خانهاخبار
برای عرضه آیفون 8 به بازار تا پایان سال منتظر بمانید!

برای عرضه آیفون 8 به بازار تا پایان سال منتظر بمانید!

براساس یک گزارش جدید، اپل با مشکل دیگری برای تولید آیفون 8 مواجه شده است و به همین جهت، آیفون پرچمدار جدید اپل با تأخیر یک ماهه راهی بازار خواهد شد.
۱۳۹۶/۶/۱۸

مدت‌هاست که شایعات مختلفی مبنی بر تأخیر در عرضه آیفون 8 شنیده می‌شود. گمان می‌رفت به دلیل کمبود برخی از قطعات سخت‌افزاری و تأخیر در تولید آیفون 8، عرضه این مدل تا اواخر امسال به تعویق خواهد افتاد؛ حتی مدتی پیش اعلام شد که اپل تا چندین روز قبل، روی نهایی کردن مشخصات پرچمدار مشغول به کار بوده است.

به‌تازگی نیز تحلیل‎گر موسسه Rosenblatt، آقای Jun Zhang اعلام کرده است غیرممکن خواهد بود آیفون 8 اپل تا پیش از اواخر اکتبر (اوایل آبان ماه) وارد بازار شود. در حالی‌که تنها شایعات پیشین اعلام کرده بودند که آیفون 8 با تأخیر پس از آیفون 7s و آیفون 7s Plus عرضه خواهد شد، مشخص نشده بود که این تأخیر چندین هفته یا ماه به طول خواهد انجامید.

image

 با این‌حال اگر تحلیل Jun Zhang صحت داشته باشد، آیفون 8 با تأخیر 4 الی 5 هفته‌ای پس از آیفون 7s و آیفون 7s Plus در بازار عرضه خواهد شد. گمان می‌رود دو آیفون دیگر یعنی آیفون 7s و آیفون 7s Plus در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) به فروش برسد.

علت تأخیر اعلام شده در عرضه‌ی آیفون 8 با آنچه که پیش‌تر در رابطه با علل تأخیر این مدل شنیده‌ایم، متفاوت است. تحلیل‎گر موسسه Rosenblatt ادعا می‌کند که کوپرتینویی‎ها با فریم فلزی گوشی آیفون 8 مشکلاتی دارند. در همین رابطه، اعلام شده است:

همچنان انتظار می‌رود آیفون 8 در ماه سپتامبر ]زمان معرفی آیفون‌های جدید، 21 شهریور است[، معرفی شود اما عرضه‌ی رسمی آن‎ها احتمالاً تا اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان ماه) یا پس از آن موعد، به تعویق خواهد افتاد.

آیفون 8 به همراه آیفون 7s و آیفون 7s Plus راهی بازار می‎شود و البته، خبری از برخی از قابلیت‌ها مانند حسگر اثرانگشت Touch ID نیست. اپل در ابتدا، تصمیم داشت تا پرچمداران جدیدش را با حسگر اثرانگشت یکپارچه ارائه دهد اما به دلایل پروسه تولید دشوار و همچنین، کمبود بازدهی تصمیم گرفت تا از عرضه آیفون 8 با سنسور اثرانگشت صرف‌نظر نماید؛ به همین جهت، آیفون 8 تنها از سیستم تشخیص چهره برای احراز هویت کاربران استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر، این مدل به نمایشگر اولد 5.8 اینچی مجهز شده است که براساس شایعات، تنها 5.1 اینچ از آن قابل استفاده خواهد بود. سایر صفحه‌نمایش، به دکمه‌های مجازی اختصاص می‌یابد. پیش‌تر به انتهای نمایشگر که محل جای‌گیری دکمه‏های نرم‌افزاری است، با نام Function Area اشاره شده بود.

البته این تغییرات، باعث خواهد شد تا آیفون 8 گران‌قیمت‌ترین گوشی اپل باشد. پیش‌بینی شده است آیفون 8 که در برخی از شایعات با نام آیفون ادیشن یا آیفون X نیز از آن یاد می‌شود، بیشتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت. انتظار داریم آیفون 8 در سه مدل با 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه عرضه شود. از سوی دیگر، آیفون 7s و آیفون 7s Plus با تغییرات نه‌چندان چشمگیر ارائه خواهند شد؛ با وجود طراحی تکراری، این دو گوشی از پنل پشتی شیشه‌ای استفاده خواهند کرد و با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم ارائه می‌شوند. علت تغییر جنس بدنه پشتی از فلز به شیشه، به همین علت بوده است. اپل درنظر دارد تا آیفون 7s و 7s Plus را با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

.

۱۳۹۶/۶/۱۸
و براي پايين امدن قيمت در ايران تا اخر عمر صبر كنيد...

Mahrad

۱۳۹۶/۶/۱۸
باشه.منتظریم?