خانهاخبار
تبلت Galaxy Tab Active 2 مجوز بلوتوث دریافت کرد

تبلت Galaxy Tab Active 2 مجوز بلوتوث دریافت کرد

سامسونگ قصد دارد به‌زودی دو نسخه تبلت Galaxy Tab Active 2 را معرفی کند. یکی از این نسخه‌ها به بلوتوث و شبکه ارتباطی LTE مجهز شده است و نسخه دیگر آن از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۹

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد مراحل توسعه و تولید تبلت موسوم به Tab Active 2 را با سرعت بیشتری پیش ببرد. شب گذشته خبر تازه‌ای درباره این تبلت مبنی بر دریافت مجوز از Bluetooth SIG منتشر شد. دریافت این مجوز همچنین نشان می‌دهد که یک قدم به معرفی تبلت مذکور نزدیک‌تر شده‌ایم. این تبلت با شناسه SM-T395 موفق به دریافت مجوز شده است که حدس می‌زنیم نسخه مجهز به شبکه ارتباطی LTE باشد. متاسفانه آژانس رگولاتوری Bluetooth SIG اطلاعات دیگری از این تبلت منتشر نکرده است.

پیش‌ازاین گفته شده بود که شناسه SM-T395 مربوط به تبلت Galaxy Tab Active 2 می‌شود. Galaxy Tab Active در سال 2014 معرفی شده بود و حالا قرار است Tab Active 2 دومین تبلت این سری باشد. متاسفانه اقبال تبلت‌ها از سال 2014 به بعد و با ورود فبلت‌ها، رو به نابودی رفت. فبلت‌ها درواقع گوشی‌های هوشمند لمسی با صفحه‌ نمایش‌های بزرگ و ابعادی بین گوشی و تبلت هستند. با افزایش تعداد فبلت‌های موجود در بازار، مرز میان گوشی و تبلت هم به تدریج از بین رفت. از طرفی سامسونگ از طراحی و عرضه تبلت دست برنداشته است و هرازگاهی تبلت‌های مختلفی معرفی می‌کند. ممکن است این غول تکنولوژی کره‌ای قصد داشته باشد Galaxy Tab Active 2 را به‌زودی در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین یا چند روز پس‌ازآن رسما معرفی کند اما هنوز اعلامیه یا دعوت‌نامه رسمی برای رونمایی از این دستگاه تازه منتشر نشده است. اطلاعات و جزئیات چندانی درباره سخت‌افزار این تبلت در دست نیست اما با توجه به نام Active حدس می‌زنیم که Tab Active 2 با طراحی ظاهری تنومند معرفی شود و در مقابل نفوذ آب هم مقاوم باشد. همچنین انتظار می‌رود که مشخصات فنی این تبلت به‌روزرسانی شده باشد و شاهد سیستم عامل پیشرفته‌تری نسبت به کیت کت 4.4.2 در Tab Active باشیم. تبلت Galaxy Tab Active به صفحه‌نمایش 8 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 800 مجهز شده و ممکن است اندازه آن در این نسخه تازه دستخوش تغییر نشود اما وضوح تصویر آن احتمالا بهبود می‌یابد.

image

شایعه‌های قبلی درباره این تبلت ادعا کرده بودند که Tab Active 2 قرار است در دو نسخه با شناسه‌های SM-T390 و SM-T395 ساخته شود. طبق اخبار و گزارش‌های متعددی که در این باره منتشر شده است، این دو نسخه به ترتیب به شبکه‌های ارتباطی Wi-Fi و LTE مجهز می‌شوند. آژانس رگولاتوری Bluetooth SIG هم مجوز را تنها برای نسخه SM-T395 صادر کرده است و این موضوع بدین معنی است که تنها این نسخه از بلوتوث و LTE پشتیبانی می‌کند. البته حدس می‌زنیم که هر دو نسخه هم‌زمان معرفی شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)