خانهاخبار
فیس لیفت مرسدس بنز S کلاس کابریولت معرفی شد

فیس لیفت مرسدس بنز S کلاس کابریولت معرفی شد

موتورهای جدید و ظاهر زیباتر، از ویژگی‌های نسل جدید مرسدس بنز S کلاس کابریولت هستند.
۱۳۹۶/۶/۱۶

مرسدس بنز S کلاس کوپه، تنها گرندتورر مرسدس نیست که برای نمایشگاه فرانکفورت آماده شده است؛ بلکه کمپانی آلمانی نسخه کابریولت آن را هم در نظر گرفته است که ظاهر به روز شده و موتورهای جدیدی را با خود به همراه دارد. اگر تغییرات نسخه کوپه را پسندیدید، از دیدن مرسدس بنز S کلاس کابریولت هم خوشنود خواهید بود.

اکنون قصد داریم نگاهی به جزئیات مدل‌های مختلف مرسدس بنز S کلاس کابریولت 2018 بیندازیم که از سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از قیمت آنها باید تا زمان عرضه صبر کنیم.

 

مرسدس بنز S560 کابریولت 2018

موتور بای توربو جدید 4.0 لیتری 8 سیلندر مشابه نمونه‌ای که در نسخه سدان به کار رفته است. این موتور در حقیقت از سوپر اسپرت AMG GT قرض گرفته شده که در S560 کوپه می‌تواند 463 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت از طریق جعبه دنده 9 سرعته خودکار مدیریت می‌شود.

برخلاف S560 کوپه، این خودرو فقط به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود. به یاد داشته باشید که نسخه مسقف، با سیستم چهار چرخ متحرک مرسدس یعنی 4Matic هم قابل سفارش است.

مرسدس، زمان 4.5 ثانیه را برای شتاب گیری از حالت سکون تا رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برای این کوپه اعلام کرده است در حالی که حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی به 209 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

همه تغییرات داخلی و خارجی اعمال شده بر روی نسخه کوپه، بر روی این مدل هم پیاده سازی شده. از ویژگی‌های منحصر به فرد کابریولت می‌توانیم به تکنولوژی‌های Aircap (برای کنترل هوای خروجی تا صدا و بادهای ورودی به داخل کابین کاهش یابند) و Airscarf (گرم کننده سر و گردن) اشاره کنیم که  این مورد فقط بر روی مرسدس بنزهای S کلاس کابریولت در دسترس است.

از آپشن‌های قابل سفارش بر روی این کابریولت، سیستم دستیار راننده مرسدس است که رانندگی نیمه خودکار را هم ارائه می‌کند. همچنین سیستم Magic Body Control مرسدس بنز هم قابل سفارش است.

 

مرسدس بنز S63 کابریولت 2018

خودروی خوش سیمای مرسدس که همان موتور 4.0 لیتیر 8 سیلندر بای توربو AMG را با خود به همراه دارد که با تغییراتی که بر روی آن اعمال شده می‌تواند 603 اسب بخار قدرت و گشتاور عظیم 900 نیوتن متری تولید کند. این قدرت از طریق جعبه دنده 9 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت این کوپه، 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن 300 کیلومتر بر ساعت است که به صورت الکترونیکی محدود شده است.

این تنها S کلاس کابریولتی است که با سیستم چهار چرخ متحرک مرسدس بنز یعنی 4matic عرضه می‌شود.

درست مانند S63 کوپه، تغییرات عملکردی برای نسخه کابریولت هم در نظر گرفته شده‌اند. از جمله اپلیکیشن AMG Track Pace، اگزوز عملکردی، سیستم تعلیق عملکرد Airmatic، ترمزهای بزرگتر و چرخ‌های 20 اینچی.

ترمزهای بزرگتر (15 اینچی در جلو و 14 اینچی در عقب) و رینگ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های مخصوص عملکردی برای این نسخه به صورت آپشن وجود دارند.

 

مرسدس بنز S65 کابریولت 2018

گران‌ترین S کلاس کابریولت، همین مدل است که موتور آن 6.0 لیتری بای توربو 12 سیلندر است که در بهترین حالت قادر است 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تحویل راننده دهد. این نیروی عظیم به وسیله جعبه دنده 7 سرعته خودکار مدیریت می‌شود.

اما در نظر داشته باشید که قدرت بیشتر همیشه به معنای عملکرد بهتر نیست. S65 کابریولت برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون، به 4.0 ثانیه زمان نیاز دارد در حالی که S63 کابریولت این کار را در 3.4 ثانیه به انجام می‌رساند. سرعت این نسخه هم به صورت الکترونیکی به 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

به علاوه سیستم چهار چرخ متحرک 4Matic در این نسخه عرضه نمی‌شود و S65 کابریولت یک دیفرانسیل عقب است. اگر به دنبال یک چهار چرخ متحرک هستید، به سراغ S63 کابریولت بروید.

همه چیز از S560 کوپه و S63 کوپه و همه گزینه‌های عملکردی AMG به صورت استاندارد برای این خودرو عرضه می‌شوند.

هر دو نسخه S63 کوپه و S65 کوپه می‌توانند چرخ‌های 20 اینچی متفاوت، پکیج AMG Night، پکیج فیبر کربن و ترمزهای کربن سرامیکی را با سفارش مشتری دریافت کنند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alix

۱۳۹۶/۶/۱۸
برای کسی که تو ایران این را میخرد میشود قیمت کل, بعلاوه 130% کل کنید. uدر این صورت خودروهای آسیا شرقی مثل لکسوس با 1/3 این قیمت همان لذت و کیفیت داره و با بنزین ایران سازگار تر و هزینه نگهداری بسیار کم تر.