خانهاخبار
چری آریزو 5 توربو رونمایی شد؛ از مشخصات فنی آن بیشتر بدانید

چری آریزو 5 توربو رونمایی شد؛ از مشخصات فنی آن بیشتر بدانید

جدیدترین محصول چری در ایران به نام Arrizo5 TE روز گذشته در نمایندگی خسروانی مدیران خودرو رونمایی شد. قیمت نهایی این خودرو سدان شهری 81.7 میلیون تومان اعلام شد.
۱۳۹۶/۶/۱۹

با نصب پیشرانه 1.5 لیتری توربو با کد SQRE4T15B روی این سدان شهری ، قیمت آن حدود 16 میلیون تومان افزایش یافته اما در عوض قدرت آریزو5 سی واحد بیشتر می‌شود و به عدد 147 اسب بخار می رسد که یعنی به ازای هر تن وزن، 106 اسب بخار قدرت در اختیار دارد که در همراهی با گیربکس اتوماتیک CVT ضمن ارائه رانندگی نرم، کاهش مصرف قابل توجهی را به ارمغان می آورد. حداکثر گشتاور آریزو 5 با این پیشرانه جدید ۷۰ واحد بیشتر بوده و  از دور موتور 1750 تا 4000 در اختیار راننده است که بازه قابل توجهی را شامل می شود و کشش این خودرو را به مراتب نسبت به قبل بهبود می بخشد. سرعت این خودرو در  9.5 ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد.

image

بر اساس اعلام مدیران خودرو تنها تفاوت نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی اضافه‌شدن توربو بوده و هیچ تغییر دیگری در ظاهر و امکانات وجود ندارد چرا که مجموعه امکانات این خودرو در شرایط فعلی نیز جلوتر از بسیاری از رقبا است. این خودرو در تیپ اکسلنت به شش کیسه هوا مجهز شده است که ضامن امنیت سرنشینان هستند و همچنین در کنار بهره گیری از ترمز های دیسکی خنک شونده در جلو و دیسکی در عقب ، به سیستم ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ، سیستم ضد لغزش TCS ، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP و سیستم کمکی حرکت در شیب HHC نیز مجهز شده است.
از دیگر امکانات آریزو 5 نیز می توان به سیستم استارت بدون کلید ، ورود بدون کلید ، سیستم تهویه مطبوع برقی ، کروز کنترل ، سانروف ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان ، صندلی های چرمی ، نمایشگر 7 اینچ لمسی ، سیستم کمکی پارک ، سیستم رانندگی ECO اقتصادی و چراغ های همراه تا منزل اشاره کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

قاسم

۱۳۹۶/۶/۱۹
موتورش که بدون توربو از پراید هم عقب میفتاد

علی

۱۳۹۶/۶/۱۹
برای کسی که بخواد صفر سوار شه راهی دیگری نیست در غیر این صورت انواع ماشینای کره ای و ژاپنی به صورت دست دوم هست از مزدا و ماکسیما بگیر تا آزرا و اپتیما

علیرضا

۱۳۹۶/۶/۱۹
تویوتا کمری کارکرده ارزشش بیشتره

reza

۱۳۹۶/۶/۱۹
اگر قراره هشتاد میلیون به ماشین پول بدم چرا ماشین چینی بخرم