خانهاخبار
ایسوس از هدست واقعیت ترکیبی خود با ظاهری خاص رونمایی کرد

ایسوس از هدست واقعیت ترکیبی خود با ظاهری خاص رونمایی کرد

کمپانی ایسوس در نمایشگاه IFA 2017 از محصولات جدید خود شامل لپ‌تاپ‌های سری ذن‌بوک و هدست واقعیت ترکیبی مخصوص سیستم عامل ویندوز خود رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۶/۹

این هدست از طراحی و ظاهر زیبایی برخوردار است که یادآور طراحی قاب پشتی ذن‌فون ۲ دیلاکس است و از بسیاری از هدست‌های واقعیت ترکیبی که تولید کنندگان لپ‌تاپ در ماه‌های اخیر معرفی کردند نیز زیباتر است. کمپانی تایوانی از یک کاور چند ضلعی در پنل جلوی این هدست استفاده کرده که از شش درجه مختلف آزادی برای حرکت، بدون نیاز به سنسور پشتیبانی می‌کند.

image

کمبود سنسور یکی از ویژگی‌های کلیدی واقعیت مجازی مایکروسافت است، اما ایسوس قصد دارد تا اولین تلاش‌های خود را تحت دسته بندی واقعیت ترکیبی معرفی کند. تجربه‌های واقعیت مجازی ارائه شده توسط هدست‌هایی مانند اوکولوس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو نیز با پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز ۱۰ سازگاری دارند و مایکروسافت در حال حاضر از محتوای SteamVR نیز پشتیبانی می‌کند. هدست مذکور از رزولوشن 3K بهره‌مند است و حدود ۴۵۰ گرم وزن دارد که آن را به یکی از سبک‌ترین نمونه‌ها تبدیل نموده است.

طبق اعلام ایسوس، این هدست تا پایان سال با قیمت ۴۴۹ یورو (معادل ۵۳۵ دلار) وارد بازار می‌شود، اما اعلام نشده که آیا کنترلرهای موجود برای آن هم به همراه خود هدست فروخته می‌شوند یا باید به طور جداگانه خریداری شوند.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)