خانهاخبار
مالتینا، سرانجام امکان خرید از آمازون را برای ایرانی‌ها میسر ساخت

مالتینا، سرانجام امکان خرید از آمازون را برای ایرانی‌ها میسر ساخت

همه ما از گوگل و فیس بوک استفاده کرده ایم، از گوشی های اپل لذت برده و با سیستم عامل ویندوز بزرگ شده ایم. می توان گفت تقریبا از همه غول های فناوری دنیا استفاده کرده ایم اما از خدمات آمازون چقدر بهره مند شده ایم؟ تقریبا هیچ!
۱۳۹۶/۶/۲۰

آمازون با 500 میلیون محصول و 310 میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیاست. شرکتی با 340 هزار کارمند انسان و 45 هزار کارمند روبات، دارای 8 امین برند با ارزش دنیا (ارزشمندتر از بی ام دبلیو، نایکی و مک دونالدز) و پرارزش ترین خرده فروشی جهان که بنیانگذارش جف بزوس را تبدیل به سومین ثروتمند دنیا کرده است. ثروتی بیش از ثروت بنیانگذاران گوگل، فیس بوک، اپل و کلیه برندهای خودروساز جهان. همچنین طبق نظر نشریه معتبر "هاروارد بیزینس ریویو" جف بزوس بزرگترین مدیرعامل حال حاضر دنیاست. این نشریه قبلا این عنوان را به استیو جابز داده بود. با همه ی این ها، آمازون در ایران ناشناخته است چراکه طبق قوانین کشورش به ایرانی ها خدمتی عرضه نمی کند.

image

مالتینا از ابتدای سال 96 آمده است تا راه حلی باشد برای مشکلات ناشی از تحریم آمازون. وبسایتی که میخواهد به ساده ترین شیوه ممکن، تجربه خرید از آمازون را برای هم وطنان ایرانی فراهم آورد. آن هم با حداقل هزینه ی تمام شده، امکان جستجو به زبان فارسی، راحت ترین شیوه ی پرداخت،خرید کالاها به صورت تکس فری, سریع ترین زمان برای رساندن کالا از آمریکا تا درب منزل و امکان برگرداندن کالا جهت بهره مندی از گارانتی

image

مالتینا در شرکتی متولد شده که از سال 89 تاکنون در راستای رسالتش یعنی "ایجاد دسترسی مردم ایران به خدمات جهانی" پروژه های مختلفی را اجرا نموده و به پشتوانه همین تجربه است که توانسته در کمتر از شش ماه به مسیر اصلی خرید ایرانی ها از آمازون مبدل گردد.

چه دلایلی برای خرید از مالتینا (آمازون) وجود دارد؟

مشتریان مالتینا بیش از هر چیز، 4 دلیل زیر را به عنوان دلیل خرید از آمازون بیان کرده اند:

    میخواهم بابت کیفیت و اصل بودن کالا مطمئن باشم.
    برخی کالاهایی که از مالتینا سفارش می دهم حتی با هزینه حمل و نقل باز هم از فروشگاه های داخلی ارزان تر است.
    کالاهایی را از مالتینا سفارش می دهم که یا در ایران نیست و یا به سختی پیدا می شود.
    میخواهم برای عزیزانم، هدایایی خاص و کاملا متفاوت خریداری کنم.

البته دوستداران نوآوری و فناوری که بسیاری از آنها مخاطبین ثابت جی اس ام هستند، دلیل پنجمی را ذکر می کنند. آنها دوست دارند محصولات تولید شده توسط کمپانی آمازون را مستقیما از خودش خریداری کنند. محصولاتی نظیر کتابخوان های کیندل. برای مخاطبین جی اس ام، کد تخفیف "gsm22" ایجاد شده تا بتوانند برای خرید محصولات بالای 300 هزار تومان، 22 هزار تومان تخفیف گرفته و اولین خریدشان از مالتینا را تجربه نمایند. 
مدت استفاده از تخفیف تا 25 شهریور ماه است.

image

خرید سه دسته محصول از آمازون برای شما به صرفه نخواهد بود:
1- برخی محصولات الکترونیکی پرطرفدار نظیر موبایل و لپ تاپ، چراکه کمرگ هزینه بسیار زیادی برای ورود این محصولات به کشور تعریف نموده است.
2- محصولات پرحجمی چون مبل و یخچال، به دلیل آنکه هزینه حمل و نقل بر اساس حجم محصولات محاسبه می گردد.
3- محصولات برندهایی چون ال جی و سامسونگ، به جهت آنکه در ایران نمایندگی داشته و خریدشان از ایران معقول تر است.

