خانهاخبار
آیفون X و معرفی اموجی‌های متحرک که براساس چهره‌ شما شخصی‌سازی می‌شود

آیفون X و معرفی اموجی‌های متحرک که براساس چهره‌ شما شخصی‌سازی می‌شود

شرکت اپل در نظر دارد تا قابلیتی به نام «Animoji» را به همراه آیفون X، پرچمدار جدید خود، ارائه دهد که می‌تواند با بررسی حالت چهره‌ی شما، اموجی‌ها را شخصی‌سازی کند.
۱۳۹۶/۶/۲۰

از زمان انتشار نسخه Gold Master (نسخه نهایی) سیستم‌عامل آ‌ی‌او‌اس 11، اطلاعات مختلفی از محصولات جدید شرکت اپل که در روز سه‌شنبه معرفی خواهد شد؛ به‎دست آمده است. از جمله این اطلاعات، می‌توان به طراحی بدون لبه‌ی آیفون X، حذف حسگر اثرانگشت و جایگزینی آن با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و پشتیبانی این مدل از قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

image

 همچنین، مشخص شده است که آیفون X می‌تواند با رزولوشن Full HD و نرخ 240 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند؛ این مدل فاقد دکمه نرم‌افزاری Home است و به جای آن، یک اسلایدر در پایین صفحه‌نمایش وجود دارد که با کشیدن آن به سمت بالا، بازگشت به صفحه اصلی امکان‌پذیر خواهد شد. آیفون X برخلاف دو آیفون دیگر از نمایشگر 5.8 اینچی استفاده می‌کند.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد تمام ویژگی‌های جدید آیفون پرچمدار 2017 اپل تنها در قابلیت‌های سخت‌افزاری خلاصه نمی‌شود؛ آن‌طور که پیداست، آیفون X قابلیت نرم‌افزاری جالبی را به کمک سیستم‌ تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی خود ارائه می‌دهد که می‌تواند ارسال پیام‌ را از طریق برنامه Messages سیستم‌‏عامل iOS لذت‌بخش‌تر نماید.

image

وب‌سایت Gizmodo در گزارش جدید خود، اعلام کرده است که آیفون X از قابلیتی به نام «اموجی متحرک» استفاده می‎کند که در واقع Animoji نامیده خواهد شد. در سیستم‌عامل iOS 11 تعدادی اموجی متحرک و سه‌بعدی وجود دارد که قابل شخصی‌سازی است؛ بدین صورت که سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی با بررسی حالت چهره‌ی شما، اموجی را شخصی‌سازی می‌کند.

در بررسی دقیق‌تر توسط وب‌سایت 9to5mac، مشخص شده است که برای تشخیص چهره‌ی کاربر بیشتر از 50 نقطه روی صورت مورد بررسی قرار می‎گیرد که برای مثال، می‌توان از بررسی وضعیت ابروها، فک و چشم‌ نام برد. از جمله اموجی‎های قابل‌ شخصی‌سازی در آیفون X می‌توان به گربه، روبات و میمون اشاره کرد.

البته در حال‌حاضر، گمان می‌رود قابلیت Animoji تنها در انحصار آیفون X خواهد بود زیرا این مدل تنها گوشی امسال اپل است که از سیستم تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی استفاده می‌کند.

آیفون X به همراه دو گوشی آیفون 4.7 اینچی و 5.5 اینچی در تاریخ 21 شهریور ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. دو آیفون دیگر با نام آیفون 8 و آیفون 8 پلاس راهی بازار می‌شود؛ پیش‌تر گمان می‌رفت آیفون‌های 4.7 و 5.5 اینچی اپل به عنوان عضوی از سری 7s عرضه خواهد شد. آیفون X به عنوان پرچمدار جدید اپل اپل احتمالاً با تأخیر یک ماهه در اواخر اکتبر به بازار راه خواهد یافت؛ دو آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در اواخر سپتامبر و پس از معرفی رسمی به فروش می‌‏رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۶/۲۲
هنگی v30 و هنگیu11 از همه بدتر هستن و نوت۸ تنها رقیب ایفونx ه

Alireza

۱۳۹۶/۶/۲۰
ایول آیفون عجب نو آوری خاص و عالی درست کرده.با اینکه از اندروید استفاده میکنم ولی آیفون رو خیلی دوست دارم و فقط بخاطر اینکه کمی محدودیت داره نمیخرمش.تنها رقیبش آیفونX فقط V30 و MATE 10 هستن.نوت 8 به درد نمیخوره چون نواوری نداره و زشته.سونی هم که داغون.وان پلاس که طراحی کپی از آیفون نامیدم کرد.Htc هم تو u11 مقاومتش خیلی کمه.البته شیاومی جدید هم نسبتا خوبه و ارزش خرید داره.

Habib

۱۳۹۶/۶/۲۰
ناموسن كدوم كشوري گوشيو رايگان ميده؟؟آيفون گرفتي دستت كه الان ميگي گوشي نيست؟پرفروشترين گوشي هوشمند ايفونه بعد ميگي اندرويد بهتره.فقط يه دليل قانع كننده بگو كه اندرويد بهتره

آرمان

۱۳۹۶/۶/۲۰
همین اشغالی که شما بهش میگی گوشی اینجا رایگان تو کانادا میدن با ۲۵۰ دلارم روش بازم ملت اندروید میخرن چون هزارتا چیز داره که آیفون تو عمرش ندیده

majestic1374

۱۳۹۶/۶/۲۰
با رونمايي ايفون اكس و عرضه ان بقيه پرچمدارا بايد برن خاك بخورن ????