خانهاخبار
نظرسنجی: آیا گلکسی نوت 8 انتظارات شما را برآورده کرد؟

نظرسنجی: آیا گلکسی نوت 8 انتظارات شما را برآورده کرد؟

بسیاری معتقدند Galaxy Note 8 بهترین گوشی است که سامسونگ تا کنون ساخته ولی عده‌ای دیگر از انتظار بیشتری از این فبلت داشتند. در این مطلب از شما این سوال را می‌پرسیم که نوت 8 سامسونگ توانسته است به عنوان یک پرچمدار انتظارات شما را برآورده سازد؟
۱۳۹۶/۶/۷
image

چند روز پیش سامسونگ از پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود رونمایی کرد. گلکسی نوت 8 آمده است تا بهترین لقب بهترین گوشی‌ هوشمند را در تمام زمینه‌ها از آن خود کند و خاطره تلخ نوت 7 را از یاد کاربران ببرد.

این گوشی فبلت پرچمدار مجهز به نمایشگر بدون لبه 6.3 اینچی است و برای اولین بار مجهز به دوربین دوتایی شده. استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835/اگزینوس 8895 و به خدمت گرفت 6 گیگابایت حافظه رم اجرا سریع و بی‌وقفه بازی‌ها و برنامه‌ها را تضمین می‌کند.

رنگ‌های جدید Galaxy Note 8 از جمله ویژگی‌هایی است که به جذابیت این گوشی می‌افزاید هرچند که از نظر قیمت برای جیب خیلی از کاربران گران تمام می‏شود.

در این مطلب از شما می‌پرسیم آیا گلکسی نوت 8 انتظارات شما را به عنوان پرچمدار جدید سامسونگ برآورده کرده است؟ در این نظرسنجی شرکت کنید و نظرات خود را در کامنت‌ها با ما و سایر خوانندگان جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

اسدالله

۱۳۹۶/۹/۱۳
من اینقدر در موردش شنیدم و خوندم تا یکی خریدم
واقعا باید گفت اصلا جالب نیست و خصوصا با این قیمت اصلا ارزش خرید هم نداره

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۱۳
نه احتمال اینکه بهترین بشه زیر صفره

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۶/۹
اره اره.این اتفاق که نوت 8 بهترین گوشی امسال نشه زیر صفر هستش :)))

omid

۱۳۹۶/۶/۹
خخخ عینکتو بزن پیر مرد اون اشغال نیست اون چیزیه که از گلگسی بهتره اون چیزی نیست جزء هواوی

omid

۱۳۹۶/۶/۹
نظر مارو نمایش بده اخه این سامی هنگیا چی دارن اینقدر طرفداریشون رو میکنین و خخخ همینجوری چرت داره میگه جی اس ام اینقدر طرفداری نکن