خانهاخبار
تماشا کنید: کانسپت گوشی وان پلاس 6

تماشا کنید: کانسپت گوشی وان پلاس 6

کمپانی وان پلاس در ماه ژوئن گوشی وان پلاس 5 را عرضه کرد. حالا پس از 2 ماه، تصاویر رندر شده و ویدیوی کانسپت گوشی وان پلاس 6 در فضای وب منتشر شده‌اند. احتمالا پس از این بیشتر شاهد اخبار و شایعه‌های تازه درباره این گوشی خواهیم بود.
۱۳۹۶/۶/۶

تصاویر رندر شده متعددی از کانسپت گوشی وان پلاس 6 روز گذشته در فضای وب منتشر شد. این تصاویر ایده‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای را ازجمله استفاده از لوگوی قاب پشتی به‌عنوان چراغ نوتیفیکیشن، نشان می‌دهد. با توجه به این موضوع که کمپانی وان پلاس در ماه ژوئن گوشی وان پلاس 5 را عرضه کرد، احتمالا زمان زیادی تا معرفی این نسخه تازه باقی مانده است. البته این موضوع ظاهرا باعث نشده است تا طراحان مختلف از یاد وان پلاس 6 غافل شوند. پیش از هر چیز، خاطرتان باشد که این تصاویر رندر شده از کانسپت گوشی مذکور صرفا با توجه به شایعه‌های مختلف، ترندهای محبوب روز و خلاقیت طراحی شده‌اند و ممکن است طراحی نهایی وان پلاس 6 با آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید، کاملا متفاوت باشد.

علاوه بر ویژگی نوین چراغ نوتیفیکیشن در شکل و شمایل لوگوی رایج وان پلاس، ویژگی جالب‌توجه دیگری هم در این تصاویر وجود دارد. برای مثال شاهد هستیم که وان پلاس 6 تقریبا بدون حاشیه طراحی شده است و مرزهای صفحه‌نمایش آن تا حد امکان تا دو طرف کناره فریم، وسعت یافته‌اند. حاشیه پایین صفحه هم در این گوشی نسبت به سایر گوشی‌های بدون حاشیه موجود، باریک‌تر است و تنها کمی حاشیه در قسمت بالای صفحه دیده می‌شود. تعداد، کیفیت و چینش دوربین‌ها هم در این تصاویر بسیار مهم است. در حاشیه بالای صفحه شاهد دو حسگر سلفی با کیفیت 16 مگا پیکسل هستیم که به‌صورت افقی چینش شده‌اند و فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که وان پلاس 6 احتمالا به ماژول دوربین با لنز دوگانه 25 مگا پیکسلی و چینش عمودی در پنل پشتی مجهز می‌شود. در یک مقایسه کوتاه با نسخه قبلی باید یادآور شویم که وان پلاس 5 به ماژول دوربین با لنز دوگانه 20 و 16 مگا پیکسلی در پنل پشت مجهز شده و کیفیت حسگر سلفی تک لنزش هم 16 مگا پیکسل است.

طراح این تصاویر کانسپت همچنین اطلاعات و جزئیات احتمالی گوشی وان پلاس 6 را هم در آن درج کرده است. این طراح معتقد است که وان پلاس 6 احتمالا صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر کواد اچ‌دی و 8 گیگابایت رم دارد و در سه نسخه با مقدار حافظه داخلی متفاوت 32، 128 و 256 گیگابایت معرفی می‌شود. او همچنین معتقد است که ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی‌آمپر است و از ویژگی‌های متعددی ازجمله اسکنر رتینا، حسگر اثرانگشت با سرعت بالا و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو هم به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود. در این تصاویر شاهد گوشی وان پلاس 6 در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی هستیم که به لطف دریافت گواهینامه IP68 در مقابل نفوذ آب و گردوخاک هم مقاوم است. درواقع طبق ادعای طراح، این گوشی قادر است به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

