خانهاخبار
پرچم‌دار LG V30 از نمایی نزدیک؛ حاشیه‌های کم، چالش جدی پرچم‌داران اپل و سامسونگ!

پرچم‌دار LG V30 از نمایی نزدیک؛ حاشیه‌های کم، چالش جدی پرچم‌داران اپل و سامسونگ!

به‌تازگی، تصویر واقعی از گوشی پرچم‌دار LG V30 منتشر شده است که تأیید می‌کند حاشیه‌های اطراف نمایشگر در این گوشی بسیار نازک خواهد بود.
۱۳۹۶/۶/۶

همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، شرکت ال‎جی گوشی پرچم‌دار جدیدش را تا چند روز آینده معرفی خواهد کرد. این گوشی که LG V30  نامیده می‎شود، به نمایشگری بدون حاشیه و دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. به‌تازگی، تصویر واقعی از این مدل منتشر شده است که LG V30 را از نمایی نزدیک به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که در تصاویر جدید مشخص شده است، LG V30 از طراحی بدون لبه برخوردار است؛ حاشیه‌های موجود در اطراف نمایشگر در مقایسه با LG G6 کاهش یافته و بخش بیشتری از پنل جلوی گوشی به صفحه‌نمایش 6 اینچی ال‌جی وی 30 اختصاص می‌یابد.

image

هم‌چنین لوگوی شرکت ال‌جی از حاشیه پایین نمایشگر حذف شده و به پنل پشتی دستگاه منتقل شده است. براساس شایعات، پرچم‏دار جدید ال‎جی به عنوان اولین محصول این سازنده با پنل نمایشگر OLED راهی بازار خواهد شد و البته، خبری از نمایشگر ثانویه در بالای صفحه‌نمایش اصلی نیست. در بالای صفحه‌نمایش، نواری نرم‌افزاری با نام Floating Bar وجود دارد که دسترسی به برخی از برنامه‌ها و قابلیت‌های گوشی را ساده‌تر می‌کند. هم‎چنین، رزولوشن نمایشگر مانند ال‌جی جی 6، Quad HD + خواهد بود و نسبت ابعاد نمایشگر 2 به 1 است.

از دیگر مشخصات فاش شده برای گوشی LG G6، می‌توان به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام و شش گیگابایت رم اشاره کرد. هم‎چنین، شرکت ال‌جی تأیید کرده است که LG G6 از چیپ مبدل صوتی Hi-Fi Quad DAC (تبدیل دیجیتال به آنالوگ) برخوردار خواهد بود و تمامی نسخه‌ها از جمله استاندارد و پلاس با این تراشه عرضه می‎شود.

image

همان‌طور که گفته شد، شرکت LG V30 در دو نسخه «استاندارد» و «پلاس» عرضه خواهد شد که مدل پلاس با 128 گیگابایت به فروش خواهد رسید؛ نسخه پایه نیز به 64 گیگابایت حافظه مجهز شده است. شرکت ال‌جی، LG V30 را با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به قیمت 700 دلار به فروش خواهد رساند؛ مدل دیگر آن با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به 875 دلار قیمت دارد.

تصویر تازه منتشر شده، هم‌چنین تأیید می‎کند که LG V30 از نسخه شخصی‌سازی شده سیستم‎عامل اندروید برخوردار خواهد بود و درگاه یواس‌‌بی تایپ سی در لبه پایین نمایشگر جای گرفته است. البته، جک هدفون از پرچم‌دار جدید ال‌جی حذف نشده است و گمان می‌رود جک 3.5 میلی‌متری صدا در لبه بالای نمایشگر قرار بگیرد. LG V30، 9 شهریور به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تا اوایل مهر راهی بازار می‌شود؛ هرچند، مشخص نیست LG V30 + به صورت گسترده به فروش خواهد رسید یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

بیتا

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
گوشی فقط سونی اونم پرچم دارش اینارو ول کنید بابا

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۱۱
آره جون خودت دیدی این مسئله فقط مربوط به سری های دوم جی فور به بعد بودش که خارج از خاک کره و هنگ کنگ ساخته می شد و جمع شد رفت و دیگه هیج کدوم از گوشی های دیگش اعم از بالارده میان رده و پایین رده.و پرچمدارش این مشکلو نداشته و حتی یه دونه گزارش برد سوختنو ارش بیرون نیومده

amir

۱۳۹۶/۶/۸
سعید بسسسسه
.
.
.
حالمون بد شد از بس نظر دادی
.
.
اونم نه نظر کارشناسانه نظر الکی

سعید

۱۳۹۶/۶/۸
همون اول بردش میسوزه و بوت لوپ میشه

Kiarash

۱۳۹۶/۶/۷
قبل از اینکه تهمت بزنی یه تحقیق بکن
فروشگاه مرکزی سامسونگ توی پایتخت با 500 تومن پیش خرید کردم. رسید داد گفت هر وقت اومد تماس میگیریم