خانهاخبار
تصاویر واقعی Mi A1، گوشی جدید شیائومی با حاشیه کم‌تر از گلکسی نوت 8!

تصاویر واقعی Mi A1، گوشی جدید شیائومی با حاشیه کم‌تر از گلکسی نوت 8!

به‌تازگی، تصاویر واقعی از گوشی جدید شیائومی Mi A1 منتشر شده است که نشان می‌دهد این سازنده، گوشی بدون حاشیه متفاوتی را عرضه خواهد کرد. این گوشی از سه طرف، فاقد حاشیه است و حاشیه‌ی موجود در لبه‌ی بالای نمایشگر نیز، ضخامت بسیار کمی دارد.
۱۳۹۶/۶/۸

گفته می‌شود شرکت شیائومی روی یک گوشی مبتنی بر پروژه اندروید وان مشغول به کار است و این مدل با نام شیائومی Mi 1A عررضه خواهد شد. شایعات پیشین، به این موضوع اشاره دارد که شیائومی Mi A1، نسخه‌ای از گوشی Mi 5X خواهد بود که سیستم‌عامل اندروید را بدون رابط‌کاربری MIUI به همراه دارد. با این‎حال، شایعه تازه منتشر شده بخشی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز شیائومی Mi 1A را به تصویر می‌کشد.

image

یک کاربر در شبکه اجتماعی Weibo، تصویری را منتشر کرده است که گمان می‌رود مربوط به گوشی جدید شیائومی یعنی Mi A1 خواهد بود. در این تصاویر، گوشی بدون حاشیه به نمایش گذاشته می‎شود که در اطراف صفحه‌نمایش، هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد. حتی حاشیه‌های که در بالای نمایشگر جای گرفته است؛ نازک‌تر از حاشیه‌های اطراف نمایشگر در فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ است.

 برخلاف می میکس که حاشیه بالای نمایشگر در آن حذف شده بود و تنها حاشیه کمی در پایین صفحه‌نمایش به منظور جای‌گیری دوربین سلفی قرار داشت، Mi A1 هیچ حاشیه‌ای در پایین صفحه‌‍نمایش ندارد؛ نمایشگر این محصول از سه طرف بدون حاشیه بوده و حاشیه بالای نمایشگر نیز احتمالاً به منظور جای‌گیری دوربین سلفی و دیگر سنسورها در نظر گرفته شده است. باید اشاره کرد که Mi A1 در وب‎سایت شرکت سازنده نیز به نمایش گذاشته شده است؛ هرچند، شرکت شیائومی به سرعت این گوشی را از لیست گوشی‎های هوشمند خود از سری Mi حذف کرد.

image

اگر تصاویر منتشر شده صحت داشته باشد، شیائومی Mi A1 به هیچ عنوان نسخه‌ای از گوشی می 5 ایکس نخواهد بود و با گوشی‌های پیش‌تر عرضه شده توسط شیائومی نیز تفاوت دارد. همچنین تصاویر تازه منتشر شده، به این موضوع اشاره دارد که شیائومی Mi A1 نسخه‌ای از رابط‌کاربری اختصاصی شرکت سازنده را اجرا می‌کند؛ به همین جهت، بعید می‌دانیم Mi A1 محصولی مبتنی بر پروژه اندروید وان گوگل باشد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست گوشی شیائومی Mi A1 چه مشخصات سخت‏افزار خواهد داشت؛ همچنین، مشخص نیست شرکت سازنده با عرضه این محصول چه هدفی را دنبال می‌کند. این در حالی است که گوشی بدون حاشیه جدید شیائومی با نام Mi Mix 2 تا چند هفته دیگر معرفی خواهد شد. در رابطه با زمان عرضه گوشی بدون حاشیه Mi A1، در حال‌حاضر اطلاعات چندانی ارائه نشده است؛ با این‌حال، شرکت شیائومی در 5 سپتامبر (14 شهریور) رویدادی را به منظور عرضه جهانی گوشی Mi 5X برگزار خواهد کرد و ممکن است اطلاعاتی در رابطه با گوشی بدون حاشیه Mi A1 نیز ارائه شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۶/۸
درسته که حاشیه هاش از نوت 8 کمتره ولی بازم نوت 8 حاشیه هاش واقعا کم هستن.درضمن نوت 8 بهترین گوشی امسال هستش????

Keyhan

۱۳۹۶/۶/۸
خیلی زور داره شیاومی خودش اولین برند معروفی بوده که پرچمدار بدون حاشیه ساخته پرچمدارشم با اینکه سال ۲۰۱۶ اومده از همه نظر برتر از این کنترل تلویزیونه بعد جی اس ام میگه با حاشیه کمتر از نوت هنگ! نمیتونید تو یک مطلب سامهنگو تبلیغ نکنید؟ سخته؟