خانهاخبار
انتشار تصاویر رندر شده تازه Xperia XZ1 یک روز پیش از معرفی

انتشار تصاویر رندر شده تازه Xperia XZ1 یک روز پیش از معرفی

سونی قرار است فردا در IFA 2017 سه گوشی تازه معرفی کند. امروز تصاویر و اطلاعات تازه‌ای از Xperia XZ1، پرچم‌دار تازه سونی در توییتر منتشر شد.
۱۳۹۶/۶/۸

دقیقا یک روز تا معرفی گوشی‌های تازه سونی باقی مانده است. این کمپانی ژاپنی احتمالا از 3 گوشی هوشمند تازه در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین رونمایی می‌کند که سطح بالاترین آن‌ها Xperia XZ1 است.

امروز هم تصاویر رندر شده تازه‌ای از گوشی Xperia XZ1 توسط رولاند کوانت در توییتر منتشر شد. همان‌طور که می‌دانید، این فاش کننده معروف تقریبا یک هفته پیش هم تصاویری از این گوشی را در حساب رسمی توییترش منتشر کرده بود اما جزئیات بیشتری در تصاویر امروز دیده می‌شود.

حالا می‌دانیم که گوشی مذکور احتمالا در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی معرفی می‌شود. در این تصاویر تازه همچنین شاهد نمای کامل از پنل پشت هستیم و متوجه می‌شویم که ظاهرا خطوط آنتن این گوشی به‌جای پنل پشت، در کناره‌ها قرار دارند. این ویژگی از جالب‌توجه‌ترین نکات طراحی در Xperia XZ1 به شمار می‌آید.

رولاند کوانت همچنین در توییتش اضافه کرده که وزن XZ1 احتمالا 156 گرم و ضخامتش هم 7.4 میلی‌متر است. او تأیید کرده است که این گوشی به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 HDR و باتری 2700 میلی‌آمپری مجهز می‌شود.

تنها یک روز دیگر تا معرفی این گوشی باقی مانده است. همه ویژگی‌ها و مشخصات فنی این گوشی احتمالا فردا رسما منتشر می‌شود. خبرهای کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین را اینجا دنبال کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

tv

۱۳۹۶/۶/۹
و کماکان همان آجور همیشگی با نیم متر حاشیه بالا و پایین صفحه نمایش!

Pouya

۱۳۹۶/۶/۸
طراحیش افتضضضضاس

وحید

۱۳۹۶/۶/۸
چه گوشی حاشیه داری :|

امیرحسین

۱۳۹۶/۶/۸
سونی کی میخواد برگرده به رقابت با شرکتای دیگه بابا الان گوشی هایی با حاشیه زیاد اصلااااا طرفدار نداره خو باعث ورشکستگیت میشه واقعا مدیران سونی درک نمیکنن یا علمشو ندارن

محمد

۱۳۹۶/۶/۸
تنها کاری که سونی انجام میده سایز صفحه رو عوض میکنه و جای فلش و دوربین رو جا بجا میکنه میشه طرح جدید