خانهاخبار
معرفی 2 گوشی جدید از شیائومی در 20 شهریور

معرفی 2 گوشی جدید از شیائومی در 20 شهریور

گوشی Mi MIX 2 شیائومی قرار است 20 شهریور رسما معرفی شود. رئیس این کمپانی امروز از معرفی یک گوشی دیگر هم در این رویداد خبر داد اما هنوز نام و مشخصات آن را نمی‌دانیم.
۱۳۹۶/۶/۱۷

حتما تابه‌حال شایعه‌ها و خبرها را درباره Mi MIX 2، تازه‌ترین پرچم‌دار بدون حاشیه شیائومی دیده‌اید. این گوشی که به خاطر مشخصات فنی و طراحی فوق‌العاده‌اش مورد توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار گرفته‌، قرار است 11 سپتامبر (20 شهریور) رسما در خلال یک رویداد جهانی معرفی شود. امروز خبر رسیده که شیائومی قرار است از دو گوشی هوشمند در این رویداد رونمایی کند. این خبر داغ از جایی شروع شد که لین بین، رئیس کمپانی شیائومی، در حساب کاربری شخصی‌اش در وب‌سایت اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که قرار است یک گوشی دیگر هم در کنار Mi MIX 2 معرفی شود اما جزئیات دیگری درباره آن اضافه نکرد.

image

نسل اول Mi MIX سال گذشته در ماه اکتبر رسما معرفی شد و شیائومی از گوشی Mi Note 2 در کنار آن رونمایی کرد. به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد حدس بزنیم گوشی دومی که لین بین از آن سخن می‌گوید، احتمالا Mi Note 3 است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش هم شایعه‌ای مبنی بر احتمال معرفی زودهنگام این گوشی منتشر شده بود.

کمتر از یک هفته دیگر به تاریخ موعود باقی مانده است و لازم نیست چندان منتظر بمانیم. پست لین بین در Weibo همچنین تأیید می‌کند گوشی Mi MIX 2 به ویژگی تشخیص چهره مجهز می‌شود.

رئیس شیائومی در کنار تأیید این اطلاعات، ویدیوی تیزر گوشی Mi MIX 2 را هم در حساب شخصی‌اش منتشر کرده است. البته این ویدیو از کیفیت خوبی برخوردار نیست و گوشی را هم از فاصله دوری نشان می‌دهد. به همین خاطر نمی‌توانیم طراحی ظاهری‌اش را به‌خوبی ببینیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad.sh

۱۳۹۶/۶/۱۷
تو ایران کاش گوشی هاش بیشتر وارد بشه همچنین لوازم جانبیش