خانهاخبار
کاترپیلار S41 معرفی شد؛ مقاومت بالا به همراه باتری عظیم

کاترپیلار S41 معرفی شد؛ مقاومت بالا به همراه باتری عظیم

CAT به تولیدات محصولات سرسخت و مقاوم شهرت دارد و در چند سال گذشته به دنیای گوشی‌های هوشمند نیز ورود کرده است، جدیدترین دستاورد این کمپانی S41 نام دارد که اخیرا در شهر برلین معرفی شد.
۱۳۹۶/۶/۱۷

در حاشیه نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین، CAT از نسل جدید گوشی‌های هوشمندش با نام‌های S31 و S41 رونمایی کرد. این دو مدل جدید در واقع نسخه ارتقا یافته مدل‌های S30 و S40 اند که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بودند. مدل‌های جدید از مقاومت و کیفیت ساخت بالاتر و مشخصات بهتری نسبت به نسل قبل بهره‌مند شده‌اند که در رده بالاتری جای می‌گیرند.

image

نکته مثبت CAT S41 عمر باتری آن است، این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که طبق اعلام سازنده در حالت استندبای تا ۴۴ روز دوام دارد. همچنین در حالت استفاده از تماس در بستر 3G این زمان به ۳۸ ساعت می‌رسد. بنابراین حتی کاربرانی با استفاده زیاد از گوشی نیز از بابت باتری نگرانی نخواهند داشت. CAT این گوشی را نیز به قابلیت Battery Share مجهز کرده است که گوشی را به یک پاور بانک تبدیل می‌کند و از طریق کابل مخصوص دستگاه می‌توان سایر گجتها را شارژ نمود.

این مدل میراث‌دار مقاومت و طراحی نسل‌های قبلی خود است. CAT S41 گواهی IP68 را کسب کرده، به این معنی که در مقابل گرد و غبار مقاوم است و به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۲ متری قابل استفاده خواهد بود. همچنین از سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری جان سالم به در می‌برد، در نتیجه برای طرفداران سفر و طبیعت‌گردی انتخاب مناسبی خواهد بود. 

image
image

این پرچم‌دار سرسخت در بخش سخت افزار نیز از مشخصات قابل توجهی برخوردار شده؛ S41 به صفحه نمایش ۵ اینچی FHD، پردازنده هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است که هر دو دوربین در زیر آب هم قابل استفاده هستند. این گوشی با پشتیبانبی از شبکه LTE و تماس VoLTE، کارت حافظه جانبی تا ۲ ترابایت و یک کلید میان‌بر قابل شخصی سازی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۷.۰ (نوقا) عرضه می‌شود.

طبق اعلام CAT، مدل S41 در حال حاضر به قیمت ۴۴۹ یورو (۵۳۸ دلار) قابل پیش خرید است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mehrboed

۱۳۹۶/۸/۵
گوشی از ارتفاع 1.8 متر روی بتن تست شده ، اون دیگه گوشی نیست تانکه برادر من، قراره این گوشی کیفیت و مقاومت را باهم داشته باشه که موفق به انجامش شده.
سرعت پردازندش عالیه و تمام برنامه هارا بدون فوت وقت اجرا می کنه و تنظیمات راحت و قابل دسترسی داره. برعکس سامسونگ که هر مدلش فرم خودش را داره و رو مخه.
دوربینش در شب اصلا کیفیت نداره ولی در روز قابل قبوله.
صفحه نمایش برای کارکردن زیر نور افتاب، و کار کردن با دست کش و حتی مد استفاده زیر اب طراحی شده

تاج

۱۳۹۶/۶/۱۸
درسته صفحات امولد بسیار با کیفیت و کم مصرفند اما بسیارررر ظریف و شکننده هم هستند :/

matin183

۱۳۹۶/۶/۱۷
همچیش خوب بود اخراش خراب شد
1. پردازنده مدیاتک(اگر مثلا اسنپ دراگون 835 که نه 821یا820 یا مثلا 65x بود خیلی خوب میشد
2. صفحه نمایش بهتر به قول دوستمون amoled یا ips بود عالی میشد
3.دوربین رو نمیدونم در چه سطح هست ولی 13 یه جوراییه
نظر من اینه البته من نمیدونم این گوشی پرچم داره یا میان رده البته تو متن نوشته پرچم داره ولی اگر اینجوری بود عالی میشد
ولی انتظار یه گوشی مثلا از ارتفاع 3 متری و عمق مثلا 3 متری 2 ساعت رو دارم

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۷
خیلی خیلی عالی و دوست داشتنی هست این شاهکار جدید کاترپیلار اما اگه صفحه نمایشش LCD نبود (TFT) و از صفحه نمایش بسیار باکیفیت و کم مصرف AMOLED بهرمند بود عالی تر از عالی میشد
??????