خانهاخبار
ایسر و معرفی اولین تبلت هیبریدی بدون فن دنیا با حافظه گرافیکی مجزا و پردازنده نسل 8 اینتل

ایسر و معرفی اولین تبلت هیبریدی بدون فن دنیا با حافظه گرافیکی مجزا و پردازنده نسل 8 اینتل

شرکت ایسر روزهای پرکاری را در IFA 2017 پشت سر می‌گذارد و در حال معرفی رده جدید محصولات خود است. این‌ شرکت به تازگی از تبلت جدیدی رونمایی کرد به آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل و پردازش‌گر گرافیکی مجزا ساخت انویدیا بهره می‌برد و در تولید آن از فن خنک کننده استفاده نشده است.
۱۳۹۶/۶/۹

ایسر در IFA 2017 از تبلت جدید خود رونمایی کرد که خودش آن را اولین تبلت هیبریدی بدون فن دنیا می‌خواند که به پردازش‌گر گرافیکی مجزا نیز مجهز است. این تبلت که جدیدترین عضو خانواده تبلت‌های Switch است، Switch 7 black edition نامیده شده اما بر خلاف اسمش به نمایش‌گر ۱۳.۵ اینچی مجهز است. این صفحه نمایش از رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل بهره مند است و در بدنه‌ای از جنس آلومنیوم برس خورده جای گرفته.

این دستگاه از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل Core i7 و  پردازش‌گر گرافیکی انویدیا MX150 بهره مند است. ظاهر Switch 7 به سرفیس پرو شباهت دارد و ایسر طراحی خاص خود را برای پایه این تبلت به کار گرفته؛ تنها لازم است کلید مخصوصی را که در پایین نمایش‌گر قرار دارد بفشارید تا دستگاه را روی سطح صاف قرار دهید تا پایه به طور خودکار باز و آماده استفاده شود.

از جمله قابلیت‌های دیگر این تبلت می‌توان به پشتیبانی از قلم استایلوس Wacom، حسگر اسکن اثر انگشت که زیر لایه شیشه‌ای قرار گرفته که با پشتیبانی از ویندوز Hello امکان ورود امن به محیط کاربری را فراهم می‌کند، اشاره نمود.

ایسر Switch 7 Black Edition حدود ۱.۱ کیلو گرم وزن دارد و در ماه دسامبر با قیمت پایه ۱۶۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

سایر خبرهای مرتبط با نمایشگاه IFA 2017 را در این صفحه مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)