خانهاخبار
نسخه‌ نهایی سیستم‌عامل iOS 11 قابلیت‌های آیفون 8 را فاش کرد

نسخه‌ نهایی سیستم‌عامل iOS 11 قابلیت‌های آیفون 8 را فاش کرد

وب‌سایت 9to5mac، موفق شده است تا نسخه نهایی (Gold Master) سیستم‌‌عامل iOS 11 را به‌دست آورد و اطلاعات ارائه شده، به قابلیت‌های آیفون پرچم‌دار جدید اپل اشاره می‎کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۱۸

آیفون جدید اپل با اسم‌رمز D22 شناخته می‎شود و آنچه که در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این مدل به‌دست آمده، در واقع قابلیت‌های آیفون 8 را به نمایش می‌گذارد. در ادامه، به مشخصات‌فنی و قابلیت‌های آیفون 8 اپل نگاهی خواهیم داشت:

- آیفون 8 به نمایشگر True Tone مجهز خواهد بود؛ این فناوری برای اولین‌بار در آیپد‌های پرو 2017 به کار گرفته شده است. با استفاده از حسگرهای نور پیشرفته، رنگ و شدت نور صفحه‎نمایش براساس نور محیط اطراف تنظیم می‎شود. همچنین، رزولوشن نمایشگر آیفون جدید 2436 در 1125 پیکسل است که با شایعات قبلی پیرامون آیفون 8 هم‌خوانی دارد.

image

- در بخشی از این نسخه، همچنین طراحی آیفون 8 فاش می‎شود. انیمیشن درنظر گرفته شده برای فعال کردن قابلیت SOS، طراحی بدون لبه‌ی آیفون 8 را به همراه بریدگی موجود در بالای صفحه‌نمایش، به نمایش می‌گذارد. همچنین، این تصویر تأیید می‌کند که آیفون پرچمدار جدید اپل از یک دکمه پاور بزرگ‌تر در مقایسه با آیفون‎های نسل قبل استفاده خواهد کرد.

- آیفون 8 می‌تواند با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم‎برداری کند. همچنین، قابلیت فیلم‏برداری با رزولوشن 1080p و نرخ 240 فریم بر ثانیه برای آن درنظر گرفته شده است.

image

- سیستم تشخیص چهره آیفون جدید اپل، Face ID نامیده خواهد شد؛ این سیستم احراز چهره‌ی سه‌بعدی با حسگر اثرانگشت در «آیفون 8» جایگزین می‌شود. همچنین، یک فایل GIF نیز به‌دست آمده است که نحوه استفاده از قابلیت «تشخیص چهره سه‌بعدی» آیفون 8 را به نمایش می‌گذارد. آن‏طور که پیداست، باید زوایای مختلفی از چهره خود را با سیستم احراز هویت آیفون 8 ثبت کنید تا پرچمدار جدید اپل با دقت بالایی، چهره شما را شناسایی نماید.

image

- ویژگی به نام دکمه Home دیگر وجود ندارد. با این‌حال، یک فضای جدید در پایین نمایشگر وجود دارد که با یک خط در انتهای صفحه جلب‌توجه می‌کند. اگر این نوار را به سمت بالا بکشید، صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد و در صورت نگه‌داشتن انگشت خود روی این نوار، می‌توانید بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا شوید.

- قابلیتی به نام Patriot Lighting نیز در آیفون 8 وجود دارد که نسخه بهبود یافته قابلیت تصویربرداری پرتره در آیفون 7 پلاس است. این ویژگی از نورپردازی‌های مختلفی مانند نورپردازی طبیعی، نورپردازی استودیویی، نور پردازی استیج و ... پشتیبانی می‌کند.

- دکمه موجود در لبه‌ی سمت چپ گوشی، دکمه پاور نامیده نخواهد شد. می‎توانید با نگه‌داشتن آن، دستیار صوتی «سیری» را فعال کنید.

image

- در آی‌او‌اس 11، نسخه سه‌بعدی و متحرک اموجی‌ها در برنامه iMessage قابل دست‌یابی و استفاده است. اموجی‌های متحرک سه‌بعدی براساس چهره شما ساخته می‌شود.

آیفون 8 به همراه آیفون 7s و آیفون 7s Plus در تاریخ 21 شهریور ماه به صورت رسمی توسط اپل معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این مدل به نمایشگر 5.8 اینچی OLED مجهز شده است و البته قیمت آن، بیشتر از 1000 دلار خواهد بود. آیفون 8 در سه مدل با 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و گفته می‌شود از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ به همین جهت، جنس پنل پشتی از شیشه خواهد بود. این گوشی با دوربین دوگانه عمودی، می‌تواند محتوای واقعیت افزوده ارائه دهد که وجه تمایز آن با گوشی‌های پرچم‌دار 2017 است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهران

۱۳۹۶/۶/۱۹
با این حساب نوت ۸ باید بره سبزی بفروشه ??
بهترین گوشی تاریخه ایفون ۸.

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۶/۱۹
سامسونگ گوشی خوبیه ولی حیفه با آیفون مقایسه بشه!! (آقا نمیشه IOS رو با Android مقایسه کرد)
این رو هم باید در نظر داشت که "سیری" خیلی هوشمند تر از سایر دستیارهای صوتیه و این اول آیفون بود که دستار صوتی رو به *گوشیه های هوشمند* خودش اضافه کرد.
پس دلیل نمیشه بگی کپی کرده چون اصلا نمیشه اونارو با هم مقایسه کرد.قدمت *سیری* خیلی بیشتر از سامسونگ بیکسبیه
به نظر من (نظر شخصی) کیفیت ساخت محصولات اپل خیلی بهتر از سایر گوشی هاست و به صورت واضح میشه دید که هم از لحاظ تکنولوژی ساخت و هم از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری خیلی به هم وابسته و بصورت یکپارچه ساخته شده.
وقتی محصولات اپل رو استفاده میکنید خواه ناخواه یک رضایتمندی از خرید و یک حس خوب اصیل بودن محصول بهت دست میده که امروزه با وجود محصولات چینی تو کشورمون این اصل به ندرت دیده میشه
من از هردوتا محصول استفاده کردم هم سامسونگ هم اپل. خدایی قصد تبلیغ هم ندارم ولی باور کنید کیفیتشون زمین تا آسمون با هم فرق میکنه.

مبین

۱۳۹۶/۶/۱۹
دوست عزیز زمانی که سامسونگ دستیار کمکی نداش اپل دستیار مکی سیری رو داشت!
ینی سامسونگ از اپل کپی کرده و بهترشو ساخته!
اول اطلاعات جمع کن بعد بیا کامنت بده!

آرمان

۱۳۹۶/۶/۱۸
شما ببین اومده تو روز روشن از سامسونگ بیکسبی باتنش کپی کرده بعد هیچکی صداش در نمیاد
ولی اگه‌ سامسونگ یک چیزی شبیه میزد زمین و زمان صداشون در میومد