خانهاخبار
قاتل میان‌رد‌ه‌های بازار؛ گوشی بدون حاشیه‌ Vivo 7 Plus با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی معرفی شد

قاتل میان‌رد‌ه‌های بازار؛ گوشی بدون حاشیه‌ Vivo 7 Plus با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی معرفی شد

به‌تازگی، شرکت Vivo از گوشی میان‌رده Vivo 7 Plus با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرده است. این گوشی از صفحه‌نمایش کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 استفاده می‌کند و همچنین، به شاتر سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز شده است.
۱۳۹۶/۶/۱۷

گوشی Vivo 7+ به نمایشگر FullView با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شده که در گوشی‌های بدون حاشیه مرسوم است. نمایشگر این گوشی، 5.99 اینچی بوده و رزولوشن آن HD + است. به دلیل نسبت ابعاد گوشی، رزولوشن نمایشگر 720 در 1440 پیکسل است؛ با وجود ابعاد بزرگ‌ نمایشگر، به‌نظر می‌رسد تشخیص پیکسل‌های صفحه‌نمایش در گوشی Vivo 7+ چندان دشوار نباشد!

image

همان‌طور که گفته شد، حاشیه موجود در دو طرف لبه‌ی نمایشگر حذف شده است؛ با این‎حال، همچنان حاشیه کمی در بالا و پایین نمایشگر وجود دارد. حاشیه‌ی موجود در بالای نمایشگر به سنسور دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب اختصاص یافته است.

از آنجایی‌که Vivo 7+ یک گوشی میان‎رده است، یک چیپ‌ست میان‌رده از کوالکام نیز قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد. شرکت سازنده، تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 450 کوالکام را برای گوشی میان‏‌رده جدیدش درنظر گرفته است؛ فرکانس هسته‎های پردازشی در این گوشی به حداکثر 1.8 گیگاهرتز محدود شده و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 قدرت پردازشی تراشه‌ی به کار گرفته شده در این گوشی را برای پردازش محتوای گرافیکی تأمین خواهد کرد.

image

با وجود تراشه‌ی ضعیف یا رزولوشن ناامیدکننده صفحه‌نمایش، Vivo 7+ با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد. ضمن اینکه می‌توانید حجم قابل‌توجهی از محتوای مدنظر خود را روی حافظه‌ی 64 گیگابایتی این گوشی ذخیره کنید؛ با وجود فضای ذخیره‌سازی زیاد، شرکت چینی Vivo این امکان را برای کاربران درنظر گرفته است تا فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت ارتقاء دهند.

image

شاید مشخصات Vivo 7+ در مجموع چندان رضایت‌بخش نباشد؛ اما در زمینه‌ی عکس‌برداری، این گوشی عملکرد خیره‎کننده‎ای خواهد داشت. دوربین اصلی گوشی، 16 مگاپیکسلی است و از قابلیت Ultra HD بهره می‌گیرد؛ به کمک این ویژگی، دوربین اصلی 4 عکس می‌گیرد و آن‌ها را با یک‎دیگر ترکیب کرده و تصویری 64 مگاپیکسلی حاصل می‎شود. دوربین اصلی به کاربران اجازه می‎دهد تا حداکثر، فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کنند.

دوربین سلفی این گوشی نیز، می‌تواند علاقه‌مندان به ثبت تصاویر سلفی را وسوسه کند؛ Vivo 7+ با شاتر 24 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی عرضه خواهد شد. اندازه دریچه‌ی دیافراگم سنسور 24 مگاپیکسلی که برای ثبت تصاویر سلفی یا برقراری مکالمه‌های تصویری کاربرد دارد، F2.0 است. قابلیتی به نام Moonlight Glow در گوشی جدید Vivo وجود دارد که تصویربرداری سلفی در نور کم را امکان‌پذیر خواهد کرد و شرکت Vivo از الگوریتم اختصاصی خود با نام Face Beauty 7.0 استفاده کرده است تا عکس‌های سلفی جذاب‌تری به ثبت برسانید.

image

Vivo 7+ به یک باتری با ظرفیت 3225 میلی‎آمپر ساعت مجهز شده است و با درگاه یواس‌بی تاپ سی، بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از 4G LTE روانه بازار خواهد شد. قیمت این گوشی، 286 یورو است و به عنوان انحصاری شعبه هند آمازون در تاریخ 24 شهریور عرضه خواهد شد. با این‌حال، می‌توانید آن‌را از امروز پیش خرید کنید.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)