خانهاخبار
آیفون ترامپ مرورگر وب ندارد!؛ چگونه آیفونی مثل آیفون ترامپ داشته باشیم؟

آیفون ترامپ مرورگر وب ندارد!؛ چگونه آیفونی مثل آیفون ترامپ داشته باشیم؟

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، علاقه زیادی به استفاده از توییتر دارد، ولی این بدان معنا نیست که دسترسی کامل به اینترنت را داراست.
۱۳۹۶/۶/۱۳

نیویورک تایمز روز جمعه گزارشی را با موضوع نبود مرورگر در آیفون ترامپ منتشر کرد:

آقای کِلی، مدیر ستاد کاخ سفید، نمی‌تواند ترامپ را از تماشای شبکه فاکس نیوز (Fox News) منع کند؛ چرا که این شبکه از منابع جمع آوری اطلاعات ترامپ به حساب می‌آید. او در آیفون خود مرورگر ندارد و از لپتاپ هم استفاده نمی‌کند، به همین دلیل برای جمع آوری اطلاعات از رسانه‌های مختلف به افراد دیگری نیاز پیدا می‌کند.

مقامات کاخ سفید، اوایل سال جاری، اعلام کردند که ترامپ به جای Galaxy S3 شروع به استفاده از آیفون کرده است که تغییری بزرگ به حساب می‌آید! ولی اینطور فکر نکنید که او به تمام برنامه‌ها و ویژگی‌ها دسترسی دارد؛ بلکه فقط یک نرم‌افزار روی آیفون وی نصب است: توییتر!

image

شما ممکن است تعجب کنید و از خود بپرسید چگونه می‌توانید آیفون خود را همانند ترامپ پیکربندی کنید. برای مثال، شما نمی‌توانید مرورگر سافاری را مانند دیگر برنامه‌ها حذف کنید. این کار بسیار راحت است؛ کافی است به این مسیر بروید و محدودیت‌ها را فعال کنید: Settings > General > Restrictions

image

شما برای فعال کردن آن باید رمز عبوری را مشخص کنید، زیرا ممکن است والدین یا مدیران از آن استفاده کنند. پس از مشخص کردن رمز عبور، این ویژگی فعال شده و شما می‌توانید آیکون تک تک نرم‌افزارها را غیرقابل دسترس کنید و حتی امکان حذف ویژگی‌هایی از قبیل سیری، ایردراپ (AirDrop) و کارپلی (CarPlay) نیز وجود دارد و در پایان، شما می‌توانید یک آیفون داشته باشید که فقط توییت ارسال می‌کند.

آیفون ترامپ حتی توسط نرم‌افزاری به نام MDM از راه دور توسط کارمندان کاخ سفید تنظیم می‌شود زیرا ترامپ با رایانه آشنا نیست و دلیل مهم‌تر این است که گوشی رییس جمهور هدف بسیاری از هکرها در سرتاسر جهان است.

اوباما سال گذشته در این باره گفته بود:

این تلفن فوق‌العاده، حالتی از هنر است؛ اما شما نمی‌توانید عکس بگیرید، نمی‌توانید تایپ کنید، نمی‌توانید حتی با آن کار کنید و نمی‌توانید موسیقی موردعلاقه خود را گوش کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۶/۱۴
حالتی از هنر چیه؟ منظورش نهایت تکنودوژی یا یه چیزی شبیه به اونه!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۱۳
ترامپ رییس جمهور لایق و برازنده ایست(صادق و قاطع)، تحت تاثیر باند و جناح مناح نیست، اینم که گفته میشه با رایانه آشنا نیست و نیز حرفهایی از این دست کذب محض است، میخوان تخریب شخصیت اش کنن. او همزمان "قدرت و ثروت" دستشه و تمام دنیا [بجز من] بهش حسادت میکنن