خانهاخبار
Galaxy S9 با تراشه اسنپدراگون 845 و اندروید اوریو 8.0 عرضه می‌شود

Galaxy S9 با تراشه اسنپدراگون 845 و اندروید اوریو 8.0 عرضه می‌شود

براساس یک گزارش جدید گوشی پرچم‌دار گلکسی S9 سامسونگ با همان صفحه‌نمایش کشیده گلکسی اس 8، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۶/۱۱

شایعات منتشر شده از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی S9، تأیید می‌کند که این مدل با چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه و سیستم‌عامل اندروید اوریو عرضه خواهد شد. XDA مدعی است گلکسی S9 اولین موجودی از تراشه‌های اسنپدراگون 845 را در اختیار خواهد داشت؛ به همین جهت سازندگان دیگر ناچار هستند تا گوشی‌های پرچمدار خود را با چند ماه تأخیر عرضه نمایند. البته تنها مدل عرضه شده در بازار ایالات متحده و چین به این تراشه مجهز خواهد بود و شرکت سامسونگ نسخه جهانی فبلت خود را با یک تراشه از سری 9000 اگزینوس راهی بازار می‌کند.

image

مشابه این موضوع سال گذشته نیز تکرار شد؛ شرکت سامسونگ موفق شده بود تا موجودی اولیه تراشه‎های اسنپدراگون 835 کوالکام را خریداری کند و این اتفاق در نهایت باعث شد تا پرچمداران سازندگان دیگر مانند HTC U11، وان‌پلاس 5 و اکسپریا XZ Premium (این مدل در اسفند معرفی شد اما عرضه آن به بازار، به چند ماه بعد موکول شد) با تأخیر عرضه شود. همچنین شرکت ال‌جی نیز ناچار شد تا گوشی پرچم‌دار LG G6 را با تراشه قدیمی اسنپدراگون 821 کوالکام عرضه نماید؛ البته این موضوع روی عرضه و مشخصات گوشی‌هایی که از تراشه اختصاصی شرکت سازنده استفاده می‌کنند، تأثیری نداشت.

منبع انتشار این شایعه مدعی است گلکسی S9 با نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه خواهد شد؛ همچنین شرکت سامسونگ رزولوشن صفحه‌نمایش را تغییر نمی‌دهد و پرچمداران جدید این سازنده با صفحه‌نمایش Quad HD + راهی بازار می‌شود. با اینکه در شایعه جدید به ابعاد صفحه‎نمایش اشاره نشده است؛ گمان می‌رود هر دو مدل با نمایشگر 5.8 و 6.2 اینچی عرضه شود.

گلکسی S9 همچنین به سنسور اثرانگشت مربعی شکل در بدنه پشتی مجهز شده است؛ البته ادعا می‌شود که این حسگر در وسط بدنه پشتی جای خواهد گرفت. با این وجود باید توجه داشته باشید که اطلاعات فاش شده از یک نمونه آزمایشی به‌ دست آمده است و با توجه به زمان باقی مانده تا عرضه گلکسی S9، ممکن است تغییراتی در طراحی پرچمدار سامسونگ اعمال شود.

در رابطه با احتمال عرضه گلکسی S9 با دوربین دوگانه نیز، اطلاعات منتشر شده توسط XDA نشان می‎دهد که فعلاً هنوز مشخص نیست این گوشی مانند گلکسی نوت  8 با دوربین دوگانه ارائه می‌شود یا خیر. با این‌حال اعلام شده است، در صورت عرضه گلکسی S9 با دوربین دوتایی، احتمالاً چینش شاترها به صورت افقی و مانند گلکسی نوت 8 خواهد بود. از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، چندان نباید نسبت به صحت داشتن آن‌ها امیدوار باشید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۶/۱۱
کیهان هنگی 10 در حد اس7 اج هم نبود بعد تو داری با اس8 مقایسه اش میکنی؟فازت چیه؟ صفحه نمایش هنگی u11 که جزو بدترین های امساله سوپر ال سی دی خخخخخخخخ اصلا ارزش بررسی هم نداره.ضد آب هنگی u11 ip67 هست و s8 ip68 که نشون از برتری سامسونگ داره.کیفیت ساخت هم که هنگی u11 جزو بدترین هاست. باتریش هم از اس8 پلاس و اس8 ضعیفتر عمل کرده.هندزفری AKG سامسونگ بهترینه .اج سنس هم یک چیز بیخوده که من خنده ام میگیره با خرید u11 ادم پولشو میریزه تو چاه و چند ماه دیگه باید تعویضش کنی ولی کسی نمیخره و رو دستت باد میکنه
در پایان این دوستمون بین اس8 پلاس و اس9 مونده چه ربطی به هنگ تی سی داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pouya

۱۳۹۶/۶/۱۱
کیهان داداش فازت چیه این میگه بین این دوتا تو میگی یو ۱۱ اقا این بین این دوتا میخواد انتخاب کنه یعنی فکراشو کرده تو میگی یو ۱۱?

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۱
آقا چه خبره رم 8 مگه لپ تاپه???

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۱
درود محمد، منتظر ماندن برای خرید S9 plus بهتر هست و برای note9 خیلی بهتر نسبت به خرید s8 plus

Keyhan

۱۳۹۶/۶/۱۱
خرید htc u11 از همه نظر برتره حتی توی تست سرعت همون طور‌که اچ تی سی ۱۰ بهتر از گلگسی اس۸ عمل کرد اچ تی سی یو۱۱ بدون شک توی سرعت و اجرای بازی بهتر از گلگسی اس۹ عمل میکنه. صفحه نمایششم فوق العادس دوربینم که نیازی به تعریف نیست سلفی ۱۶ از دوربین اصلی خیلی پرچمدارا قوی تره بدنه زیبا ارگونومی خوش ساخت و ضد آبش سنگ تمام میزاره توی صدا و هندزفری برترینه باتریشم عالیه نوآوری هاش اونقدر زیاده که تا چند سال هیچ گوشی بهش نمیرسه. اج سنس رو نشون هرکی بدی از تعجب شاخ در میاره.. با خرید یو۱۱ ادم فراتر از زمان حال قدم میزاره و تا چند سال مطمئنی هیچ گوشی به قدرتو کیفیتش نخواهد آمد.