خانهاخبار
ال جی V30 امروز در 4 رنگ معرفی می‌شود

ال جی V30 امروز در 4 رنگ معرفی می‌شود

ال‌جی قرار است امروز گوشی V30 را در کنفرانس IFA 2017 رسما معرفی کند. ایوان بلس شب گذشته تصویر رندر شده‌ای از این گوشی منتشر و ادعا کرد که احتمالا در 4 رنگ معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۹

همان‌طور که می‌دانید، کنفرانس جهانی IFA 2017 آلمان از دیروز آغاز شد و حدودا به مدت یک هفته ادامه پیدا می‌کند. سازندگان بسیاری قصد دارند دستگاه‌های هوشمندشان را در این کنفرانس معرفی کنند و ال‌جی هم از این قاعده مستثنا نیست. احتمالا امروز شاهد رویداد زنده رونمایی از V30، تازه‌ترین پرچم‌دار ال‌جی از سری V، خواهیم بود. تنها چند ساعت به معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است اما شب گذشته تصویر رندر شده تازه‌ای از آن منتشر شد. در این تصویر شاهد V30 در رنگ‌های متعدد هستیم و حدس می‌زنیم که ال‌جی قصد دارد این گوشی را در همین طیف رنگی معرفی کند.

image

این تصویر شب گذشته توسط ایوان بلاس، فاش کننده معروف، در حساب کاربری شخصی‌اش در توییتر منتشر شد. در این تصویر شاهد LG V30 در 4 رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش هستیم. همچنین لوگوی B&O Play در پنل پشت این گوشی دیده می‌شود که البته ممکن است در نسخه جهانی آن وجود نداشته باشد. در خبرها و گزارش‌های هفته گذشته هم اشاره شده بود که ال‌جی برای تقویت تجربه صوتی در V30 با این کمپانی همکاری می‌کند.

علاوه بر کیفیت صدا، V30 به دوربین اصلی دوگانه باکیفیت مجهز شده است که دیافراگم فوق‌العاده 1.6 دارد. این گوشی همچنین به صفحه‌نمایش فول ویژن، رابط کاربری تازه و احتمالا چندین ویژگی جالب دیگر مجهز شده است و بی‌صبرانه منتظر برگزاری رویداد معرفی آن هستیم.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا V30 در هر 4 رنگ موجود در تصویر وارد همه بازارها می‌شود یا خیر. اخبار تکمیلی درباره مشخصات، قیمت و نسخه‌های مختلف این گوشی احتمالا امروز منتشر می‌شود.

سایر خبرهای کنفرانس IFA 2017 برلین را اینجا بخوانید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ساوه

۱۳۹۶/۶/۹
معرکس الجی

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۹
طبق این تصویر این لوگوی اضافی پشت v30 را کمی شلوغ و زشت میکنه ، سنسور اثر انگشت و نوشته و لوگوی ال جی به اندازه جاگیر هست