خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی ضدآب بلک‌بری در ماه اکتبر

احتمال معرفی گوشی ضدآب بلک‌بری در ماه اکتبر

کمپانی معروف بلک‌بری چند روزیست که دوباره به صدر خبرها بازگشته است. گفته می‌شود که این کمپانی قرار است به‌زودی دو گوشی تازه معرفی کند و یکی از آن‌ها به صفحه‌نمایش کاملا لمسی مجهز می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۸

چند روزی می‌شود که خبرهای مختلفی درباره دو گوشی تازه بلک‌بری می‌شنویم. امروز هم گزارش تازه‌ای منتشر شده و ادعا کرده است که یکی از آن‌ها به‌زودی معرفی می‌شود.

به گزارش Engadget، گوشی جدید این سازنده با صفحه‌نمایش کاملا لمسی و بدون صفحه‌کلید فیزیکی در ماه اکتبر معرفی می‌شود. این گوشی که گواهینامه IP67 دریافت کرده، قرار است اولین گوشی بلک‌بری با مقاومت در مقابل نفوذ آب و گردوخاک باشد. خبر اصلی درباره این گوشی از سوی فرانسوا ماهیو، مدیر ارشد TCL که گوشی‌های بلک‌بری را تولید می‌کند، منتشر شده است.

هدف اصلی کمپانی بلک‌بری از ساخت این گوشی اندرویدی، امکان‌پذیر کردن استفاده از آن در همه شرایط جوی و آب و هوایی بیان شده است.

البته نمی‌توانید این گوشی را با خودتان در غواصی هم به همراه ببرید اما قطعا قادر خواهید بود در هنگام بارش باران یا در استخر، بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن استفاده کنید. این گوشی ظاهرا قرار است به یک باتری بزرگ هم مجهز شود و حدودا 26 ساعت دوام بیاورد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، مدت‌زمان استفاده از این گوشی در صورت شارژ کامل و استفاده معمولی، 2 روز خواهد بود.

جالب است بدانید که فرانسوا ماهیو درباره این گوشی ادعا کرده است که پس از معرفی و عرضه آن انتظار دارد برخی از کاربران آیفون و گلکسی سامسونگ، گوشی‌هایشان را با این بلک‌بری تازه عوض کنند. ماهیو ابراز امیدواری کرده است که این کاربران احتمالا ویژگی دوام سطح انرژی و طول عمر باتری این گوشی را یکی از نکات قوت آن می‌دانند و ممکن است به همین خاطر آن را تهیه کنند.

در حال حاضر جزئیاتی درباره این گوشی کاملا لمسی منتشر نشده است اما می‌دانیم که نسبت به KEYone با آن صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY کاملا متفاوت است. فعلا حدس می‌زنیم که این گوشی شبیه به DTEK 60 با صفحه کاملا لمسی باشد.

image

 

مطمئن نیستیم که این گوشی ضدآب بلک‌بری همان BBD100-1 در خبرهای روز گذشته است یا خیر. اگر این گوشی بی‌نام‌ونشان BBD100-1 باشد، احتمالا یک گوشی میان رده با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 626، صفحه‌نمایش با وضوح تصویر 1080 و 4 گیگابایت رم خواهد بود.

ممکن است کمپانی‌های بلک‌بری و TCL اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی‌ها را به‌زودی در خلال برگزاری کنفرانس جهانی IFA 2017 منتشر کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۶/۱۲
من کیوان دارم و با نصب نرم افزارهای زیاد تابحال هیچ لگی نداشته گوشیم. ضمنا استفاده از پردازنده 625 خیلی به شارژ طولانی نگه داشتنش کمک کرده

امیر

۱۳۹۶/۶/۱۰
امیدوارم سی پی یوش قوی باشه، حیف کی وای به این زیبایی که سی پی یوش در حد پرچمدار های امسال نبود.
بلک بری تکه

نیما

۱۳۹۶/۶/۹
سلام، اگه دوسیمکارت باشه عالیه

شهرام

۱۳۹۶/۶/۸
همانطور که پیشبینی شده بود کمپانی بلک بری حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و دردسرهای بسیاری در بازار رقابت اسمارت فون, برای غولهای بزرگی همانند اپل وسونی و متورلا و مایکروسافت ایجاد خواهد کرد . فراموش نشود که بلک بری تکنولوژی خاصی برای انسانهایی با افکار خاص وویژه خواهد بود.