خانهاخبار
سامسونگ دستبند Gear Fit 2 Pro و ساعت Gear Sport را در IFA 2017 معرفی کرد

سامسونگ دستبند Gear Fit 2 Pro و ساعت Gear Sport را در IFA 2017 معرفی کرد

شرکت سامسونگ در رویداد خبری IFA 2017، از دست‌بند مچی Gear Fit 2 Pro و ساعت‌مچی هوشمند Gear Sport رونمایی کرده است.
۱۳۹۶/۶/۸

سامسونگ در هفته گذشته، فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 8 را معرفی کرد و این شرکت امروز در رویداد IFA 2017، از پوشیدنی‌های جدیدش با نام Gear Sport و Gear Fit 2 Pro رونمایی کرده است.

Gear Sport

image

 Gear Sportدر واقع یک ساعت‌مچی هوشمند با نمایشگر 1.2 اینچی گرد به شمار می‌رود که رزولوشن نمایشگر آن، 320 در 320 پیکسل است. برای نمایشگر، از لایه محافظ گوریلا گلس 3 استفاده شده است و مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری تضمین شده است؛ در واقع ساعت جدید سامسونگ از استاندارد 5ATM برخوردار شده است.

image

همچنین این ساعت مچی روی تغذیه کاربران نظارت می‎کند و Gear Sport به کاربران اجازه می‎دهد تا به برنامه‌های مختلف برای تناسب اندام دسترسی داشته باشند؛ این ساعت، راهی را پیش روی شما خواهد گذاشت که کمک می‌کند وزن خود را کاهش دهید. ساعت‌مچی هوشمند جدید سامسونگ، به تلویزیون‌های هوشمند این شرکت به واسطه برنامه Samsung Connect متصل می‌شود و از سرویس پرداخت اختصاصی سامسونگ با نام Samsung Pay از طریق NFC پشتیبانی خواهد کرد.

image

در مقایسه با ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 که یک سال پیش معرفی شد، Gear Sport ظرفیت باتری کم‌تری دارد (Gear Sport به یک باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و Gear S3 به یک باتری با ظرفیت 380 میلی‌آمپر ساعت دراختیار داشت). به همین جهت، شاید شارژدهی باتری Gear Sport کمتر از Gear S3 باشد اما احتمالاً می‌توانید تا یک روز روی شارژدهی آن حساب باز کنید.

image

نمایشگر Gear Sport، همچنین در مقایسه با صفحه‌نمایش 1.3 اینچی Gear S3 کوچکتر بوده و شرکت سازنده، رزولوشن صفحه‌نمایش را به همین جهت، کاهش داده است. هنوز مشخص نیست که آیا شرکت سامسونگ، مدل LTE ساعت‌مچی هوشمند Gear Sport را مانند Gear S3 عرضه خواهد کرد یا خیر. با این‌حال، ساعت‌مچی هوشمند جدید سامسونگ از استاندارد 5ATM برخوردار شده است که نشان می‌دهد Gear Sport مقاومت بیشتری نسبت به Gear S3 خواهد داشت زیرا ساعت‌مچی هوشمند گیر اس 3 که سال گذشته عرضه شد، تنها موفق به دریافت تأییدیه IP68 شده بود.

image

مشخصات سخت‌افزاری ساعت‌ Gear Sport در ادامه آمده است:

  • نمایشگر: 1.2 اینچی سوپر آمولد / طراحی گرد / رزولوشن 320 در 320 پیکسل
  • پردازنده: دو هسته‌ای با فرکانس 1.0 گیگاهرتز
  • حافظه رم: 768 مگابایت
  • فضای داخلی: 4 گیگابایت
  • باتری: 300 میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: 42.9 در 44.6 در 11.6 میلی‎متر / بدون احتساب بندها، ساعت سامسونگ 50 گرم وزن دارد
  • سیستم‌عامل: تایزن

