خانهاخبار
شیائومی Mi 7 با نمایشگر اولد 6 اینچی و اسنپدراگون 845 کوالکام معرفی می‌شود

شیائومی Mi 7 با نمایشگر اولد 6 اینچی و اسنپدراگون 845 کوالکام معرفی می‌شود

یک شایعه جدید به عرضه گوشی پرچمدار شیائومی Mi 7 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و حداقل شش گیگابایت حافظه رم اشاره می‌کند. این مدل در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۶/۱۴

شرکت شیائومی، چندین ماه پیش سرانجام از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام Xiaomi Mi 6 رونمایی کرد. با این‌حال به‎نظر می‌رسد که نسل جدید این گوشی یعنی شیائومی Mi 7 به سوژه جدید شایعه‌پردازان تبدیل شده است.

برطبق یک پست منتشر شده در شبکه‌ی Weibo، گوشی شیائومی Mi 7 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد. در همین رابطه باید اشاره کرد که براساس شایعات گذشته، اسنپدراگون 845 به عنوان چیپ‏ست پرچم‎دار کوالکام به گوشی‌های رده‌بالا در سال 2017 قدرت خواهد داد و از جمله این محصولات، می‌توان به گلکسی S9 سامسونگ و LG G7 اشاره کرد. البته، این شایعه تنها به شرطی صحت دارد که Mi 7 با فاصله پس از معرفی رسمی عرضه شود زیرا شایعاتی مبنی بر خریداری بخش قابل‌توجهی از موجودی اولیه تراشه اسنپدراگون 845 توسط سامسونگ، وجود دارد.

image

همچنین اعلام شده است که در سال آینده، خبری از عرضه گوشی پرچم‌دار شیائومی با پنل صفحه‌نمایش IPS LCD یا نمایشگرهای کوچک نیست. افزایش اندازه نمایشگر به یک روند مرسوم در میان سازندگان گوشی‎های هوشمند تبدیل شده است و شرکت شیائومی، تصمیم دارد تا اندازه نمایشگر گوشی پرچم‌دار جدیدش را به 6 اینچ افزایش دهد. همچنین به جای پنل IPS LCD، شرکت شیائومی با سامسونگ همکاری خواهد کرد و این موضوع باعث خواهد شد تا شیائومی، پنل Super AMOLED ساخت سامسونگ را روی فبلت پرچمدار جدیدش مورد استفاده قرار دهد.

در نهایت، گفته می‌شد که شیائومی Mi 7 با حداقل شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، قدرت‌مندترین نسخه از پرچمدار جدید شیائومی ممکن است با هشت گیگابایت رم همراه شده باشد. منبع انتشار این شایعه، در حال‎حاضر به جزئیات بیشتری پیرامون پرچمدار جدید شیائومی اشاره نکرده است اما اعلام شده که Mi 7 در سه ماهه اول سال 2017 راهی بازار خواهد شد. این موضوع، باعث افزایش رقابت میان سازندگان گوشی‌های هوشمند می‌شود.

با وجود اینکه به عرضه شیائومی Mi 7 با نمایشگر بدون حاشیه اشاره نشده است اما اگر شرکت سازنده تصمیم داشته باشد تا این گوشی به یک رقیب قدرت‌مند برای رقابت با محصولات رده‌بالا تبدیل شود، ممکن است Mi 7 از نمایشگر بدون حاشیه استفاده کند؛ در غیر این صورت، افزایش اندازه نمایشگر باعث خواهد شد تا پرچمدار جدید شیائومی ابعاد زیادی داشته باشد.

از دیگر قابلیت‌های محتمل شیائومی Mi 7، می‌توان به عرضه این گوشی با دوربین دوگانه اشاره کرد؛ هرچند، مشخص نیست که سنسورهای مورد استفاده در دوربین Mi 7 چه تغییراتی نسبت به Mi 6 خواهد داشت. با این‏‌حال، گمان می‌رود شرکت سازنده از ترکیب دو لنز واید و تله‌فوتو روی گوشی پرچمدار جدیدش استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد کی اچ

۱۳۹۶/۸/۱۶
بقران قسم شیائومی یک سال الی دوسال دیگه از سامسونگ و اپل میزنه بالا بدون شک اگه شیائومی می 7 بیاد میشه بهترین گوشی سال 2017 دمش گرم واقعا شرکت عالی با قیمت بسیااااار پایین دمش گرم من خودمم شیامی می 4 دارم دمش گرم عالیه با قیمت بسیار پایین از نظر من پولتون رو نریزید بیرون برین سامسونگ بخرید فقط شیائومی دمش گرم بازم هفته ای یه بار اپدیت میاد واسه گوشیم

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۴
اگر حقیقت داشته باشه آفرین به شیائومی، آفرین که از بهینه ترین صفحه نمایش OLED استفاده خواهد کرد(احتمال داره سامسونگ که تاکنون بهینه ترین و بهترین صفحه نمایش را با سوپر AMOLED اختصاصیش ارائه کرده این صفحه نمایش را برای شیائومی تامین کند و شاید هم ال جی که پس از تجربه به کارگیری نچندان موفقOLED در جی فلکس را دارد و مجدد به شکل بهتر شده و عالی در V30 به کار برده ) امیدوارم که snapdragon در راه با نام احتمالی و تایید نشده 845 اول سال 2018 به همه شرکت ها برسد نه مانند امسال 2017 اول به سامسونگ و بعد دیگر شرکت ها با تاخیر
???
Amen