خانهاخبار
شایعات جدید از رنگ‌بندی و مشخصات گوشی‌های پیکسل 2 گوگل

شایعات جدید از رنگ‌بندی و مشخصات گوشی‌های پیکسل 2 گوگل

به‌تازگی، شایعات جدیدی از گوشی‌ پیکسل 2 گوگل منتشر شده است که به عرضه آن‌ با نمایشگر همیشه فعال و حداقل 64 گیگابایت حافظه اشاره می‌کند. پیکسل 2 به نمایشگر 4.97 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۱۸

شرکت گوگل برای تولید گوشی پیکسل 2 با HTC همکاری کرده است و حتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال تصاحب HTC توسط گوگل وجود دارد. با این‎حال، HTC تنها تولید کننده گوشی‌های پیکسل 2 نیست و براساس شایعات، ال‌جی روی مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل 2 ایکس‎ال کار می‎کند.

به‌تازگی، گمانه‌زنی‌های جدیدی پیرامون پیکسل‌های 2017 منتشر شده است که به مشخصات‎فنی، رنگ‌بندی و قابلیت‎های احتمالی این دو گوشی اشاره می‎کند. براساس شایعات، مدل پایه گوشی پیکسل 2 به جای اینکه با 32 گیگابایت حافظه عرضه شود، مانند گوشی‌های پرچم‏دار 2017 به 64 گیگابایت حافظه مجهز خواهد بود. همچنین، نسخه 128 گیگابایتی در کنار مدل پایه با 64 گیگابایت حافظه ارائه شود.

آن‌طور که پیداست، گوگل تصمیمی برای عرضه مدل نقره‌ای رنگ گوشی پیکسل 2 ندارد و به جای آن، رنگ مشکی و خاکستری این گوشی ارائه خواهد شد. همچنین، گوشی‌های پرچم‎دار جدید گوگل فاقد جک هدفون 3.5 میلی‎متری است. با این‌حال، گوگل مبدل یواس‌بی تایپ سی به آداپتور 3.5 میلی‏‌متری را درون جعبه پرچمدار جدیدش قرار می‎دهد.

گفته می‌شود گوشی پیکسل 2 مقاومت بهتری در برابر آب و گرد و غبار نسبت به نسل اول خواهد داشت؛ نسل قبل فاقد گواهی ضدآب یا مقاومت بدنه در برابر نفوذ گرد و غبار بود اما انتظار می‌رود پیکسل‌های 2017 با گواهی IP68 ارائه شود. گوشی پیکسل با نمایشگر 5 اینچی (به‌طور دقیق‌تر، اندازه نمایشگر 4.97 اینچ است) ارائه خواهد شد و با توجه به ابعاد کم نمایشگر، رزولوشن Full HD برای صفحه‎نمایش درنظر گرفته شده است. این مدل «فاقد طراحی بدون حاشیه» خواهد بود؛ این  در حالی است که مدل مجهز به صفحه‌نمایش 6 اینچی از طراحی بدون لبه استفاده می‎کند و گفته می‌شود رزولوشن نمایشگر آن، Quad HD خواهد بود.

image

گوگل، همچنین قابلیت نمایشگر همیشه فعال را برای گوشی پرچم‌دار پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‎ال درنظر گرفته است و انتظار می‌رود سیستم‌عامل اندروید 8.1 که البته هنوز معرفی نشده؛ روی گوشی‌های جدید گوگل اجرا شود.

به‌تازگی نیز، مشخص شده بود که تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت پردازشی گوشی‌های جدید گوگل را تأمین خواهد کرد؛ گمان می‎رود به علت عدم عرضه اسنپدراگون 836 کوالکام تا اوایل سال آینده، ساکنان مانتین ویو تصمیم گرفته‌اند تا پرچمداران 2017 خود را با چیپ‎ست قدیمی‎تر اسنپدراگون 835 کوالکام ارائه دهند.

با توجه به تصاویر فاش شده، هیچ‌یک از گوشی‌های امسال گوگل به دوربین دوگانه مجهز نمی‌شود؛ با این‏‌حال، انتظار می‌رود پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال در زمینه عکس‌برداری عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. حسگر اثرانگشت در گوشی‎های پیکسل 2017 در پنل پشتی جای گرفته است و دوربین اصلی از فوکوس خودکار لیزری استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۱۹
"شرکت گوگل برای تولید گوشی پیکسل 2 با HTC همکاری کرده است و حتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال تصاحب HTC توسط گوگل وجود دارد"
برین ببینین از دو سال قبل گفته بودم کمپانیها با یکدیگه ادغام میشن و حتی به احتمال بسیار قوی htc و گوگل با هم ادغام میشن و بعضیا از هنگیا اینجا خندیدن و مسخره کردن یا نه:)))))).... گفته بودم که سام هنگ 4 سال از عمر تولید گوشیش مونده و بعد اون صرفا قطعات گوشی برای دیگر کمپانیها میزنه....