خانهاخبار
گوشی بدون حاشیه میزو با اسم‌رمز Ocean، سال آینده عرضه خواهد شد

گوشی بدون حاشیه میزو با اسم‌رمز Ocean، سال آینده عرضه خواهد شد

براساس یک شایعه جدید، گوشی بدون حاشیه میزو محصولی میان‌رده است و از تراشه اسنپدراگون کوالکام استفاده خواهد کرد. این محصول احتمالاً تا پیش از پایان بهار 2018، معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۱۳

تب عرضه گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه حسابی داغ است! بسیاری از سازندگان به سمت استفاده از طراحی بدون لبه برای گوشی‌های پرچم‌دار خود قدم برداشته‎اند و حتی اپل نیز که در برابر تغییرات بازار گوشی‌های هوشمند همواره مقاومت داشته است، تصمیم دارد تا پرچمدار جدیدش یعنی آیفون 8 را با نمایشگر بدون حاشیه عرضه نماید.

به‌نظر می‌رسد که سازنده بعدی در بازار موبایل، شرکت چینی میزو خواهد بود که با عرضه یک گوشی بدون حاشیه به رقابت جدیدی که در بازار گوشی‌های هوشمند شکل گرفته است، اضافه خواهد شد. براساس آخرین شایعات، به‎نظر می‌رسد شرکت میزو در حال‎ آماده‌سازی گوشی بدون حاشیه خود با اسم‏رمز Ocean است.

به این گوشی بدون حاشیه در جدیدترین پست یک شایعه‌پرداز در Weibo، به عنوان محصولی از سری Blue Charm اشاره شده است. همچنین مشخص شده است که گوشی جدید میزو به عنوان یک محصول میان‌رده راهی بازار خواهد شد.

image

در پست منتشر شده در Weibo، به این موضوع اشاره شده است که گوشی جدید میزو از یک نمایشگر تمام صفحه بهره می‌گیرد و پردازنده اسنپدراگون کوالکام برای آن درنظر گرفته شده است. شرکت میزو، مدتی پیش نیز گوشی Meizu M6 Note را با تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام با هشت هسته پردازشی عرضه کرده بود و حتی اعلام شد که در آینده نیز، این شرکت چینی محصولاتی را با تراشه‌های سازندگان مختلف از جمله کوالکام، سامسونگ و مدیاتک ارائه می‌دهد.

از آنجایی‌که Meizu Ocean یک گوشی میان‎رده است، تراشه ضعیف‌تری نسبت به سایر گوشی‌های بدون حاشیه بازار خواهد داشت؛ به همین جهت، خبری از تراشه رده‎بالای اسنپدراگون 835 یا اسنپدراگون 821 کوالکام نیست. البته سازندگان دیگر مانند شارپ نیز محصولات میان‌رده با نمایشگر بدون حاشیه عرضه کرده‌اند. به همین جهت، پیش‌بینی می‌شود که انتخاب میزو برای گوشی بدون حاشیه جدیدش، چیپ‌ست اسنپدراگون 625 باشد.

با اینکه به زمان مشخصی برای عرضه گوشی Meizu Ocean اشاره نشده است، باید گفت که این مدل احتمالاً در سال آینده راهی بازار خواهد شد. هرچند محتمل‌تر است که تا پیش از پایان نیمه اول، شرکت میزو گوشی Ocean را معرفی کند. در ابتدا، انتظار می‌رفت این گوشی در سال جاری میلادی عرضه شود؛ هرچند، رئیس میزو مدعی است که این شرکت گوشی بدون حاشیه عرضه نخواهد کرد! حداقل در حال‌حاضر، میزو برنامه‌ای برای عرضه گوشی بدون لبه ندارد.

در میان سازندگان چینی، هوآوی با میت 10 پرو (که 24 مهر ماه از آن رونمایی می‌شود) و شیائومی با سری می میکس (که نسخه جدید آن تا چند روز آینده معرفی خواهد شد) به جدال با پرچمداران سامسونگ و اپل خواهند پرداخت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)