خانهاخبار
احتمال معرفی Moto X4 موتورولا در هفته جاری

احتمال معرفی Moto X4 موتورولا در هفته جاری

موتورولا هم یکی از برندهای حاضر در کنفرانس IFA 2017 است و می‌خواهد گوشی Moto X4 را در خلال برگزاری آن معرفی کند. تصویر تازه‌ای منتشر شده است که غرفه موتورولا را برای معرفی گوشی مذکور نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۶/۹

Moto X4 یکی از گوشی‌های امسال موتورولاست که مدت‌ها در معرض شایعه‌ها و اخبار لو رفته متعدد قرار داشت و حالا قرار است که سرانجام در خلال برگزاری کنفرانس تکنولوژی IFA 2017 رسما معرفی شود.

این گوشی احتمالا امشب یا فردا معرفی می‌شود اما ظاهرا دیگر لو رفتن تصاویر و اطلاعات Moto X4 برای سازنده‌اش مهم نیست چراکه تصویر تازه‌ای از آن منتشر شده که ظاهرا از غرفه موتورولا در حال آماده‌سازی برای برگزاری رویداد معرفی گوشی مذکور، ثبت شده است. در این تصویر تنها نام تجاری گوشی (Moto X4) دیده می‌شود که پیش‌ازاین هم آن را می‌دانستیم. درواقع بخش عمده مشخصات فنی و ظاهری این گوشی در اخبار و شایعه‌های قبلی لو رفته بود.

image

گوشی Moto X4 موتورولا با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 و پردازنده اسنپ‌دراگون 630 مجهز شده است و احتمالا یک گوشی میان رده سطح بالا به شمار می‌آید. سایر ویژگی‌های برجسته این گوشی عبارت‌اند از مقاومت در مقابل نفوذ آب، دوربین اصلی با لنز دوگانه 12 مگا پیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپری و تکنولوژی شارژ سریع Turbo Charging. نسخه آمریکایی Moto X4 احتمالا با کانفیگ 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و نسخه سایر بازارها هم 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایتت حافظه داخلی دارد.

گوشی مذکور احتمالا به قیمت 350 دلار و با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا عرضه می‌شود. البته حدس می‌زنیم که موتورولا این گوشی را با فاصله کمی پس از عرضه به اندروید 8 اوریو به‌روزرسانی کند.

همه خبرهای کنفرانس IFA 2017 را اینجا بخوانید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۶/۹
قیمتش چقدر میشه وقتی بیاد تو ایران و احتمالا تا کی میاد