خانهاخبار
احتمال معرفی Mi MIX 2 شیائومی با پردازنده اسنپ‌دراگون 836 و اندروید اوریو

احتمال معرفی Mi MIX 2 شیائومی با پردازنده اسنپ‌دراگون 836 و اندروید اوریو

شیائومی قصد دارد به‌زودی بی‌حاشیه‌ترین پرچم‌دار امسال را به نام Mi MIX 2 معرفی کند. تصاویر تازه‌ای از پروتوتایپ موسوم به این گوشی منتشر شده و برخی جزئیات فنی‌اش را فاش کرده است.
۱۳۹۶/۶/۱۱

تصویر زنده از پنل جلو گوشی Mi MIX 2 شیائومی روز گذشته در فضای وب منتشر شد. امروز هم تصاویر تازه‌ای از این گوشی منتشر شده و مشخصات فنی‌اش را لو داده است. در این تصاویر شاهد هستیم که مشخصات فنی و جزئیات گوشی مذکور روی صفحه‌نمایش آن به نمایش درآمده است. به همین خاطر بخشی از جزئیات ظاهری آن هم در تصویر زنده این پروتوتایپ، قابل‌مشاهده است. حاشیه‌های صفحه‌نمایش در این تصاویر هم مانند سایر اخبار لو رفته قبلی، فوق‌العاده باریک به نظر می‌رسد.

به‌هرحال اگر این تصاویر تازه صحت داشته باشند، گوشی Mi MIX 2 شیائومی به پردازنده 64 بیتی تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 836 با CPU 8 هسته‌ای که هنوز معرفی نشده است، مجهز می‌شود. البته اگر شایعه‌ها درباره این پردازنده هم صحت داشته باشد، اسنپ‌دراگون 836 احتمالا تفاوت چندانی با 835 نخواهد داشت. گفته می‌شود که تفاوت این دو در قدرت فرکانس است و هسته‌های اسنپ‌دراگون 836 احتمالا با قدرت بیشتری پردازش می‌کنند اما این خبر هم هنوز از سوی کوالکام به تأیید نرسیده است. طبق اطلاعات موجود در تصویر، گوشی Mi MIX 2 صفحه‌نمایش 6.2 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1440 و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی همچنین به دوربین اصلی با لنز 20 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و ظرفیت باتری‌اش هم 4400 میلی‌آمپر است. اگر این اطلاعات صحیح باشد، سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری MIUI 9 به‌صورت پیش‌فرض روی Mi MIX 2 نصب می‌شود. البته این نسخه تازه اندروید به‌تازگی منتشر شده است و ممکن است شیائومی نتواند رابط کاربری مخصوص خودش را تا زمان معرفی گوشی مذکور با آن سازگار کند، اما این احتمال هم وجود دارد که شیائومی با نصب اوریو روی پرچم‌دار بدون حاشیه‌اش ما را شگفت‌زده کند.

image

این همه اطلاعاتی بود که توانستیم با توجه به تصاویر تازه این گوشی متوجه شویم. این گوشی قرار است به‌زودی در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) رسما معرفی شود. Mi MIX 2 احتمالا 6 گیگابایت رم دارد البته ممکن است نسخه دیگری هم از آن با مقدار رم 8 گیگابایت معرفی شود. این گوشی ممکن است مانند Mi MIX از جنس فلز و سرامیک ساخته شود و حاشیه‌های صفحه‌اش هم احتمالا باریک‌تر از نسخه قبلی خواهد بود. بنا بر همه تصاویر و شایعه‌های اخیر، گوشی Mi MIX 2 احتمالا از سه طرف کاملا بدون حاشیه طراحی می‌شود و حاشیه پایین صفحه‌نمایش آن هم باریک خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نایی

۱۳۹۶/۶/۱۱
عشق بنظر میرسه