خانهاخبار
20 شهریور، معرفی رسمی Mi MIX 2 شیائومی

20 شهریور، معرفی رسمی Mi MIX 2 شیائومی

شیائومی قرار است به‌زودی یک پرچم‌دار بدون حاشیه و زیبا معرفی کند. تیزر مربوط به رویداد معرفی Mi MIX 2 از رونمایی آن در 20 شهریور خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۶/۹

کمپانی شیائومی روز گذشته تیزر تازه‌ای را در حساب رسمی‌‌اش در وب‌سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد. با نگاهی به تصویر گوشی بدون حاشیه این سازنده، حتی بدون توجه به نام آن هم می‌توانیم حدس بزنیم که این طراحی نوین به کدام محصول تازه‌ این کمپانی چینی تعلق دارد. در این تیزر شاهد تصویر صفحه‌‌نمایش منحصربه‌فردی هستیم که هیچ حاشیه‌ای در سه طرف آن دیده نمی‌شود. لبه پایین گوشی در این تصویر مشخص نیست اما طبق اخبار و شایعه‌های قبلی حدس می‌زنیم که کمی حاشیه در این موقعیت وجود داشته باشد. در این پوستر همچنین به اطلاعات دیگری اشاره شده است. شیائومی از این گوشی به عنوان MIX 2 یاد کرده و 11 سپتامبر (20 شهریور) را تاریخ معرفی رسمی آن اعلام کرده است.

گوشی شیائومی Mi MIX، نسل قبل این سری، به خاطر طراحی نوین صفحه‌اش یکی از جالب‌توجه‌ترین گوشی‌های پارسال بود. شیائومی با معرفی این گوشی در کنار Mi Note 2 تقریبا همه را شگفت‌زده کرد و حالا قرار است نسبت نمایش در MIX 2 از MIX پارسال هم بیشتر باشد. گوشی Mi MIX بدنه‌ای از جنس فلز و سرامیک دارد و حدس می‌زنیم که Mi MIX 2 تازه‌ هم از طراحی بدنه مشابهی برخوردار شود و مانند نسخه قبلی از ویژگی‌های تکنولوژی نوینی پشتیبانی کند. در Mi MIX به جای بلندگوی مکالمه معمول، شاهد تکنولوژی سرامیکی بودیم. شیائومی در این گوشی از پل فیزوالکتریکی (Cantilever Piezoelectric) برای بلندگوی مکالمه در پنل جلو استفاده کرده بود و Mi MIX 2 هم احتمالا از تکنولوژی مشابهی برای ویژگی مذکور برخوردار می‌شود. اگر شایعه‌های پیشین درباره این گوشی صحت داشته باشند، Mi MIX 2 ممکن است به تکنولوژی دریافت صدا (AAC Actuator) مجهز شود. البته هیچ‌کدام از این شایعه‌ها هنوز از سوی مقامات رسمی شیائومی تأیید نشده‌اند.

image

گوشی Mi MIX 2 هم به احتمال بسیار زیاد مانند Mi MIX به صفحه‌نمایش بزرگی مجهز می‌شود. صفحه‌نمایش گوشی Mi MIX 6.4 اینچی بود و حدس می‌زنیم که اندازه صفحه‌نمایش در Mi MIX 2 هم بیشتر از 6 اینچ باشد. تقریبا مطمئن هستیم که این پرچم‌دار تازه و جالب شیائومی به پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با CPU 8 هسته‌ای مجهز می‌شود و رم حداقل یکی از نسخه‌های آن هم 6 گیگابایت است. انتظار می‌رود که کمپانی شیائومی طبق روال همیشگی تولید گوشی‌هایش، Mi MIX 2 را هم در نسخه‌هایی با کانفیگ رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه کند. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید نوقا است و رابط کاربری MIUI 9 شیائومی هم روی آن نصب می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی از دوربین اصلی این گوشی در دسترس نیست و نمی‌دانیم که ماژول دوربین آن به دو لنز مجهز می‌شود یا خیر. همچنین حدس می‌زنیم که حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل پشت تعبیه شده باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)