خانهاخبار
در دعوت‌نامه مربوط به معرفی آیفون 8 چه نکات پنهانی وجود دارد؟

در دعوت‌نامه مربوط به معرفی آیفون 8 چه نکات پنهانی وجود دارد؟

آن‌طور که پیداست در دعوت‌نامه مربوط به مراسم معرفی گوشی‌های آیفون 8 و 7s نکات پنهانی وجود دارد که برخی جزئیات مربوط به گوشی‌های آیفون جدید اپل را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۱۲

همانطور که می‌دانید شرکت اپل در تاریخ ۲۱ شهریور از گوشی پرچمدار آیفون ۸ به همراه آیفون 7s و 7s Plus رونمایی خواهد کرد. شرکت اپل با انتشار دعوت‌نامه‌های جدید، تاریخ معرفی گوشی‌های پرچمدارش را تایید کرده است. با این‌حال، به نظر می رسد در دعوت‌نامه اپل نکات مخفی وجود دارد که به برخی از قابلیتهای آیفونهای جدید اشاره شده است.

image

یکی از نویسنده های وال استریت ژورنال به تازگی توئیتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد رنگ های قرمز، آبی و سفید موجود در دعوت‌نامه، نشانی از ایالات متحده یا احتمال ساخت این محصول در خاک ایالات متحده نیست. به‌نظر می‌رسد که این دعوت‌نامه، به نوعی تأیید می‌کند آیفون 8 به همراه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد؛ در واقع، سه رنگ موجود در دعوت‌نامه به عرضه سه گوشی اشاره دارد.

image

اما این گمانه‌زنی‎ها، همین جا به اتمام نمی‌رسد و حتی برخی مدعی شده‌اند که اپل، گوشه‌های گرد نمایشگر را تأیید کرده است. در واقع، بعید به‌نظر می‌رسد اپل هدف خاصی را از عرضه این دعوت‌نامه‌‌ی مربوط به آیفون 8 و آیفون 7s دنبال نکرده باشد؛ به همین جهت، تحلیل‌گران و شایعه‎پردازان دست به دامن نظریه‌های مختلف شده‌اند تا عرضه آیفون 8 را تأیید نمایند.

image

با اینکه تحلیل‌های مختلف از دعوت‎نامه اپل همچنان ادامه دارد، یک نظریه محتمل نیز در بین این موارد مطرح شده است که شاید بد نیست در رابطه با آن کمی بدانید. اولین مورد، شی‌ء مستطیلی‏شکل و سفید رنگ که در لوگوی اپل وجود دارد، در واقع شبیه طراحی کلی آیفون 8 است؛ همچنین، عبارت Let’s meet at our place شاید به قابلیت AR یا VR یا چنین مواردی در آیفون پرچمدار جدید اپل اشاره داشته باشد. علاوه‌براین، عبارت first-ever در انتهای دعوت‌‏نامه، احتمالاً به محصولی انقلابی اشاره می‎‌کند که اهمیت زیادی برای اپل دارد؛ همان‌طور که می‌دانید، آیفون 8 مهم‌ترین گوشی اپل در سال جدید خواهد بود.

صرف‌نظر از اینکه تا چند درصد چنین مواردی صحت دارد، بهتر است کمی به شایعات پیشین نگاهی بیاندازیم؛ اول از همه، گفته می‌شود آیفون 8 به نمایشگر اولد بدون لبه مجهز خواهد بود. این مدل، همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم رونمایی خواهد کرد و آن‌طور که پیداست، گران‌قیمت‎ترین گوشی اپل خواهد بود؛ همین موضوع باعث شده است تا برخی، قیمت 1000 دلار و حتی 1100 دلار را برای مدل پایه آیفون 8 درنظر بگیرند. علاوه‌براین، باید اشاره کرد که آیفون پرچم‌دار جدید اپل از محتوای واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

عظيم

۱۳۹۶/۶/۱۳
لبه گرد!!!!!!!!!!! واقعه بعد از اينهمه بگير و ببند و صبر و قيمت 1100 دلاري به لبه گرد رو آورده؟؟ اپلم ديگه نوآوريش ته کشيده و فقط ميخواد يه چيزي توليد کنه..رقابت الان سر بيشتر فروختنه نه بهتر توليد کردن

King m4m

۱۳۹۶/۶/۱۲
منکه تمرکز و صبرم واسه 7اس هست . امیدوارم ایده عجق وجقی نداده باشن روش
امیدوارم دوربین بهتر شده باشه . ظرفیت باتری بیشتر شده باشه . رابط کاربری دوربین پیشرفت داشته باشه(تنظیمات دستی بیشتر)
مهم تر از همه امیدوارم 2سیم نشده باشه ک افتضاح میشه

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۶/۱۲
عسلم!ژلوفن همون ایبوپروفن میباشد که از دسته داروهای NSAID میباشد !ژلوفن مسکنه نه آرامبخش!
محض اطلاع برای بی خوابی و استرس از دسته داروی دیگه ای مث بنزودیازپین ها(دیازپام ، لورازپام و آلپرالوزولام و...) استفاده میکنن و یا گاباپنتین...
یعنی تا الان از زور بی خوابی ژلوفن میخوردی؟!چه ظلمی که به کلیه و cns و کبد که نکردی !!!
یعنی اعتماد به نفس توی کامنتت موج میزنه خداوکیلی!
خواهشا تایید بشه!چون شدیدا جون یه نفر در خطره...!

علیرضا

۱۳۹۶/۶/۱۲
چه آدمای بیکاری پیدا میشه. چند روز صبر گنید معرفی میشه همه چی معلوم میشه دیگه. من خودم آیفون سیکس دارم ولی این قابلیتایی که اپل میخواد روی آیفون به اصطلاح انقلابی امسال بذاره رو سامسنگ و ال جی و چنتا شرکت دیگه خیلی وقته رو گوشیاشون گذاشتن مثل گوشی بدون حاشبه شارژ بیسیم و چیزای دیگه. با این کاری هم که با ایرانیا کرد دیگه نمیدونم چی بگم.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۶/۱۲
21شهریور روز پر استرسی برای کوپرتیونی هاست، جهت برپایی هر چه بهتر مراسم.. اونا از شب قبلش پلک روی هم نمیذارن.. خود "تیم کوک" 2تا ژلوفن باهم میخوره