خانهاخبار
اطلاعات تازه از نوع و اندازه صفحه نمایش Pixel 2 XL

اطلاعات تازه از نوع و اندازه صفحه نمایش Pixel 2 XL

براساس یک شایعه جدید، گوشی Pixel 2 XL به نمایشگر OLED مجهز خواهد شد؛ همچنین حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گوشی پرچمدار جدید گوگل کاهش می‌یابد.
۱۳۹۶/۶/۸

حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر و استفاده از پنل‌های اولد در گوشی‌های پرچم‌دار، به ویژگی‌های استانداردی مبدل شده که امروزه بسیاری از سازندگان را برای عرضه چنین محصولاتی به تکاپو واداشته است. شرکت گوگل، یکی از این سازندگان است که براساس شایعات روی یک گوشی بدون حاشیه برای اواخر امسال کار می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Pixel 2 XL به نمایشگر 5.99 اینچی OLED مجهز خواهد بود؛ شرکت گوگل، تصمیم دارد تا حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر را در مقایسه با پیکسل‌های سال گذشته کاهش دهد. با این‌حال، گوشی پیکسل 2 که تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد؛ همچنان حاشیه‌های زیادی دارد.

image

شاید در ابتدا کمی عجیب به‎نظر برسد که دو گوشی از یک خانواده و با دو طراحی مختلف راهی بازار شود؛ این در حالی است که پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، طراحی مشابهی دارند. در همین رابطه، گفته می‌شود که شرکت گوگل پروژه توسعه یک گوشی بزرگ (که پیش‌تر قرار بود به عنوان پیکسل 2 وارد بازار شود) با اسم‌رمز Muskie را متوقف کرده است؛ به همین جهت، گوشی Taimen را که توسط شرکت ال‌جی در حال آماده‌سازی است، به عنوان Pixel 2 XL عرضه می‌کند. این در حالی است که Walleye (اسم‌رمز گوشی پیکسل 2) توسط شرکت اچ‌تی‌سی تولید خواهد شد.

تفاوت سازندگان گوشی‌های پیکسل 2، باعث می‌شود تا طراحی این دو تا حدی با یک‌دیگر تفاوت داشته باشد؛ با این وجود، هیچ‌یک به دوربین دوگانه یا حسگر اثرانگشت یکپارچه مجهز نمی‌شود. Pixel 2 XL همچنین به نمایشگر اولد با رزولوشن Quad HD مجهز خواهد بود؛ این در حالی است که پیکسل 2 با نمایشگر 5 اینچی Full HD وارد بازار می‌شود.

براساس شایعات، چیپ‌ست اسنپدراگون 836 کوالکام قدرت پردازشی گوشی‌های پیکسل 2 را تأمین خواهد کرد؛ در حال‌حاضر، تمامی گوشی‌های پرچم‌دار از جمله گلکسی اس 8، گلکسی نوت 8، HTC U11 و اکسپریا XZ Premium به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و حتی گوشی جدید ال‌جی که با نام LG V30 تا چند ساعت دیگر معرفی خواهد شد؛ از همین تراشه استفاد خواهد کرد. به همین جهت، گمان می‌رود گوشی‌های پیکسل 2 قدرت پردازشی بیشتری در مقایسه با پرچم‌داران فعلی بازار داشته باشد.

علاوه‌براین، گفته می‌شود شرکت گوگل، جک هدفون را از گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش حذف خواهد کرد؛ در نتیجه به درگاه یواس‌بی تایپ سی برای اتصال هدفون به گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال محدود خواهید شد. علاوه‌براین، اعلام شده است گوگل در 5 اکتبر (13 مهر) از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۸
بروز رسانی و ارتقا طولانی اندروید

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۸
تلفن همراه گوگل پیکسل 2 باید عالی بشه با پشتیبانی طولانی و عالی از بروز رسانی های انرژی و حتی ارتقا اما خیلی دوست داشتم و دارم که این تلفن همراه با تراشه در راه کوآلکوم با نام احتمالی 845 و به احتمال زیاد تکنولوژی ساخت 7 نانومتری همراه شود حتی به قیمت دیرتر معرفی و عرضه شدن آن ، البته قیمت بسیار بسیار بالای گوگل پیکسل فعلی هرگز فراموش نمیشه و فکر میکنم قیمت این گوگل پیکسل 2 در راه بسیار بسیار بسیار بالا باشد که امیدوارم اینطور نباشه برای آن هایی که قصد خریدش رو دارن
??
Amen