرضه کند درحالی‌که نسخه Special Edition آن با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و بدنه یکپارچه سرامیکی به عرضه می‌رسد. گوشی مذکور صفحه‌نمایش 5.99 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و سیستم‌عامل اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9 شیائومی به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شوند. این گوشی همچنین به دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی در حاشیه پایین صفحه و حسگر اثرانگشت در پنل پشت مجهز شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Keyhan

۱۳۹۶/۶/۲۱
در وصف این گوشی با توجه به قیمت ۵۰۰ دلاریش فقط میشه گفت خارق العادس