خانهاخبار
آیفون 9 و 9 پلاس با نمایشگر 5.8 و 6.4 اینچی عرضه خواهد شد

آیفون 9 و 9 پلاس با نمایشگر 5.8 و 6.4 اینچی عرضه خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، اپل در سال آینده دو گوشی آیفون عرضه خواهد کرد. برای آیفون 9 و آیفون 9 پلاس که در سال آینده راهی بازار می‌شود، نمایشگر 5.8 و 6.4 اینچی درنظر گرفته شده و اپل، توسعه و طراحی این دو گوشی را آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۶/۱۱

از آنجایی‌که شرکت سامسونگ همچنان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده پنل OLED محسوب می‌شود، چندان عجیب نیست که اولین شایعات پیرامون آیفون‌های 2018 اپل که در حال‌حاضر با نام آیفون 9 و آیفون 9 پلاس شناخته می‌شود، توسط منابع مطلع از سرزمین مادری سامسونگ یعنی کره به‌دست آمده باشد.

به‌نظر می‌رسد شرکت اپل، دو گوشی آیفون در سال آینده عرضه خواهد کرد؛ یک مدل به صفحه‎نمایش 5.85 اینچی OLED مجهز شده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که آیفون 8 نیز که تا چند روز آینده معرفی خواهد شد؛ از صفحه‌نمایش 5.8 اینچی OLED استفاده می‌کند. مدل دیگری که اپل در سال آینده عرضه خواهد کرد، با نمایشگر 6.4 اینچی همراه است.

image

از آنجایی‌که طراحی بدون حاشیه، امکان عرضه گوشی‌های هوشمند با ابعاد کوچک و نمایشگر بزرگ‏تر را میسر می‌کند؛ آیفون 6.4 اینچی که توسط اپل در سال آینده معرفی می‌شود، احتمالاً ابعادی نزدیک به آیفون 7 پلاس خواهد داشت. نسخه 5.8 اینچی نیز، به عنوان یک مدل ارتقا یافته با آیفون 8 یا آیفون X جایگزین خواهد شد.

در صورتی‌که شایعات منتشر شده مبنی بر عرضه آیفون 9 صحت داشته باشد، اپل یک سال زودتر از موعد درنظر گرفته شده در سال 2019 تمامی گوشی‌های خود را با پنل OLED عرضه خواهد کرد. به همین جهت، آیفون 8، آیفون 9 و آیفون 9 پلاس گوشی‌های OLED اپل خواهند بود که در سال آینده با نمایشگر بدون لبه وارد بازار می‌شود.

پیش‌تر اعلام شده بود اپل، آیفون 5.2 اینچی در سال آینده عرضه خواهد کرد؛ با این‎حال، کوپرتینویی‌ها از عرضه این مدل به دلیل افزایش تقاضا برای محصولاتی با نمایشگر بزرگ‌تر صرف‌ نظر کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد خریداران، گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ‌ را نسبت به محصولات کوچک، ترجیح می‌دهند؛ به همین جهت، اپل از عرضه محصولاتی که دیگر چندان رایج نیست، صرف‌نظر کرده‌ است.

در رابطه با آیفون 9 نیز اعلام شده که شرکت اپل کار روی توسعه نسل جدید گوشی‌های آیفون خود را زودتر از موعد معمول با سامسونگ و دیگر تأمین‌کنندگان قطعه آغاز کرده است. با توجه به عرضه دو مدل آیفون در سال آینده با نمایشگر OLED، ممکن است این شرکت ساکن در کوپرتینو نزدیک به 170 میلیون واحد پنل OLED برای آیفون‌های 2018 خود سفارش دهد.

در حال‌حاضر، شایعات بیشتری پیرامون آیفون‌های 2018 وجود ندارد. برای مقایسه، بد نیست یادآور شویم که اپل امسال سه گوشی آیفون عرضه خواهد کرد؛ آیفون 7s با نمایشگر 4.7 اینچی LCD، آیفون 7s پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی LCD و آیفون 5.8 اینچی که از نمایشگر 5.8 اینچی OLED و طراحی بدون لبه برخوردار شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۲
تو تفکرت رو درست بچه هنگی اگه اینجوری بود دو سال پشت سر هم یعنی 2016 و 2015 عنوان پر فروش ترین oled دنیا رو یدک نمی کشید سامسونگ فقط بعضی نمایشگرهاش برای گیمرها خوبه تازه اونپ اگه پیکسل نسوزونه نه برای تی وی خونگی خوبه نه پنل های موبایلش خوبه که همش هاله قرمز میوفته روشو و پیکسل می سوزونه و رنگ قاطی می کنه بعدشم آقا سعید یا سینا حالا هر کی که هستی اگه نمی دونی بدون که بزرگترین و گرون ترین و با کیفیت ترین اولد حال حاضر جهانو در اندازه های 65 77 87 و 105 اینجی از مدل سیگناچر الجی داره پس الکی حرف الکی نزن و قبلش کلی تحقیق کن جناب بمبی

سعید

۱۳۹۶/۶/۱۲
کسی نگفته.بزرگترین تولید کننده اولد دنیا سامسونگه نه ال جی تفکرت رو درست کن

alias

۱۳۹۶/۶/۱۱
حالا بگذارید هشتش بیاد بعد...
ایفون جدید با نام X رونمایی خواهد شد پس دیگه ایفون 9 نداریم

حمید

۱۳۹۶/۶/۱۱
بچه کی گفته سامسونگ بزرگترین تأمین کننده oled جهانه بزرگترین و با کیفیت ترین پنلک همیشه الجی میزنه

سینا

۱۳۹۶/۶/۱۱
من نمیدونم این مطالب چیه.....هنوز ایفون جدید نیومده شما دارید راجب نسل بعدش مینویسید ...همینطورم اخبار راجب اس 9.....به واقعیت ها بپردازید ن خیال پردازی و شایعه نویسی