خانهاخبار
معرفی آیفون 7s و 7s Plus با ابعادی بزرگ‌تر از نسل قبل

معرفی آیفون 7s و 7s Plus با ابعادی بزرگ‌تر از نسل قبل

گزارش جدیدی منتشر شده است که ابعاد آیفون 7s و آیفون 7s پلاس اپل را فاش می‎کند. با توجه به شایعه اخیر، آیفون‌های 7s اپل در مقایسه با نسل قبل ضخامت بیشتری خواهند داشت.
۱۳۹۶/۶/۷

در شایعات گذشته، گزارشی مبنی بر عرضه آیفون‌های جدید اپل با پنل پشتی از جنس شیشه منتشر شده بود و گمان می‌رفت به علت تغییر جنس بدنه، آیفون‌های 7s اپل در مقایسه با آیفون‌های 2016 ضخامت بیشتری خواهند داشت. یک گزارش جدید توسط وب‌سایت Technobuffalo، شایعات پیشین را تأیید کرده و براساس یک منبع قابل‌اعتماد، ابعاد آیفون 7s و آیفون 7s پلاس را فاش نموده است.

image

براساس اطلاعاتی که وب‌سایت Technobuffalo در اختیار دارد، آیفون‌های 7s اپل از نظر طول، عرض و ضخامت از آیفون‌های 7 بزرگ‌تر خواهند بود. در ادامه، ابعاد آیفون 7، آیفون 7s، آیفون 7 پلاس و آیفون 7s پلاس برای مقایسه آمده است:

نام مدل / ابعاد

آیفون 7

آیفون 7s

آیفون 7 پلاس

آیفون 7s پلاس

طول (میلی‌متر)

138.3

138.44

158.2

158.37

عرض (میلی‌متر)

67.1

67.26

77.99

78.1

ضخامت (میلی‌متر)

7.1

7.21

7.3

7.41

همان‌طور که در جدول فوق مشاهده می‌کنید، آیفون 7s و آیفون 7s پلاس با 0.1 میلی‌متر ضخامت بیشتر عرضه خواهند شد؛ در حالی‌که طول یا درازای این دو گوشی تنها 0.01 میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. تفاوت طول، عرض و ضخامت گوشی‌های آیفون‎ 7s در مقایسه با نسل قبل به اندازه‌ای کم است که چندان متوجه آن نخواهید شد.

image

از آنجایی‌که آیفون‌های جدید از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، بدیهی است اپل فضای بیشتری برای گنجاندن قطعات سخت‌افزاری لازم درون گوشی آیفون جدید خود احتیاج دارد. به همین جهت، آیفون‌های 7s ضخیم‌تر، کشیده‌تر و عریض‌تر در مقایسه با نسل قبل خواهند بود.

گفته می‌شود تغییر جنس بدنه، باعث خواهد شد تا اپل آیفون 8، آیفون 7s و آیفون 7s پلاس را در رنگ‌بندی محدود ارائه دهد؛ آن‌طور که پیداست، امسال فقط سه رنگ مشکی، نقره‌ای و «مسی» آیفون‌های 2017 اپل عرضه خواهد شد. در رابطه با زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل، شایعات پیشین به 12 سپتامبر (21 شهریور) به عنوان زمان احتمالی برای معرفی آیفون‌های جدید اپل اشاره می‌کنند.

گفته می‌شود اپل در این روز، از سه گوشی آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ هرچند، ممکن است آیفون 8 با تأخیر بیشتری عرضه شود یا عرضه اولیه آن به 5 میلیون واحد محدود باشد. آیفون 7s و 7s Plus برخلاف آیفون 8 با حسگر تاچ‌آی‌دی ارائه خواهد شد و حاشیه‌های ضخیم در اطراف نمایشگر حفظ می‌شود. آیفون 8 نیز به عنوان پرچم‌دار جدید اپل با نمایشگر بدون لبه OLED ارائه خواهد شد و تنها از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی برای احراز هویت کاربران استفاده خواهد کرد.

با وجود تغییرات صورت گرفته در جنس بدنه آیفون 7s و آیفون 7s پلاس و پشتیبانی این دو مدل از قابلیت شارژ بی‌سیم، آیفون‌های 7s اپل با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهد شد. هرچند، آیفون 8 به دلیل تغییرات عمده با قیمتی نزدیک به 1000 دلار برای مدل پایه آن با 64 گیگابایت حافظه در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

hy

۱۳۹۶/۶/۸
چیزایی که ایشیپهای اپل مسخره میکردن و الان دقیقا همونارو نواوری میدونن. صفحه بزرگ.حاشیه کم.شارژ بی سیم.صفحه نمایش امولدی.ابعاد کشیده و درازتر.ضد اب بودن.ولی چه فایده از رو نمیرن و نمیدونن همه اینارو بقیه چند ساله دارن استفاده میکنن.خزفون=تقلید

dead man

۱۳۹۶/۶/۷
اونوقت سامي اومده ي دوربين دوگانه انداخته رو نوتش عرضشو تا ٨ ميليميتر برده!قشنگ معلومه عجله داشته گوشيرو بفرسته بيرون!!اين نشون ميده كه بفكر مردم نيست ب فكر جيب خودشه كه بيشتر بفروشه

ایمان

۱۳۹۶/۶/۷
پردازندشون A11 هست یا A10؟

سپهر

۱۳۹۶/۶/۷
دلیل واقعیش اینه که کسی که ایفون ۷ داشته و حالا ۷ اس میخره نتونه از قاب قبلیش استفاده کنه و مجبور بشه قاب جدید بخره