خانهاخبار
راه‌حل نسخه 8 نرم افزار هلو برای فروشگاه‌های اینترنتی

راه‌حل نسخه 8 نرم افزار هلو برای فروشگاه‌های اینترنتی

شرکت مهندسی نرم افزار هلو از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری آغاز کرد و در حال حاضر یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نرم‌افزار کشور است. مهم‌ترین هدف شرکت مهندسی نرم افزار هلو طبق معرفی که در سایت اینترنتی خود قرار داده است، نهادینه‌ کردن ابزارهای نوین فناورانه در کسب و کارهای فروشگاهی، کوچک و متوسط است.
۱۳۹۶/۶/۱۹

نسخه8 نرم افزار حسابداری هلو، جدیدترین نسخه این نرم افزار، به بازار عرضه شد. نرم افزار حسابداری هلو شناخته‌شده‌ترین نام حوزه نرم افزار حسابداری در کشور است. عرضه نسخه تازه این نرم افزار به بازار خبر مهمی در حوزه نرم افزارهای بومی به شمار می‌رود. اولین بودن در حوزه نرم افزار حسابداری در ایران و در عین حال همچنان پیشرو و به روز بودن، خصوصیاتی است که این شرکت همواره آن را حفظ کرده است.

image

شرکت مهندسی نرم افزار هلو از سال 1377  فعالیت خود را در حوزه تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری آغاز کرد و در حال حاضر یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نرم‌افزار کشور است. مهم‌ترین هدف شرکت مهندسی نرم افزار هلو طبق معرفی که در سایت اینترنتی خود قرار داده است،  نهادینه‌ کردن ابزارهای نوین فناورانه در کسب و کارهای فروشگاهی، کوچک و متوسط است. چشم‌‌انداز گروه، ارائه خدمات هوشمند و خلاقانه به جامعه‌ کاربران است و نوآوری و تنوع از رویکردهای محوری شرکت محسوب می‌شود.

هلو 8 محصول جدید شرکت نرم افزار حسابداری هلو، با ویژگی‌هایی خاص و منحصر به فرد عرضه شده است. ظاهر جدید (UI) این نرم افزار که شبیه به طراحی محیط ویندوز 10 شده، تغییر قابل توجهی محسوب می‌شود. غیر از تغییرات ظاهری، امکانات جدیدی به نسخه 8 اضافه شده که امکانات نوآورانه و جدیدی در اختیار کاربران نرم‌افزارهای حسابداری می‌گذارد. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های فناورانه را با هم مرور می‌کنیم.
 

ارتباط با فروشگاه اینترنتی

قابلیت جدید نرم‌افزار حسابداری هلو اتصال به فروشگاه اینترنتی است. شما با وارد کردن اطلاعات کالا و محصولات خود، می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را نیز همزمان مدیریت کنید. هر تراکنش مالی در فروشگاه اینترنتی شما به صورت اتوماتیک در نرم‌افزار حسابداری لحاظ خواهد شد. این امکان برای آن دسته از کاربران که در کسب و کار خود، کالا یا خدماتی را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند و در فروشگاه اینترنتی هم علاوه بر فروشگاه واقعی، فعال هستند بسیار کارگشا خواهد بود. این دسته از کاربران که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر از دیروز می‌شود، از این پس این امکان را خواهند داشت که حسابداری بخش اینترنتی کسب و کار خود را با دیگر بخش ها یکپارچه سازند. با این حساب، هلو8 حسابدار دنیای مجازی شما هم خواهد شد!

اتصال به کارتخوان‌های بانکی معتبر

از دیگر امکانات کاربردی هلو 8 ارتباط با کارتخوان‌های بانکی معتبر کشور است. در این نسخه امکان ارتباط کامل‌تری بین نرم‌افزار هلو و تعداد بیشتری از کارتخوان‌های بانکی به وجود آمده است. امکان اتصال دستگاه‌های کارتخوان بانکی به نرم افزار هلو در نسخه‌های پیشین این نرم افزار هم وجود داشته  است. اما این امکان به مرور زمان کامل‌تر شده و تعداد بیشتری کارتخوان بانکی را پوشش داده است. اکنون در هلو 8 می‌توان گفت که این قابلیت به کامل‌ترین صورت خود رسیده و نرم افزار حسابداری هلو  به تمامی دستگاه‌های کارتخوان معتبر کشور متصل می‌شود.

خدمات پس از فروش هوشمند

از تغییرات دیگر نسخه 8 نرم افزار هلو  این است که در هلو 8 می‌توانید از طریق سیستم  smart help  خدمات پشتیبانی را تمدید کنید یا نسخه جدید را  به صورت آنلاین نصب کنید.  لازم نیست برای آپدیت کردن نرم افزار خود حتماً به صورت حضوری به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های نرم افزار حسابداری هلو مراجعه کنید و از طریقی که پیش‌بینی شده، می‌توانید به صورت آنلاین نرم افزار را آپدیت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هلو 8 اینجا کلیک کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ایمان

۱۳۹۶/۶/۱۹
بلی رابط کاربری ساده ای داره، هلو برو تو گلو

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۶/۶/۱۸
آیا میشه بطور خود آموز کار با این نرم افزارو یاد گرفت؟

Milad Tanhaei

۱۳۹۶/۶/۱۴
این نرم افزار لایک داره

هادى

۱۳۹۶/۶/۱۳
نسخه8, smarthelp داره كه به راحتى مى تونى اينترنتى پشتيباني هلو تمديد كنى

حسین وفایی

۱۳۹۶/۶/۱۳
هلو رابط کاربری خوبی داره، من نسخه قبلیشو دارم اگر کسی نسخه 8 تست کرده لطفا نظرشو به اشتراک بزاره