خانهاخبار
سرانجام آیفون‌های 2017 اپل با چه نام‌هایی وارد بازار می‌شوند؟

سرانجام آیفون‌های 2017 اپل با چه نام‌هایی وارد بازار می‌شوند؟

براساس یک گزارش جدید، آیفون‌های جدید اپل متفاوت‌تر از آنچه که گمان می‌رفت؛ نام‌گذاری خواهند شد. به همین جهت امسال خبری از سری «s» یا حتی معرفی آیفون X نیست؛ باید منتظر عرضه آیفون‌های 8 به بازار باشید!
۱۳۹۶/۶/۱۳

تنها 9 روز به مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل زمان باقی مانده است و همین موضوع باعث شده تا در روزهای باقی مانده به مراسم کوپرتینویی‎ها، حجم شایعات مربوط به آیفون‌های 2017 شدت بگیرد. در همین رابطه، تعدادی از سازندگان کیس برای گوشی‌های هوشمند از یک منبع در شنژن که مدعی است بسته‌بندی آیفون‌های جدید اپل را دیده است، شنیده‌اند که نام تجاری آیفون‌های جدید اپل با نام‌هایی که پیش‌تر برای آن‌ها اعلام شده بود؛ کاملاً متفاوت است.

در همین رابطه، باید گفت که به‌نظر می‎رسد آیفون‌های 2017 شرکت اپل شامل سه مدل آیفون 8 (به عنوان جایگزین آیفون 7 که پیش‌تر با نام آیفون 7s شناخته می‌شد)، آیفون 8 پلاس (به عنوان جایگزین آیفون 7 پلاس که پیش‌تر با نام آیفون 7s Plus شناخته می‌شد) و آیفون ادیشن (مدلی که به عنوان دهمین سالگرد رونمایی از گوشی‌های آیفون معرفی می‌شود) خواهد بود.

image

آیفون ادیشن، اولین گوشی آیفون اپل خواهد بود که از پنل اولد استفاده می‌کند و به نمایشگر بدون لبه، مجهز شده است. نمایشگر 5.8 اینچی آیفون ادیشن، تنها 5.1 اینچ فضای قابل استفاده در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ باقی نمایشگر به دکمه‌های مجازی در پایین صفحه‌ اختصاص خواهد یافت که Function Area نامیده می‌شود.

 به جای تاچ آی‌دی، آیفون ادیشن از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره می‎گیرد که می‌تواند برای آنلاک کردن گوشی و احراز هویت مورد استفاده قرار بگیرد. سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی توسط Apple Pay پشتیبانی خواهد شد و برنامه‌های شخص ثالث نیز به‌زودی از این قابلیت پشتیبان خواهند کرد. همچنین یک باتری  L شکل نیز برای آن‌ درنظر گرفته شده است که اجازه می‌دهد ظرفیت باتری بدون افزایش ضخامت، ارتقا پیدا کند.

 کاربران می‌توانند با یک‌بار ضربه روی نمایشگر، گوشی را فعال نمایند و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم نیز به عنوان یک ویژگی اختیاری همراه آیفون ادیشن خواهد بود که برای استفاده از آن، باید داک جداگانه خریداری کنید. این محصول، از چیپ‌ست A11 اپل استفاده می‌کند؛ البته، اعلام شده است تراشه جدید اپل قدرت پردازشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را نیز تأمین خواهد کرد.

شرکت اپل، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ادیشن را در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) معرفی خواهد کرد؛ البته، این تاریخ دیگر تنها یک گمانه‌زنی نیست زیرا کوپرتینویی‌ها به صورت رسمی آن‎را تأیید کرده‌اند. آیفون‌های جدید اپل در سالن تئائر استیو جابز در مقر جدید اپل، معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود آیفون ادیشن، قیمتی بین 1000 تا 1400 دلار داشته باشد؛ حداقل، آخرین گمانه‌زنی‌ها به چنین برچسب قیمتی برای آیفون رده‌بالای امسال اپل اشاره دارد. عرضه آیفون‌های جدید اپل از 22 سپتامبر (31 شهریور) آغاز خوهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

farshid

۱۳۹۶/۶/۱۴
گوشي mi6 xiaomi رو ببينيد از خريد ايفون پشيمون ميشيد!

رضا

۱۳۹۶/۶/۱۳
نخرین.اگه بخرین نه تنها به خودتون بلکه به همه ی ملت ایران توهین کردین

مهدی صالح

۱۳۹۶/۶/۱۳
داداش این ک هشتشه شما برو مقایسه هفتش رو با استفاده هشتتون ببین بعد بیا نظر بده???

Amir

۱۳۹۶/۶/۱۳
میشه لطفا هر کسی که میدونه قیمت 8 و 8+ چنده بگه ؟؟؟؟

...

۱۳۹۶/۶/۱۳
واييييي تو چقدر عقبي از دنيا??