خانهاخبار
شیائومی رسما از Mi MIX 2 رونمایی کرد؛ بدون حاشیه، باریک و زیبا

شیائومی رسما از Mi MIX 2 رونمایی کرد؛ بدون حاشیه، باریک و زیبا

شیائومی امروز از Mi MIX 2، نسل تازه پرچم‌دارهای بدون حاشیه‌اش در چین رونمایی کرد. این گوشی در حال حاضر بدون حاشیه‌ترین گوشی دنیاست و با نسبت نمایش 18:9 از طراحی ظاهری شیک و باریکی بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۶/۲۰

شیائومی امروز نسل تازه گوشی‌های Mi MIX را به‌ نام Mi MIX 2 در چین رسما معرفی کرد. حاشیه‌های سه طرف صفحه در این نسخه تازه نسبت به نسل قبلی که پارسال عرضه شد، باریک‌تر شده است و حاشیه پایین صفحه از حاشیه پایین در Mi MIX کوچک‌تر دیده می‌شود. نسبت نمایش در این گوشی نسبت به Mi MIX افزایش یافته و ویژگی بدون حاشیه بودنش را بیش‌ازپیش به نمایش می‌گذارد. Mi MIX 2 هم مانند نسل قبلی توسط طراح معروفی به نام فیلیپ استارک طراحی شده است. فریم نسخه اصلی این گوشی از جنس فلز ساخته شده و در میان دو ورق سرامیکی (پنل پشت و جلو) قرار گرفته است درحالی‌که نسخه گران‌تر آن (Special Edition) با 8 گیگابایت رم از بدنه کاملا سرامیکی یکپارچه بهره می‌برد. این نسخه همچنین با خطوط طلایی رنگی در قسمت دوربین اصلی و حسگر اثرانگشت در پنل پشت، تزئین شده است.

گوشه‌های صفحه‌نمایش گوشی Mi MIX 2 خمیده دیده می‌شود اما به گفته شیائومی، صفحه‌نمایش آن در لبه‌ها خمیده طراحی نشده بلکه روکش شیشه‌ای آن خمیده است. این گوشی به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی 2160 در 1080 با نسبت نمایش 18:9 مجهز شده است و با توجه به این نسبت نمایش نسبت به سایر گوشی‌های موجود در این اندازه با نسبت نمایش 16:9، باریک‌تر دیده می‌شود. این گوشی هوشمند قرار است در چند نسخه با کانفیگ مختلف عرضه شود. سه نسخه آن به رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شوند و مقدار حافظه داخلی‌شان 64، 128 و 256 گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این 3 نسخه، شیائومی نسخه مخصوص دیگری هم معرفی کرده است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. نسخه 8 گیگابایتی گوشی Mi MIX 2 که بدنه آن به‌صورت یکپارچه از سرامیک طراحی شده، به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. گوشی مذکور به دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی IMX386 سونی مجهز شده و حسگر 5 مگا پیکسلی سلفی آن در حاشیه پایین پنل جلو تعبیه شده است.

Mi MIX 2 همچنین از تراشه 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 قدرت می‌گیرد و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش 3400 میلی‌آمپر گزارش شده است. باتری این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 پشتیبانی می‌کند و سیستم‌عامل اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده‌اند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم مانند بسیاری از گوشی‌های امسال از طراحی Mi MIX 2 حذف شده است و برای استفاده از هدفون‌های قدیمی‌تر روی این گوشی باید از تبدیل مخصوص استفاده کنید. گوشی مذکور از شبکه‌های ارتباطی 4G LTE، بلوتوث نسخه 5.0 و 43 باند ارتباطی مختلف پشتیبانی می‌کند و ابعاد نسخه‌های 6 گیگابایتی آن 151.8 × 75.5 × 7.7 میلی‌متر گزارش شده‌ است. این نسخه‌ها 185 گرم وزن دارند درحالی‌که نسخه 8 گیگابایتی Mi MIX 2 در ابعاد 150.5 × 74.6 × 7.7 میلی‌متر ساخته می‌شود و وزن آن 187 گرم گزارش شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

بابک

۱۳۹۶/۶/۲۱
توقع داشتم mi mix 2 کم حاشیه تر از mi mix باشه ولی شیائومی با برگردوندن اسپیکر بالای صفحه نمایش باعث شده یه حاشیه مشکی بالای صفحه وجود داشته باشه در حالی که توی mi mix تقریبا هیچ حاشیه ای در بالای صفحه وجود نداشت.

Alireza

۱۳۹۶/۶/۲۰
این گوشی عالیه.و نسبت به قیمتش محشره.طرفدار الجی هستم اما شیاومی جز برند هایی هست گوشی های خاص و زیبا میسازد .

محسن

۱۳۹۶/۶/۲۰
به نظر یک گوشی ناامید کننده میاد. اونم از هر لحاظ که فکرشو بکنین. دوبین جلو فقط 5 مگ. اونم با طراحی زشتی که دوربینش اومده پایین. پشت فقط یک دوربینه، برخلاف تمامی پرچم دارا. جک 3.5 حذف شده. ضد آب نیست. مموری کارت بهش نمیخوره. باتری 1000 میلی آمپر از mi mix کمتر شده(البته این شاید بخاطر پردازنده و مشکلاتی که برای note 7 پیش اومد بوده باشه). هرچند فکر میکنم هنوز هم بین پرچم دارا باتریش از همه بهتر عمل کنه. بنظر من one plus 5 از هر لحاظ گوشی بهتریه.

ahmad

۱۳۹۶/۶/۲۰
حتی نسحه قبلی یعنی mi mix هم قیمتش نسبت به تقریبا تمام پرچمدارهای دیگه 2016 بیشتر بود. البته نمایندگی هم توی ایران نداره و پیدا کردن گوشی اصل و با گارانتی معتبر یا تعمیرات گوشی و گیر آوردن قطعات شاید دردسرساز باشه. با وجود دوربین دوگانه در بسیاری از مدل های xiaomi مثل پرچمدار دیگه این برند mi 6 این مدل دوربین دوگانه نداره.
به هر حال پیشنهاد می دم کسانی که قصد خرید این گوشی یا گوشی های دیگه xiaomi رو دارن به mi 6 هم نوجه داشته باشند و دقت کنند که رام گلوبال برای گوشی در دسترس باشه چون اکثر سایتایی که mi6 رو برای فروش دارند با رام چین عرضه می کنند

نما

۱۳۹۶/۶/۲۰
بانو نگارین ،بابت گزارش این خبر از شما سپاسگزارم.