خانهاخبار
رسما تایید شد: میت 10 هوآوی 24 مهر معرفی می‌شود

رسما تایید شد: میت 10 هوآوی 24 مهر معرفی می‌شود

هفته گذشته شاهد معرفی پردازنده تازه هوآوی در نمایشگاه IFA 2017 بودیم. این کمپانی قصد دارد به‌زودی اولین گوشی هوشمندش را که به این پردازنده مجهز شده است، معرفی کند.
۱۳۹۶/۶/۱۴

هوآوی، سازنده نام‌آشنای چینی، ماه گذشته تیزری منتشر و ادعا کرد که گوشی تازه‌اش را قرار است 16 اکتبر رسما معرفی کند. اغلب کاربران و دنبال کنندگان خبرهای تکنولوژی حدس می‌زدند این خبر به رونمایی از گوشی Mate 10 مربوط شود. امروز گزارش تازه‌ای توسط این سازنده منتشر شده و اطلاعات بیشتری را درباره اسم، تاریخ عرضه و مکان برگزاری رویداد معرفی در دسترس عموم قرار داده است.

image

هوآوی در حساب رسمی توییترش تأیید کرده است این گوشی جدید Huawei Mate 10 نام دارد و از پردازنده Kirin 970 قدرت می‌گیرد. این کمپانی همچنین اعلام کرده رویداد معرفی این گوشی هوشمند تازه قرار است در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین برگزار شود.

همان‌طور که می‌دانید، پردازنده مذکور هفته گذشته در IFA 217 معرفی شد و ظاهرا هوآوی قرار است در این گوشی تازه از آن بهره ببرد. این کمپانی همچنین تأیید کرد صفحه‌نمایش 6 اینچی گوشی Mate 10 فول‌اسکرین است. انتظار می‌رود گوشی Mate 10 به دوربین با لنز دوگانه از برند Lecia مجهز شود.

خبرهای کنفرانس IFA 2017 را اینجا بخوانید

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

REUS

۱۳۹۶/۶/۲۷
با تشکر از خانم خیامی که ما رو با اخبار هواوی مطلع میکنن

REUS

۱۳۹۶/۶/۲۷
واقعا هوشمندانه ترین نوع معرفی گوشیو همین هواوی داره
یه گوشی استاندارد با حاشیه کم معرفی میکنه بهمراه یه دکمه هوم ویبره دار ( برای کسای مثل من که به بودن دکمه هوم عادت کردن )دکمه هوم هواوی p10 فوق العاده کاربردیه.کارکنید باهاش عاشقش میشید.
یه گوشی pro بدون حاشیه برای اینکه از رقبا عقب نمونه و بازار و دست بگیره
یه گوشیه لایت برای میان رده ی رو به بالا چون بازار میان رده هارو هم حفظ کنه و کسایی که بهر دلیلی زیاد نمیخوان برای گوشی پول بدن بتونن داشته باشن
بدون شک تجربه شخصیه منه چون 4 تا برندو گوشیاشو تجربه کردم.اگر اندروید دوست دارید گوشیای خوب هواوی بهترین انتخابتون میتونه باشه

یونس

۱۳۹۶/۶/۲۲
هوآوی هروز بهترز دیروز
عالیه

omid

۱۳۹۶/۶/۲۲
خخخ حمید
.
.
بس کن
چقدر تعصب روی هنگ جی داری تو؟؟
.
.
بله هواوی روز به روز پیشرفت میکنه و به زودی مقام اول رو کسب میکنه
.
.
.
خانم خیامی از شما خواهش میکنم نظرمو تایید کنید

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۸
تو خواب بهتر باشه این آشغال فقط رقیب نوکیا 8و شیائومی و سونس