خانهاخبار
تصاویر زنده از گلکسی +J7 منتشر شد

تصاویر زنده از گلکسی +J7 منتشر شد

بالاخره شرکت سامسونگ هم به استفاده از دوربین‌های دوگانه روی آورد. پس از پرچم‌داران این شرکت که اولین بار با معرفی گلکسی نوت ۸ این ویژگی را تجربه کردند، این بار نوبت به میان‌رده‌های این شرکت رسیده که اولین آن‌ها گلکسی J7 پلاس است.
۱۳۹۶/۶/۶

با وجود شایعات فراوانی که گلکسی C10 را به عنوان اولین میان‌رده سامسونگ که از دوربین دوگانه بهره مند است معرفی می‌کردند، به تازگی مشخص شد که گلکسی J7 پلاس اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه از کهکشان میان‌رده‌های کره‌ای‌ها خواهد بود. طبق اطلاعات جدیدی که منتشر شده است، این گوشی به زودی معرفی و در آسیا عرضه می‌شود.

اخیرا تصاویری منتشر شد که وجود مشخصاتی مانند دوربین دوگانه و پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی با تعبیه دکمه مخصوصی در این گوشی را تایید می‌کرد. اما امروز تصاویر زنده‌ای از این گوشی منتشر شده که طراحی آن را به نمایش گذاشته است.

image

گفته می‌شود گلکسی J7 پلاس به نمایش‌گر ۵.۵ اینچی با رزولوشن FHD و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. همچنین دوربین دوگانه آن از دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در دوربین سلفی هم از لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی میان‌رده از پردازنده هشت هسته‌ای با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. سیستم عامل پیش فرض گلکسی J7 پلاس، نسخه ۷.۱.۱ اندروید است و احتمالا در سال ۲۰۱۸ به روز رسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده، این گوشی ابتدا در تایلند معرفی می‌شود و در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی در دسترس خواهد بود، ولی تا کنون به قیمت این دستگاه هیچ اشاره‌ای نشده است. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

marsad

۱۳۹۶/۶/۷
باتری 3000 چی بود؟
بنظرم نسخه پرو بهتره. دوربین 2تایی میخام چیکار

حسینی

۱۳۹۶/۶/۶
با سلام و خسته نباشید واقعا طراحان سامسونگ در سری j2017 خوب درخشیدند و گوشی زیبایی ارایه دادند کاش دوربینهای پشت گوشی را هم کمی تکان بدهند و متفاوتر بکنند چون همیشه در وسط گوشی جا اشغال کرده کاش به طرف چپ یا راست میبردند که زیباتر و متفاوتر از دفعه های قبلی میشد کاش سامسونگ برای سری های 2018 دگمه هوم را برداره و از کابل usb-c استفاده کنه تشکر

mahdi

۱۳۹۶/۶/۶
بنظرم همین j7 pro خیلی بهتره سامسونگ تنها ایرادی که توی میان رده های خودش داره اینه که یه میان رده ی کامل عرضه نمیکنه الان باتری برای یه صفحه نمایش فول اچ دی5.5 اینچی خیلی کمه اگه مثل مدل پرو باتریش3600 بود خوب بود تنها مزیتش دوربین دوگانه هست