خانهاخبار
پوشش زنده صوتی و متنی کنفرانس معرفی آیفون X (خاتمه یافته)

پوشش زنده صوتی و متنی کنفرانس معرفی آیفون X (خاتمه یافته)

سالن تازه تاسیس استیو جابز میزبان مراسم معرفی جدیدترین آیفون‌های اپل و جشن دهمین سالگرد گوشی هوشمند تاریخ‌ساز اپل است. با پوشش زنده این کنفراس همراه جی‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۶/۲۱
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (86 نظر)

معین

۱۳۹۶/۶/۲۴
جناب آرین کاملا صحیح نوشتن و در منابع رسمی اپل رتبه اول هست و سامسونگ و OPPO پر فروش ترین که تعداد فروش به ترتیب ۴۰میلیون . ۱۱میلیون . ۹ میلیون در سه ماهه اول 2017 می باشد.

معین

۱۳۹۶/۶/۲۴
عملکرد فیس آیدی در جریان معرفی آیفون ۱۰ با مشکل مواجه نشد. ضمنا فقط بار اول این اتفاق افتاد. ویدیو رو میتونید مجدد چک بفر مایید.
پیش از رسیدن آیفون ۱۰ به دست فدریگی، چند نفر با آن تعامل داشته‌اند و این موضوع باعث شده است گوشی درخواست وارد‌ کردن رمز عبور کند.
«افرادی که گوشی را تا صحنه حمل کرده‌اند، متوجه تلاش فیس‌آی‌دی برای شناسایی چهره‌ی آن‌ها نشده‌اند. پس از آنکه پروسه‌ی شناسایی چهره‌ی آن‌ها با خطا مواجه شده است (چرا که این افراد فدریگی نبوده‌اند)، آیفون به‌همان صورتی که طراحی شده، عمل کرده و درخواست وارد کردن رمز عبور فدریگی را داده است. در حقیقت فیس‌آی‌دی وظیفه‌ی خود را به‌درستی انجام داده است.»

امیرحسین عباسی

۱۳۹۶/۶/۲۳
سلام.
قاسم جان این موضوع داستان داشت.
داستانم این بود که دیشب قبل مراسم مثه اینکه تعدادی به گوشی دست زده بودند غافل ازینکه گوشی داشته چهرشونو تشخیص میداده ولی بعد از پنج بار مثه اینکه گوشی قفل شده و روی استیج فقط با پسورد باز میشده چیزی که مشابهش تو گوشی های قبلی اپل هم بوده و هست و در واقع طی مراسم گوشی کاریو کرد که باید میکرده.

شاهین

۱۳۹۶/۶/۲۲
divices ????? آفرین استاد زبان واژه جدید اختراع کردی با این اسپل غلطت ?

محمد

۱۳۹۶/۶/۲۲
هر جا صحبت از تکنولوژی هست اسم سامسونگ هم هست هر جا صحبت از ضرر و هنگ و ورشکستگی هست اسم هنگ‌تی‌سی رو میارن خخخ