خانهاخبار
معرفی فیس‌لیفت سورنتو 2018 توسط کیا

معرفی فیس‌لیفت سورنتو 2018 توسط کیا

کیا، فیس‌لیفت سورنتو 2018 را معرفی کرد که از جمله تغییرات آن می‌توانیم به جعبه دنده 8 سرعته خودکار جدید اشاره کنیم.
۱۳۹۶/۶/۱۸

کمپانی کره‌ای کیا نسخه فیس لیفت 2018 شاسی بلند موفق سورنتو را برای بازارهای اروپایی پیش از نمایش در نمایشگاه فرانکفورت معرفی کرد. البته تغییرات ظاهری این سورنتو بسیار جزئی هستند و به چراغ‌های جلو و عقب و سپرها محدود می‌شوند.

image

جلو پنجره معروف کیا اکنون با رنگ مشکی متالیک رنگ می‌شود و مشتریان می‌توانند رنگ‌های اسپرسو و آبی را هم برای آن سفارش دهند. رینگ‌ها طراحی جدیدی دارند و از ابعاد 17 اینچی تا 19 اینچی در سری GT Line قابل سفارش هستند که پیش از این در بسیاری از مدل‌های کیا استفاده شده‌اند. چراغ‌ها از LEDهای چهار نقطه‌ای، کالیبر ترمزهای قرمز رنگ و طراحی کمی خشن‌تر از دیگر ویژگی‌های طراحی آن هستند. در نسخه‌های دیزلی، سراگزوزهای کرومی دوتایی دیده می‌شوند.

image

در داخل این شاسی بلند سه ردیفه، احتمال اولین چیزی که توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند، فرمان جدید است. کیا از صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایشگرهای آمپرها استفاده کرده و نمایشگر سیستم کنترل تهویه هم جدید است. همچنین از جدیدترین نمایشگر 8 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی کیا در این خودرو استفاده شده که با اندروید اتو و اپل کار پلی هماهنگ است. برای داشتن حس بهتر در داخل کابین از چرم بیشتر و پلاستیک باکیفیت‌تر بهره گرفته شده.

image

با پرداخت پول بیشتر، خریداران شاسی بلند کیا می‌توانند سیستم صوتی هارمن کاردون را به عنوان یک آپشن انتخاب کنند که متشکل از 10 بلندگو است و قدرت 640 واتی دارد. خریداران با خرج کردن پول بیشتر، امکان سفارش چراغ‌های LED تطبیقی و امکانات ایمنی بیشتری مانند هشدار توجه راننده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط را دارند.

image

یکی از تغییرات مهم سورنتو 2018، استفاده از جعبه دنده 8 سرعته خودکار جدیدی است که برای اولین بار در همین خودرو جای گرفته است. این جعبه دنده، نتیجه 143 پتنت است که برای نسخه دیزلی 2.2 لیتری استفاده خواهد داشت و جایگزین جعبه دنده 6 سرعته قدیمی خواهد شد. این جعبه دنده نه تنها تعویض‌های نرم‌تر و سریع‌تری دارد، بلکه میزان آلودگی کربن دی اکسید را از 172 گرم در هر کیلومتر به 159 گرم در هر کیلومتر کاهش داده است. البته این مدل همچنان با جعبه دنده 6 سرعته دستی قدیمی عرضه خواهد شد.

کیا این خودرو را برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت به همراه پیکانتو X-Line به نمایش در خواهد آورد. همچنین رونمایی از کانسپت نسل سوم سید هم در برنامه‌های کیا برای این نمایشگاه است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mehiyaw

۱۳۹۶/۶/۱۸
کاش داشبوردشو یکم بهتر کنن ، مثل اوپتیما
خیلیا روی داخل ماشین حساسن اینم که خیلی ساده و زشته - خدایی آخه اون چیه زیر مونیتور
داخلیشو یکم رسیدگی کنن هیشکی روی سانتافه رو هم نگاه نمیکنه - لذت رانندگی تو لوازم داخلی ماشینه بقیه مسایل تو سطح دومه