در آخر باید کمی بیشتر درباره لوگوی جالب این طراحی صحبت کنیم. طراح تصاویر فوق ادعا می‌کند که لوگوی وان پلاس در پنل پشت می‌تواند به‌عنوان چراغ نوتیفیکیشن عمل کند و حسگرهای بیومتریک سلامتی این گوشی را هم پنهان نگه دارد. ظاهرا قرار است حسگرهای مختلف پایش سلامتی در این گوشی تعبیه شود تا سطح هموگلوبین و ضربان قلب کاربران را گزارش کند. در کنار این تصاویر رندر شده، ویدیویی هم از کانسپت وان پلاس 6 تهیه شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید. اگرچه وان پلاس پس از معرفی گوشی وان پلاس 5 اعلام کرد که ممکن است موقعیت حسگرهای اثرانگشت را در نسخه‌های بعدی‌اش به پنل پشت منتقل کند، شایعه‌ها و اخبار بسیار کمی فعلا درباره وان پلاس 6 منتشر شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ho3in

۱۳۹۶/۸/۳
omg فک کنم پر سرعت ترین گوشیه سال بشه.
oneplus 5 که عالی بود این چی میشه.

Mehdi

۱۳۹۶/۷/۴
واقعا متاسفم واسه اون دسته از آدمایی که این همه پول پرستی آیفون رو نادیده گرفتن ...آیفون ۶ وتمامی سری ۶ ...آیفوت ۷ وتمامی سریاش و حالا هم ۸ و ۸پلاس کللللللا یه طراحی اه اه اه افتضاح و حالا هم که با تمام وقاحت آگهی حذف تمامی اپلیکیشن های ایرانی رو از اپ استور منتشر کرده ....واقعا این همه منت کشی و توهین فقط واسه داشتن یه گوشی با این همه محدودیت؟؟؟؟؟؟ تاسف برانگیزه وان پلاس ۵ که آیفون خ پلاس رو نابود کرد به چیه این برند دلخوشن بعضیا ????

AZIM

۱۳۹۶/۶/۷
اينهمه اپل اپل ميکنيد دوربين دوتايي را اژل از کي تقليد کرد؟؟ حسگر عنبيه چشمو از کي کپي کرده؟؟؟ نمايشگر بدون حاشيه را از رو کي کپ زد؟؟ نکنه اينا حساب نمبشه
در ضمن نمايشگرشو که سامسونگ ميسازه..پردازشگرشو که يکي ديگه ميزنه...باطريشم که ال جي توليد ميکنه حالا شما کجاي قضيه هستيد؟؟؟
بياييد منطقي باشيم به قول Samuel1987 همين شرکت تا چند وقت ديگه سهم زيادي از بازارو ميگيره مثلا هواووي- ديگه دنياي موبايل منحصر به 2 يا 3 برند نيست...تازه اومده و صداي همه رو در آورده پس حتما يه چيزايي داره

Pouya

۱۳۹۶/۶/۶
قسمت طراحی وان پلاس
+خب بچه ها چی کار کنیم
_بزار تو نت سرچ کنم ببینم اپل طرح چی داره
_اهان حله این ایفون ۸ عکساش لو رفته همینو کپی پیست میکنم
+افرین بر تو به این سرعت طرح گوشی جدیدمان را کشیدی ?

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۶
مجدد میگم و اگه لازم باشه هزاران مرتبه دیگر هم میگم
??
یادم هست زمانی نچندان دور شناخته شده نبود و به هوآوی توهین میشد و گفته میشد آشغال چینی بی کیفیت در عملکرد فنی و ساخت ، اما همین هوآوی با آینده نگری و عملکرد عالی تلفن همراه با کیفیت بالای ساخت و محشر و قابل اتکایی همچو میت9 معرفی و عرضه کرد با عملکرد نمیگم بهترین بی عیب اما عالی و راضی کننده و قراره با میت 10 و پی11 تکمیل و تکرار کنه و شد یکی از شرکت های مشهور و پرفروش
???
به همین وان پلاس چینی هم همین حالا توهین میشه با عناوین مختلف اما همین وان پلاس آنقدر عملکرد مطلوبی داشت که زمانی به پرچمدارش لقب قاتل پرچمداراها داده شد و حتی هنوز هم کم وبیش این لقب پشت سرش هست ، وان پلاس5 هم یک تلفن همراه عالی هست و مانند بقیه رقبا همراه با مزایا مطمئنن معایب هم داره و حتی برخی از همین شرکت ها متاسفانه در ایران از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار نیستند اما امیدوارم و طبیعتن فکر میکنم در سال 2018 وان پلاس مجدد با عنوان قوی و شدیدتر (قاتل پرچمدارها) برخواهد گشت و در آخر امیدوارم بقیه شرکت ها هم از این به بعد عالی و راضی کننده عمل کنند با قیمت قابل پرداخت
??
Amen