در مقابل، خرید محصولات کم حجمی چون عینک، ساعت، کیندل، کتاب، ادکلن، لوازم آرایشی، ماشین اصلاح و به صورت کلی هر کالایی که در ایران وجود ندارد یا اصل آن موجود نیست بسیار به صرفه خواهد بود.

به مالتینا بروید و لذت ببرید از جستجو در میان پانصد میلیون محصول: malltina.com

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

جعفری

۱۳۹۷/۳/۲۳
با سلام احتراما به استحضار میرساند مرصوله فوق در مورخ 1397/03/01 از طریق پست تحویل گردید.پس از باز کردن بسته و تست ساعت ،قسمت تنظیم روز در ساعت کار نمیکند . بلافاصله با قسمت پشتیبانی فروش تماس گرفتم و همکار شما ضمن بررسی موضوع اظهار داشته اند که چون بسته خریداری شده بدون ضمانت میباشد .امکان تعویض آن وجود ندارد. و شرکت هیچ گونه مستولیئی در خصوص خرابی مرسولات ارسالی ندارد. .حال سوال من از مدیریت مالتینا این است که اگر مرسوله ارسالی فاقد جنس خریداری شده یا شکسته یا کلا خراب باشد یا اشتباهی مرسوله دیگری ارسال شود . شرکت هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد ؟و فقط با عنوان اینکه چون بدون ضمانت خریداری شده از پاسخ گویی به مشتری سرباز میزند.با این حساب شرکت شما میتواند مرسولات خراب موجود در شرکت را در مرسولات خریداری شده فاقد ضمانت گذاشته ، و با گفتن صرفا کلمه چون ضمانت ندارد ما مسئولیتی را قبول نمیکنیم از قبول مسئولیت سرباز بزند چگونه است که مرسولات ارسال قبل از ارسال تست نمیشود.من از سایتهای فروشگاهی مثل دیجی کالا خرید کالا داشته ام .در صورت خراب بودن مرسوله به هر دلیل ضمن قبول مرجوعی ، و عذر خواهی از مشتری به عنوان عذر خواهی هدیه ای نیز برای مشتری ارسال میکنند.. خواهشمند است موضوع در جلسه مدیریتی شرکت مطرح و پاسخ این جانب مکتوب ارسال گردد دوستان عزیز مالتینا یک نوع کلاه برداریه جدید هست.جنس خراب براتون میفرسته .بعد میگه خراب بودنش به ما ربطی نداره

Ali

۱۳۹۶/۱۲/۴
آیا میشه گوشی آیفون از این سایت گرفت؟
اگه جواب مثبته با توجه به رجیستری گوشیها آیا این گوشی تو ایران قابل استفاده هست
و اینکه ورژنهای مختلفی از آیفون تو این سایت هست .آیا این آیفونها در ایران قابل استفاده اند و یا از آیفونهادی داخل بازار ارزانترند یا نه؟

agahi90.ir

۱۳۹۶/۱۲/۴
موفق باشند

ارمان

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
من از طریق اپ موبایل سایت زاکولا از سایت آمازون خرید کردم و از خریدم راضی هستم پایین ترین کارمزد دارند و مهم تر از همه پاسخگویی شون عالی بود. جدا از بحث های اینکه 20 روز زمان برد تا به دستم برسه .

ساسان

۱۳۹۶/۸/۱۷
دوستان مالتینا یک هفته هست که قراره 700 هزارتومان به من وجه برگردونه ولی نه تنها این کار رو نکرده جوابگو به تیکت ها هم نیستند. خرید نکنین ازشون به هیچ وجه.