خانهاخبار
افشای جزییاتی از نسل جدید ایرپادهای اپل

افشای جزییاتی از نسل جدید ایرپادهای اپل

با درز جزییاتی از سیستم عامل iOS 11 GM کاربران توانسته‌اند شناسه مدل ایرپادهای جدید اپل را شناسایی کنند.
۱۳۹۶/۶/۱۹

مطابق حرف و حدیث‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اپل قرار است به زودی نسخه‌ای اصلاح شده از ایرفون‌های بی‌سیم خود را روانه بازار کند. افشای آخرین نسخه از سیستم عامل iOS با نام iOS 11 GM  از این حکایت دارد که نسخه جدید ایرپادهای بی‌سیم اپل دارای شناسه مدل ایرپاد 1.2 (AirPods1,2) خواهد بود.

هرچند تغییرات نسخه جدید ایرپاد چندان قابل توجه نیست، اما همان طور که از تصویر ایرپادهای جدید پیداست، چراغ وضعیت شارژ از داخل جعبه ایرپاد به بیرون منتقل شده است. این تغییر به کاربران اجازه می‌دهد که از وضعیت شارژ ایرپاد خود بدون نیاز به باز کردن در جعبه نگه‌دارنده آن مطلع شوند.

image

علاوه بر این احتمال دارد که تغییرات و بهبودهای دیگری هم در نسخه جدید ایرپاد اعمال شده باشد، اما فعلا نمی‌توان به طور قطعی اظهارنظر کرد و باید تا دوازدهم سپتامبر یعنی دو روز دیگر صبر بکنیم.

افشای آخرین نسخه iOS علاوه بر ایرپادها جزییات بیشتری را در مورد آیفون 8 و همچنین نسل جدید اپل‌واچ‌های LTE در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۶/۱۹
تقصیر شما نیست ناف مارو با تعصب بریدن تعصب به احزاب تعصب به مارک لباس تعصب به اشخاص فرقی هم نمیکنه همشون مخرب هستن

مهدی

۱۳۹۶/۶/۱۹
شما هواوی فن هستی ؟؟؟ قیمت محصولات سامسونگ هم ک داره سر ب فلک میکشه اخه....
اگرم منظورت قیمت بالای محصولات اپل در ایرانه که میتونی در صفحه شخصی دلال ها و قاچاقچی های عزیز نظرتو بنویسی
چون همه جا قیمت محصولاتش یکیه و فقط در ایران به لطف دوستان قیمتاش زیاده.

مهمان

۱۳۹۶/۶/۱۹
اینهم خودش یه نوآوری فوق العاده هستش (آوردن چراغ جعبه شارژ به بیرون آن !!!)که با زحمت فراوان و هزینه های سرسام آور انجام شده و بهمین دلیل نسل جدید دارای قیمتی مثلا 50 درصد بیشتره که البته اپل فنها با کمال میل اون رو میپردازند.