خانهاخبار
نسل جدید مرسدس بنز S کلاس کوپه معرفی شد

نسل جدید مرسدس بنز S کلاس کوپه معرفی شد

مرسدس بنز، نسل جدید S کلاس کوپه را با ظاهر و موتورهای جدید رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۶/۱۵

مرسدس بنز اوایل سال جاری میلادی، نسخه بهبود یافته از S کلاس سدان را معرفی کرد و در آن زمان مرسدس اعلام کرد که نسل جدید نسخه‌های کوپه و کابریولت آن را هم در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد کرد. زمان موعد فرا رسیده و مرسدس بنز کمی پیش از این نمایشگاه، S کلاس کوپه را معرفی کرده است.

جای تعجبی ندارد اگر بدانیم که به روز رسانی‌های نسخه کوپه 2018، مشابه همان چیزی است که برای نسخه سدان رخ داد. اکنون نگاهی داریم به تغییرات اعمال شده بر روی مدل‌های مختلف آن.

 

مرسدس بنز S560 کوپه 2018 ​

  • موتور بای توربو جدید 4.0 لیتری 8 سیلندر مشابه نمونه‌ای که در نسخه سدان به کار رفته است. این موتور در حقیقت از سوپر اسپرت AMG GT قرض گرفته شده که در S560 کوپه می‌تواند 463 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند.
  • مرسدس، زمان 4.5 ثانیه را برای شتاب گیری از حالت سکون تا رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برای این کوپه تخمین می‌زند در حالی که حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی به 209 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
  • قدرت به صورت استاندارد به هر چهار چرخ از طریق سیستم 4Matic مرسدس منتقل می‌شود ولی مشتریان می‌توانند نسخه دیفرانسیل عقب را هم سفارش دهند.
  • سپرهای جلو و عقب مجددا طراحی شده‌اند، چراغ‌های جلو جدید و چراغ‌های عقب OLED هستند و ظاهر خودرو تحت تاثیر اگزوزها است.
  • رابط کاربری Energizing Comfort مرسدس بنز به صورت استاندارد برای سیستم اطلاعات و سرگرمی این کوپه عرضه می‌شود که به صورت خودکار گرمکن و ماساژور صندلی، روشنایی داخل کابین، حالت‌های رانندگی و حتی موسیقی را فعال می‌کند.
  • به داخل کابین نگاهی بیندازید! اگر بگوییم که این کابین از یک رولزرویس و یا یک بنتلی آمده است، احتمالا شما هم باور خواهید کرد.
  • فرمان از نو طراحی شده و کلیدهای لمسی بر روی آن جای گرفته است. این فرمان نخستین بار در E-Class مورد استفاده قرار گرفت.
  • نمایشگر 12.3 اینچی COMAND با پنل آمپرها یکی شده و برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است.

 

مرسدس بنز S63 کوپه 2018

  • همان موتور 4.0 لیتری 8 سیلندر AMG در S63 کوپه هم مورد استفاده قرار گرفته که با تغییراتی که بر روی آن اعمال شده می‌تواند 603 اسب بخار قدرت و گشتاور عظیم 900 نیوتن متری تولید کند. این قدرت از طریق جعبه دنده 9 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.
  • مانند سایر مدل‌های AMG 63، S63 کوپه هم فقط با سیستم چهار چرخ متحرک 4Matic عرضه می‌شود. البته وجود AMG Performance 4Matic+، باعث می‌شود که گشتاور موتور به صورت هوشمندانه بین چرخ‌ها تقسیم شود.
  • شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت این کوپه، 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن 300 کیلومتر بر ساعت است که به صورت الکترونیکی محدود شده است.
  • اگزوز عملکردی و سیستم تعلیق AMG Sport Suspension به صورت استاندارد برای S63 کوپه عرضه می‌شوند.
  • ترمزهای بزرگتر (15 اینچی در جلو و 14 اینچی در عقب) و رینگ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های مخصوص عملکردی برای این نسخه به صورت استاندارد وجود دارند.
  • همه به روز رسانی‌های S560 کوپه برای S63 کوپه هم اعمال شده‌اند و در کنار آنها، جلو پنجره و برخی بخش‌های دیگر در جلو و عقب هم زیبایی خودرو را دو چندان می‌کنند.