Gear Fit 2 Pro

image

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، بخش زیادی از مشخصات‌فنی مچ‌بند Gear Fit 2 Pro فاش شده بود؛ حتی شرکت سامسونگ، این مدل را در وب‌سایت خود به نمایش گذاشت. با این‌حال، دست‌بند هوشمند جدید سامسونگ به‌تازگی به صورت رسمی معرفی شده است.

image

Gear Fit 2 Pro از یک نمایشگر دارای انحنای 1.5 اینچی برخوردار شده و پنل نمایشگر آن اولد است. همچنین، این دست‌بند مچی تا 5 اتمسفر در برابر فشار آب مقاومت می‎کند؛ دست‌بند جدید سامسونگ به طور اختصاصی برای شناگران طراحی شده است و به واسطه Seedo ON، می‌تواند حرکت دست شما را در آب ردیابی نماید و عملکردتان را ارزیابی کند. همچنین یک پایشگر ضربان قلب برای Gear Fit 2 Pro درنظر گرفته شده است که به طور دائم، ضربان قلب شما را اندازه‌گیری خواهد کرد.

image

دست‌بند Gear Fit 2 Pro با GPS همراه خواهد شد و می‌تواند نوع حرکت شما را نیز تشخیص دهد. خریداران در صورت انتخاب دست‌بند Gear Fit 2 Pro، یک سال اشتراک رایگان برای سرویس آنلاین Under Amour دریافت خواهند کرد. همچنین طرح‌هایی برای استفاده از سرویس Spotify درنظر گرفته شده است.

image

مچ‌بند هوشمند Gear Fit 2 Pro در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد و شرکت سازنده، آن‎را در اندازه‌های بزرگ و کوچک ارائه می‎دهد. نسخه بزرگ به بندهایی مجهز شده است که می‎تواند دور مچ دستی به بزرگی 158 تا 205 میلی‌متر جای بگیرد؛ نسخه کوچک‌تر نیز برای افرادی مناسب است که اندازه دور مچ دست‌ آن‌ها 125 تا 165 میلی‎متر باشد. 

image

اگر Gear Fit 2 Pro را با نسل قبل خود یعنی Gear Fit 2 مورد مقایسه قرار دهید، شباهت‌های زیادی را بین این دو پوشیدنی هوشمند خواهید یافت؛ این در حالی است که Gear Fit 2 در ژوئیه (June) سال 2016 معرفی شده. هر دو مچ‌بند هوشمند به نمایشگر 1.5 اینچی مجهز شده است؛ ظرفیت باتری آن‌ها 200 میلی‌آمپر بوده؛ 4 گیگابایت حافظه داخلی دارند و حافظه رم آن‌ها نیز 512 مگابایت است. با این‏حال، Gear Fit 2 Pro اندکی بزرگ‌تر از Gear Fit 2 است و تقریباً 4 گرم وزن بیشتری نسبت به نسخه «استاندارد» خود دارد.

مشخصات سخت‌افزاری ساعت‌ Gear Sport در ادامه آماده است:

  • نمایشگر: 1.5 اینچی سوپر آمولد / دارای انحنا / رزولوشن 216 در 432 پیکسل
  • پردازنده: دو هسته‌ای با فرکانس 1.0 گیگاهرتز
  • حافظه رم: 512 مگابایت
  • فضای داخلی: 4 گیگابایت
  • باتری: 200 میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد:25.0 در 51.4 میلی‌متر / مدل کوچک‌تر، 33 گرم و مدل بزرگ‌تر، 34 گرم وزن دارد
  • سیستم‌عامل: تایزن

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۶/۱۱
بعداز اعلام قیمتش در ایران بیشتر در مورد خریدش اعلام نظر کن :))

amin

۱۳۹۶/۶/۹
کی میتونیم بخریمش ?

amin

۱۳۹۶/۶/۹
کی میاد اینور بخریمش ؟