خانهاخبار
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از بازی God of War منتشر شد

تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از بازی God of War منتشر شد

سری God of War یکی از پرچم‌داران مهم و از عناوین انحصاری کنسول‌های سونی، در سال‌های اخیر بوده‌اند که حال پس از عرضه‌ی کنسول نسل هشتمی این شرکت قرار است جدیدترین عنوان آن به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 عرضه شود.
۱۳۹۶/۶/۱۴

سری God of War یکی از پرچم‌داران مهم و از جمله اساسی ترین بازی های پلی استیشن در سال های اخیر بوده است که برای مدت نسبتاً زیادی در سکوت خبری، در حال ساخت بود. پس از عرضه ی پلی استیشن 4 سونی با انتشار نسخه ی بازسازی شده‌ای، آخرین نسخه‌ی این عنوان را به کنسول نسل هشتمی‌اش آورد و بالاخره در سال گذشته با نمایشی نفس گیر، ساخت دنباله ی جدید این فرانچایز را تأیید کرد.

سونی در چند سال اخیر با ارائه بازی‌هایی نظیر The Last Of Us تمرکز زیادی روی بخش داستانی بازی های این شرکت داشته است که این عناوین را از سایر بازی های موجود متمایز می‌کنند. بازی Last Of Us با الهام از رمان تحسین برانگیز The Road تبدیل به یک بازی ویدئویی فوق‌العاده شد و به نظر می رسد که نسخه ی جدید بازی God Of War نیز قرار است با داستانی فوق‌العاده به جنگ خدایان و اسطوره‌های یونانی برود که باید شاهد اسطوره‌هایی شبیه به Loki و Thor در این عنوان باشیم.

image

در مصاحبه جدید آقای کوری بارلو مدیر استدیو سانتا مونیکا، موارد مختلفی در رابطه با بازی نظیر مأموریت های پنهان، سحر و جادو و ایتم هایی که از خدایان نورس در بازی وجود دارند، جزئیاتی جدیدی ارائه شد.

زبان پایه‌ی بازی الدر فوثارک (Elder Futhark) است اما هر قلمرو در بازی دارای زبان مخصوص خود است که برای مواردی خاص، امکان یادگیری تمامی زبان های بازی وجود دارد که ترجمه ی آن ها کمک به پیدا کردن بخش‌های پنهان بازی خواهد کرد. سحر و جادو ها دربازی شامل کلمات، افسون‌ها و خط رونی (نشان های مرموز که در اسکاندیناوی برای نوشتن استفاده می شد) خواهند شد که این نشان ها شخصیت های بازی را به جهان های بازیم متصل می‌کند. البته ظاهراً کریتوس برای خواندن بعضی از این موارد نیاز دارد تا به کمک Atreus این کلمات و نشان ها را ترجمه کند.

مورد دیگری که در این مصاحبه ذکر شده است این است که کریتوس می‌تواند با استفاده از جادوی زمین، داستان‌هایی را که مادر آترئوس برای او تعریف کرده است به یاد بیاورد.

خدایان نورس  بسیار متفاوت از خدایان یونانی هستند. خدایان یونانی همانند سیاستمدارانی بوده هستند که علاقه‌مند به زندگی در کاخ های مرمر بوده تا با استفاده از قدرتشان مردم را به انجام کارهای خود هدایت کند. درحالی‌که خدایان نورس (Æsir, Vanir و Giants) را به عنوان خدایان زمین توصیف می‌کنند. Æsir ها از تمام لحظات عمرشان استفاده می کنند و همیشه آماده‌ی مبارزه، مهمانی و خوش‌گذرانی هستند. Vanir ها در هماهنگی با طبیعت زندگی می کند، همیشه به دنبال تعادل هستند و نگهبانان جادوها هستند. Giants ها یا غول‌ها نیز همانند هنرمندانی هستند که خلاقیت فوق‌العاده‌ای دارند که درنهایت در نبرد میان آسیرها و ونیرها گرفتار می‌شوند.

همچنین تصاویر هنری فوق العاده ای نیز از این بازی منتشر شده است که مناطق زیرزمینی بازی را به نمایش گذاشته‌اند. با توجه به اینکه هنوز تاریخ رسمی این بازی مشخص نشده است اما انتظار می رود بازی God of War در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Pedram

۱۳۹۶/۶/۱۵
سلطان به حق تمام بازيهاي روي زمين

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۶/۱۵
کاش سازندگان این بازی نسخه ای هم برای PC می ساختند.
عاشق این بازی هیجان انگیز و افسانه ایم که از اولش با هیجان شروع میشه و تا آخرش هم ادامه داره، به نظرم هیچ بازی علمی تخیلی به پای این سبک نمیرسه.

ایمان

۱۳۹۶/۶/۱۴
بی شک خیلی ها منتظرتن...
من هیچ بازی مثل Gof Of War برام هیجان انگیز نیست با اینکه دیگه بازی گذاشتم کنار فقط انحصاری های سونی بازی میکنم اونم مخصوصا دست پخت ناتی داگ اما برای اومدن این بازی لحظه شماری میکنم.
Make Believe SONY