 

مرسدس بنز S65 کوپه 2018

  • این نسخه را می‌توان پدر خانواده S کلاس کوپه دانست که چهره کاملا گیرایی دارد. موتور آن 6.0 لیتری بای توربو 12 سیلندر است که در بهترین حالت قادر است 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تحویل راننده دهد. این نیروی عظیم به وسیله جعبه دنده 7 سرعته خودکار مدیریت می‌شود.
  • شاید پیش خود فکر کنید که با چنین مشخصاتی، S65 کوپه در میان همه نسخه‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. اما اگر اینطور فکر می‌کنید باید بگوییم که در اشتباه هستید چراکه این نسخه برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت، به نیم ثانیه زمان بیشتری در مقایسه با S63 کوپه نیاز دارد. همچنین حداکثر سرعت آن مانند پسر کوچک خود، 300 کیلومتر بر ساعت است.
  • به علاوه سیستم چهار چرخ متحرک 4Matic در این نسخه عرضه نمی‌شود و S65 کوپه یک دیفرانسیل عقب است.
  • همه چیز از S560 کوپه و S63 کوپه و همه گزینه‌های عملکردی AMG به صورت استاندارد برای این خودرو عرضه می‌شوند.
  • هر دو نسخه S63 کوپه و S65 کوپه می‌توانند چرخ‌های 20 اینچی متفاوت، پکیج AMG Night، پکیج فیبر کربن و ترمزهای کربن سرامیکی را با سفارش مشتری دریافت کنند.
  • فروش همه نسخه‌های S کلاس کوپه از سال آینده آغاز خواهد شد. قیمت همه نسخه‌ها هم همان زمان اعلام خواهد شد در حالی که انتظار می‌رود نسخه پرچم‌دار S65 کوپه قیمتی بالای 200 هزار دلار داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

کیوان

۱۳۹۷/۱۱/۲۳
بار خدایا به مهندسین مرسدس بنز عمر با عزت عطا بفرما.....

troy

۱۳۹۶/۶/۱۸
شما ماشینی ک سوار میشی مدلش چیه که اینطوری نظر میدی؟؟؟ D;:

meytijan

۱۳۹۶/۶/۱۶
بین اینو پراید موندم

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۶/۱۶
واقعا نمیشه چیزی گفت!!
بی نقص، زیبا، لوکس و تمام اون چیزی که ارزش رو برای یه انسان قائل میشه.
واقعا اونا به اون چیزی که خواستن رسیدن و همیشه هم موفق و در رفاه زندگی میکنن.
اینا برای مشتریانشون بیش از محصولاتشون ارزش قائل هستن و اینو میشه از این طراحی و راحتی فهمید که تازه بخش کوچیکی از زندگیشون رو شامل میشه.
ما هم با اون همه ادعا تونستیم نسخه رد شده بدنه BMW رو بیاریم و با یه موتور داغون و پر سروصدا تبدیلش کنیم به سمند!!!! و کلی هم بهش افتخار کنیم!!!!!!
یا پژو 405 از رده خارج شده رو هنوزم تولید کنیم و با قیمت ناحق بفروشیم .... پراید رو که نگو یه حلب روغن 10 کیلویی از پراید سنگین تره و خلاصه داریم جدیداً خودروی اوتوماتیکی رو تولید میکنیم که درش به زور بسته میشه و کلی هم زور زدن تا قیافشو یکم با تغییر چراغ ها و با همون بدنه تیبا به جای پراید بیارن و با قیمت 25 میلیون به مردم بدن
محصولی که فاقد ذوق طراحی و امکانات و از همه مهم تر فقط بی احترامی به شعور و شخصیت مردمه . . . . . . متاثر و متاسفم!
واقعا ما کجای دنیای تکنولوژی هستیم؟!!!!

سینا

۱۳۹۶/۶/۱۵
طراحی و ظاهر سلیقه ایست
اما طراحی سال گذشته 65
که شبیه 560 هست
به نظر من خیلی زیبا تر بود
با این جلو پنجره که شبیه GT شده
علاوه بر شباهت و تکرار شدن طراحی
این ماشین لوکس را خیلی بیش از حد به سمت شکل و ظاهر اسپورت جلوه داده