خانهاخبار
Honor V9 Mini فاش شد؛ میان‌رده‌ای جذاب با ضخامت کم

Honor V9 Mini فاش شد؛ میان‌رده‌ای جذاب با ضخامت کم

به‌تازگی، دو تصویر واقعی از یک گوشی که گفته می‌شود Honor V9 Mini هوآوی است، به‌دست آمده که نشان می‌دهد ساب‌برند آنر هوآوی روی یک گوشی میان‌رده کار می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۷

تصاویر تازه منتشر شده از Honor V9 Mini توسط یک منبع مطلع در صنعت گوشی‌های هوشمند در شبکه Weibo فاش شده است. گفته می‌شود مدل فاش شده در تصاویر جدید، نسخه‌ای کوچک‌تر از فبلت Honor V9 هوآوی خواهد بود که در اوایل سال عرضه شد.

بدنه این گوشی فلزی بوده و آبی است؛ با این‌حال، ابعاد کوچک‌تری در مقایسه با Honor V9 دارد و با کمی دقت در تصاویر صحت این ادعا مشخص می‌شود. برای راهنمایی بیشتر، باید اشاره کرد که محصول آبی رنگ در زیر گوشی Honor V9 قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد Honor V9 Mini برخلاف آنر وی 9 به نمایشگری 5.4 یا 5.5 اینچی مجهز شده است؛ هرچند از آنجایی‌که این تصویر تنها بدنه پشتی گوشی را نشان می‌دهد، چندان ابعاد صفحه‌نمایش در آن مشخص نیست.

image

در لبه پایین دستگاه، تعدادی حفره دیده می‌شود که مربوط به بلندگوی استریو گوشی است و البته، درگاه یواس‌بی در لبه پایین دستگاه و در بین بلندگوهای استریو قرار گرفته است. باید اشاره کرد که محصول مورد بحث، به هیچ عنوان گوشی Honor 6C نیست؛ در لبه پایین دستگاه، تفاوت‌هایی وجود دارد. هم‌چنین این تصاویر نشان می‌هد که در لبه‌ی پایین دستگاه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار ندارد؛ هرچند، ممکن است هوآوی آن‌را به لبه بالای دستگاه منتقل کرده باشد.

از آنجایی‌که جزئیات چندانی پیرامون این مدل وجود ندارد، قضاوت پیرامون آن یا حتی مشخصات‌فنی که ارائه خواهد داد؛ غیرممکن به‎نظر می‌رسد. به همین جهت، نمی‌دانیم محصول فاش شده یک گوشی جمع‌وجورتر از سری Honor V با همان مشخصات Honor V9 است که تنها با نمایشگر کوچک‌تر از 5.7 اینچ عرضه خواهد شد یا هوآوی، سایر مشخصات سخت‌افزاری آن‌را مانند تراشه، حافظه رم و ... کاهش داده است تا این مدل قیمت‌ کم‌تری داشته باشد.

در صورت عرضه Honor V9 Mini با مشخصات سخت‌افزاری مشابه با Honor V9، انتظار می‌رود این مدل به چیپ‌ست Kirin 960، حداقل چهار گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و یک شاتر سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده باشد. وب‌سایت Android Headlines اشاره می‌کند که محصول مورد نظر در چین عرضه خواهد شد؛ با توجه به اینکه Honor V9 نیز یک محصول اختصاصی برای عرضه در بازار چین بود، صحت این ادعا چندان غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۶/۸
دیگه دنیای گوشی اشباع شده و طرفداران نمیدونن دقیقا باید برای به کرسی نشوندن حرفاشون و دلایل منطقیشون رو چه موضوعاتی تمرکز کنن